Sammeke Gooris...quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
I talk verry good English my friend
Stukje Sigthorssonquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:43 schreef PzKpfw het volgende:
Die Sorloth is wel een van de meest houterige vleugelaanvallers die ik ooit heb zien spelen
Zijn Ajax en PSV dan ook europese topteams?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou en? Nederland was er veel langer niet bij en toen stonden ze in 1974 ineens in de finale.
En in 1988 wonnen ze na 2 EK en 2 WK afwezigheid op rij
Target is dat er door de keeper ingegrepen moet worden.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is het verschil tussen " attempts on goal" en " attempts on target"?
Het eerste is op het doelkader en de ander als je 2 meter erover schietquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Italië is zelfs een stuk minder dan landen als België, Marokko en Noorwegen. Hebben gewoon een vrij matige selectie, horen absoluut niet tot de toplanden en ook niet tot de eerste of zelfs tweede categorie outsiders.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:40 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja Italië, wat slechts voor 3e WK op rij er niet bij is.
Ohneeandersomquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook gewoon eigenlijk een spits natuurlijkquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:43 schreef PzKpfw het volgende:
Die Sorloth is wel een van de meest houterige vleugelaanvallers die ik ooit heb zien spelen
uhh nee?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Target is dat er door de keeper ingegrepen moet worden.
Nu niet. Italie nu ook niet. Maar dat kan heel snel weer anders zijn is wat ik zeg.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:44 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zijn Ajax en PSV dan ook europese topteams?
Groetjes van de kerstmanquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nu niet. Italie nu ook niet. Maar dat kan heel snel weer anders zijn is wat ik zeg.
Je zou denken met een competitie als de Serie A dat er daar enig Italiaans talent moet rondlopen. Waar zijn ze gebleven. Waaar zijn de Del Piero's en Buffon's van de huidige generatie.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het eerste is op het doelkader en de ander als je 2 meter erover schiet
Waarom quote ik mezelfquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je zou denken met een competitie als de Serie A dat er daar enig Italiaans talent moet rondlopen. Waar zijn ze gebleven. Waaar zijn de Del Piero's en Buffon's van de huidige generatie.
Ahhhquote:
Okee volgende vraag: Wat is het nut van onderscheid tussen die twee?quote:
Dat is bepaald door iemand die xG heeft uitgevonden.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee volgende vraag: Wat is het nut van onderscheid tussen die twee?
Dat moet haast wel ja. Wat een onzinquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is bepaald door iemand die xG heeft uitgevonden.
Buffon is de enige die een goede opvolger heeft met Donnaruma, de rest is troep inderdaad.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je zou denken met een competitie als de Serie A dat er daar enig Italiaans talent moet rondlopen. Waar zijn ze gebleven. Waaar zijn de Del Piero's en Buffon's van de huidige generatie.
quote:
Ik bedoel dat voor Italie.quote:
watquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:50 schreef Zipportal het volgende:
Wat gooi je in de AF, M&M's en metworst? @:dr_flash
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben nu toevallig naar "oerend hard" remix aan het luisteren
Doe normaal.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben nu toevallig naar "oerend hard" remix aan het luisteren
Dat is de naam van hun groepquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |