Toedelsquote:
Nou en? Nederland was er veel langer niet bij en toen stonden ze in 1974 ineens in de finale.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:40 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja Italië, wat slechts voor 3e WK op rij er niet bij is.
's avonds een @capuchon_jongen 's ochtends een @capuchon_jongenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Na de wedstrijd naar bed. Morgen België - Senegal om 22u en ik ga kijken op een groot scherm hier in het dorp dus als het strafschoppen zijn kan het uitlopen tot 1u terwijl ik om 5u15 op moet staan voor te gaan werken.
Homohaat Laat dit.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ivoorkust ligt nu op de rug, klaar voor het laatste zetje.
Suzuki speelde gisterenquote:
Stukje viking aanpak.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ivoorkust ligt nu op de rug, klaar voor het laatste zetje.
Sammeke Gooris...quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
I talk verry good English my friend
Stukje Sigthorssonquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:43 schreef PzKpfw het volgende:
Die Sorloth is wel een van de meest houterige vleugelaanvallers die ik ooit heb zien spelen
Zijn Ajax en PSV dan ook europese topteams?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou en? Nederland was er veel langer niet bij en toen stonden ze in 1974 ineens in de finale.
En in 1988 wonnen ze na 2 EK en 2 WK afwezigheid op rij
Target is dat er door de keeper ingegrepen moet worden.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is het verschil tussen " attempts on goal" en " attempts on target"?
Het eerste is op het doelkader en de ander als je 2 meter erover schietquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Italië is zelfs een stuk minder dan landen als België, Marokko en Noorwegen. Hebben gewoon een vrij matige selectie, horen absoluut niet tot de toplanden en ook niet tot de eerste of zelfs tweede categorie outsiders.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:40 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja Italië, wat slechts voor 3e WK op rij er niet bij is.
Ohneeandersomquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook gewoon eigenlijk een spits natuurlijkquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:43 schreef PzKpfw het volgende:
Die Sorloth is wel een van de meest houterige vleugelaanvallers die ik ooit heb zien spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |