Dat moet haast wel ja. Wat een onzinquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is bepaald door iemand die xG heeft uitgevonden.
Buffon is de enige die een goede opvolger heeft met Donnaruma, de rest is troep inderdaad.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je zou denken met een competitie als de Serie A dat er daar enig Italiaans talent moet rondlopen. Waar zijn ze gebleven. Waaar zijn de Del Piero's en Buffon's van de huidige generatie.
quote:
Ik bedoel dat voor Italie.quote:
watquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:50 schreef Zipportal het volgende:
Wat gooi je in de AF, M&M's en metworst? @:dr_flash
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben nu toevallig naar "oerend hard" remix aan het luisteren
Doe normaal.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben nu toevallig naar "oerend hard" remix aan het luisteren
Dat is de naam van hun groepquote:
Bij Aperol moet ik altijd denken aan van die lompe huisvrouwen diep in de provincie die zich helemaal fashion voelen door het bestellen van zo'n drankje. Beetje hetzelfde als van die te dikke patjepeeërs die met een linnen overhemd zich een soort George Clooney meets Graziano Pelle voelen als ze zwaar zwetend door Toscane waggelen.quote:
Dit klopt wel, ik denk bij Aperol Spritz altijd aan witte leggings en te dikke pootjes.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:55 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Bij Aperol moet ik altijd denken aan van die lompe huisvrouwen diep in de provincie die zich helemaal fashion voelen door het bestellen van zo'n drankje. Beetje hetzelfde als van die te dikke patjepeeërs die met een linnen overhemd zich een soort George Clooney meets Graziano Pelle voelen als ze zwaar zwetend door Toscane waggelen.
Dit overigens geheel ter info. @:Pisces29
Alle mannen buiten FOK! denk ikquote:
De leider. De rots.quote:
WE GO HOME FROM LEFT ....quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach nee, Kemps heeft alweer een andere irritante reclame.
Doe eens normaal johquote:Op dinsdag 30 juni 2026 19:50 schreef Zipportal het volgende:
Wat gooi je in de AF, M&M's en metworst? @:dr_flash
Dat is eigenlijk wel zijn grootste talent: in welke setting dan ook binnen no-time irritatie opwekken.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach nee, Kemps heeft alweer een andere irritante reclame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |