Weer 2 jaar wachten, bedankt Cowardmanquote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een dag. Dit is nog de dag van uitschakeling met een bak slaaptekort.
Ja, we gingen met z'n allen kijken. Ach.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zaterdag ook nog wel even baal. Was een prachtige dag geworden op een mooi tijdstip.
Lekker belangrijk welk vlaggetje. Als een wedstrijd maar leuk is. En daarin had Nederland niks te bieden.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is nou eenmaal zo, is leuker als je land (nog) erin zit
Take on mequote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is jouw favoriete lied van Pitbull? @:Coco
Als hij morgen niet vertrekt dan hangt m’n kater nog langer.quote:
Van dat kumbaya volk zeker, van 'de wereld is van iedereen, er zijn geen grenzen, ik ben een Chinees, jij bent een Chinees, we zijn allemaal Chinees'quote:
Welk concert?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb morgenavond een concert dus mis de Belgen.
Het enige wat me nu blij kan maken is dat dat Marokko er gruwelijk af gaat zodat iedereen kan zien dat Koeman voor niks bang was.quote:
Oh waar moet je spelen?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Concert van De Kast zekerquote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat gaan de Fransen wel regelen voor je.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:32 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Het enige wat me nu blij kan maken is dat dat Marokko er gruwelijk af gaat zodat iedereen kan zien dat Koeman voor niks bang was.
Veel te veel nachtwedstrijden ook nog deze ronde.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
Ook leuk voor de kinderen die dan kunnen kijken. Die hebben dit WK amper kunnen kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |