Je doet je naam eer aan.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:05 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
[..]
De gemiddelde Belg is een aardige dot intelligenter dan de gemiddelde Nederlander. Ook niet zo arrogant.
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:05 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
[..]
De gemiddelde Belg is een aardige dot intelligenter dan de gemiddelde Nederlander. Ook niet zo arrogant.
Nee dat zul ik helemaal niet zien want dan zul ik slapenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zul je zien dat Frankrijk - Zweden een spektakelmatch is.
Ga je kijken?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Enkel omdat Frankrijk uit z'n slof schiet dan.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dan weet ik nog iets leuks wat je kunt gaan invullen!quote:
Ik vind Ivoorkust een stuk beter dan Nederland gisteren eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:17 schreef WAvanBuren het volgende:
Het is toch echt bijna letterlijk of je naar Nederland zit te kijken ipv Ivoorkust. Tenue, team samenstelling, baltempo, machteloosheid… 1 op 1.
Ja.quote:
Ken je iets van wielrennen dan. Moet zeggen dat ik beetje te weinig het wielrennen volg buiten de Tour, WK en de klassiekers. om veel renners te kennen . ..quote:
Ik heb geen tijd voor dit soort gedoe.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:05 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |