Je doet je naam eer aan.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:05 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
[..]
De gemiddelde Belg is een aardige dot intelligenter dan de gemiddelde Nederlander. Ook niet zo arrogant.
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:05 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
[..]
De gemiddelde Belg is een aardige dot intelligenter dan de gemiddelde Nederlander. Ook niet zo arrogant.
Nee dat zul ik helemaal niet zien want dan zul ik slapenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zul je zien dat Frankrijk - Zweden een spektakelmatch is.
Ga je kijken?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Enkel omdat Frankrijk uit z'n slof schiet dan.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dan weet ik nog iets leuks wat je kunt gaan invullen!quote:
Ik vind Ivoorkust een stuk beter dan Nederland gisteren eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:17 schreef WAvanBuren het volgende:
Het is toch echt bijna letterlijk of je naar Nederland zit te kijken ipv Ivoorkust. Tenue, team samenstelling, baltempo, machteloosheid… 1 op 1.
Ja.quote:
Ken je iets van wielrennen dan. Moet zeggen dat ik beetje te weinig het wielrennen volg buiten de Tour, WK en de klassiekers. om veel renners te kennen . ..quote:
Ik heb geen tijd voor dit soort gedoe.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:05 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
[..]
Nee, ik had wel geïnformeerd of het wat zou worden.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ken je iets van wielrennen dan.
Bopquote:
Imke schijnt bij de Belg in de studio te zittenquote:
We zitten qua wielrennen in treurige tijden.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, ik had wel geïnformeerd of het wat zou worden.
Blijkbaar kan je de TDF schriftelijk afdoen.
Dat was bij Heerenveen al een enorme klootzak.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:21 schreef DeeBee het volgende:
Odegaard gedraagt zich net zo onsympathiek als bij Arsenal...
We worden gruwelijk beflikkerd ook nog eens. In het verleden kreeg je dan over de gehele breedte topshowtjes. Nu, ja, niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We zitten qua wielrennen in treurige tijden.
Ik heb nog nooit zo weinig zin gehad in de Tour. Misschien in 2005 ook zo weinig, maar verder nooit.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Derde jaar Sky-train was ook behoorlijk kut wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo weinig zin gehad in de Tour. Misschien in 2005 ook zo weinig, maar verder nooit.
Ik zou hem wel willen fietsen. Maar weet helaas niks van wielrennen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan weet ik nog iets leuks wat je kunt gaan invullen!
Dat krijg je met een alien in het peleton.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik ook terwijl ik nu alles kan zien. Nou ja alsnog genoeg leuke losse etappes hopelijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo weinig zin gehad in de Tour. Misschien in 2005 ook zo weinig, maar verder nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |