Het parallelle universum van vPersie is er niks bijquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:29 schreef Caland het volgende: [..] Die ziet dat momentje met Summerville en denkt ja zie je nou wel (zo denkt hij echt)
Niks to de 75e en dan depay.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat gaat Cowman doen? Want de eerste helft was nog wel 50/50 maar dit is echt kansloos.
Depay komt mondjes snoeren.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat gaat Cowman doen? Want de eerste helft was nog wel 50/50 maar dit is echt kansloos.
Nog geen minuut 70, gaat niets doen gok ikquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een martelgang.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:30 schreef -Sigaartje het volgende:
Net uit bed gekropen. Waar ben ik in beland??
Ik vond de eerste helft geen 50/50.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat mag niet Hans.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:30 schreef Vlinder het volgende:
Nou. Ff de helft wisselen maar. Dit gaat nergens over
Nachtmerrie.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Warm badquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:30 schreef -Sigaartje het volgende:
Warme bad van FOK!quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:30 schreef -Sigaartje het volgende:
Zal ook wel, en warm denk ikquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:29 schreef Kleffe_Dop het volgende: Het lijkt wel alsof ze allemaal doodop zijn.
Niet qua kansen. Marokko creëerde ook de eerste helft meer (wel uit dode spelmomenten)quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neuh, die hadden veel betere spelers maar dat was ook hyperverdedigend, van Gaal zeker. 2022 was niet om aan te gluren .quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:29 schreef The-BFG het volgende: [..] Voorgaande bondscoaches zoals een van Gaal en een van Marwijk wisten toch wel de juiste balans tussen verdedigen en aanvallen te vinden.
Het warme bad.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:30 schreef -Sigaartje het volgende:
Ja iedereen speelt met de broek vol.quote:
Zo doet Weghorst ook als hij voor het naar bed gaan zijn tanden poetstquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:30 schreef Zorro het volgende:
Ik zag Wouthorst zich voor een invalbeurt voorbereiden
Op de de aloude voetbalwet vertrouwen. Als zij niet scoren dan valt hij straks wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een matige partij en Duitsland ligt eruit.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:30 schreef -Sigaartje het volgende:
Die worden de nekslag.quote:
Ze hebben ook niet getraind daar geloof ik.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
VRT legt nu de link naar de twee airco wedstrijden die Oranje heeft gespeeld.
Toch weer laten verrassen door het klimaat?
Dit vat het wel mooi samen ja.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:30 schreef littlemindy het volgende:
Geen druk, geen baltempo, slechte passes, slechte aannames, te weinig mensen op het middenveld waardoor de voorkant niet bediend wordt
What could possibly go wrong
Ik ook. Kon toch niet slapen.. maar het is teleurstellendquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:30 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik had het idee dat V Nistelrooy en Jonk op hem in aan het praten waren, maar hij durft niet. Maar lekker wachten tot ie er dadelijk een kwartier voor tijd wel invliegt en dan met Memphis en Wout de meubelen reddenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou bedankt voor de spoilerquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Een matige partij en Duitsland ligt eruit.
Hij kijkt ook zo beduusd steeds.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gakpo niet gezien. Brobbey als aanspeelpunt is logisch. Summerville speelt goed.
Alleen ja wie breng je dan? Malen? Lang? Kluivert?
Ja Duitsland heb ik gezien. Maar wat me nog het meest verrast: het is nog 0-0.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Een matige partij en Duitsland ligt eruit.
Dat zei ik ook tegen je moeder.quote:
Maar hyperverdedigend hoeft niet te betekenen dat je geen grip op de wedstrijd hebt en aanvallen geheel tandeloos bent.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Neuh, die hadden veel betere spelers maar dat was ook hyperverdedigend, van Gaal zeker. 2022 was niet om aan te gluren .
Reijnders er nog even bij.quote:
Wout kan geen bal aannemen. Dat zit er gewoon niet in. Alles stuitert van zn voet af.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap de tactiek achter Wout niet, maar misschien hopen ze dat hij de bal beter vast kan houden voorin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
blijf nog even.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zieje ik breng geluk ik ben er en Nederland scoort : )
JAAA CAPU!!!quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zieje ik breng geluk ik ben er en Nederland scoort : )
Niet volledig, we spelen immers tegen Marokko...quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hahahaha
Volkomen onverdiend, maar mooi
Dacht even dat ie eerst met zijn hand tegen de bal kwam, maar miste hem inderdaad.quote:
Ik denk dat dit het plan van Koeman was eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hahahaha
Volkomen onverdiend, maar mooi
Ja dat deed Summerville goedquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:35 schreef Caland het volgende:
Wtf
Dat was gewoon een bewuste assist van Summerville
Ik was gestopt met kijken omdat hij weer vielquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:35 schreef Caland het volgende:
Wtf
Zoveel belangrijker dan memvis.quote:
Onmogelijke assist.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:35 schreef Caland het volgende:
Wtf
samequote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik was gestopt met kijken omdat hij weer viel
Nee, Von Gahl vier jaar terug.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:36 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Jij hebt de voorspeller van VI gezien
Ik geloof er geen reet van dat Marokko dit nog wint.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:36 schreef WAvanBuren het volgende:
Zou in in ieder geval mooi zijn als deze strontpot geen verlenging krijgt.
Tokkiewijk?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:36 schreef golfer het volgende:
Er wordt hier in de buurt vuurwerk afgestoken.
Nee,want na zijn wissel scoorden wequote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ok haal Weghorst er nu maar gelijk weer uit
Championshiogoden.quote:
Oh god neequote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Rotterdam ondertussen al afgebroken neem ik aan
Mag altijd, of je er heel uitkomt...quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:36 schreef ashardalan het volgende:
Mogen we nu in bepaalde wijken gaan toeteren?
Dat is grappig en een beetje vreemd tegelijkquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:37 schreef Moeraskat het volgende:
Zelfs die baby hier in m’n buik zit te juichen.
Ja. Bloemendaal.quote:
Werd ineens wakker. Heb er geen invloed op.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:37 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat is grappig en een beetje vreemd tegelijk
Utrecht ookquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Rotterdam ondertussen al afgebroken neem ik aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |