Dat wordt niks zoquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:27 schreef Karina het volgende:
[..]
en ik wilde nog wel even gaan slapen straks
Die zijn dan ook door...quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:28 schreef WAvanBuren het volgende:
Zelfs Paraguay liet meer zien dan Nederland.
Die ziet dat momentje met Summerville en denkt ja zie je nou welquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waarom doet Koeman nou nog niks? Je wordt de tweede helft helemaal van de mat gespeeld
Het 'Nederlandse' antwoord is dan om Summerville of Brobbey te wisselen voor De Roon.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:27 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Als het al 60 minuten niet werkt is het wel tijd om iets te wijzigen natuurlijk
Futloos, zonder geloof.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:28 schreef vul_maar_in het volgende:
ik schaam me kapot voor dit elftal deze match
Kans is groter dat hij weer elke bal van zijn poten laat stuiteren en je met een man minder speeltquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:28 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Als hij daarmee kortsluiting bij een stel mocro's veroorzaakt, die vervolgens rood pakken; Prima
Voorgaande bondscoaches zoals een van Gaal en een van Marwijk wisten toch wel de juiste balans tussen verdedigen en aanvallen te vinden.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het is niet zozeer Koeman, iedere Nederlandse coach doet dit (muv Bosz), het zit gewoon in de voetbalcultuur van Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |