Het halve land, zo niet meer, slaapt gewoon. Alleen idioten zoals wij zijn wakkerquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:13 schreef Qarrad het volgende:
Ik kan niet ontdekken wat de tactiek van Koeman is, maar als deze "verneuk de hartkleppen van een heel land" is, dan is hij uitermate geslaagd.
Dick Advocaat is weer beschikbaar voor adviesquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende: Dit werkt gewoon niet Er moet een tegenzet komen.
Handje op de vangrailquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:09 schreef leolinedance het volgende:
Ik pak nog maar een biertje.
Moet om 8:15 wel rijden maar dat komt vast goed
Je hoeft niet alcohol te drinken en je vol te schransen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:13 schreef Qarrad het volgende:
Ik kan niet ontdekken wat de tactiek van Koeman is, maar als deze "verneuk de hartkleppen van een heel land" is, dan is hij uitermate geslaagd.
9 spelers PL waarvan 7 linkerrijtje, de overige twee volgend seizoen bij Real Madrid en Barcelonaquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:12 schreef WAvanBuren het volgende:
Is dit het slechtste Nederlands elftal ooit?
Laten we zeggen dat de afwezigheid van 1980 t/m 1986 niet geheel toevallig was.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:12 schreef WAvanBuren het volgende:
Is dit het slechtste Nederlands elftal ooit?
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 02:09 schreef vul_maar_in het volgende:
Godverdomme Koeman.
Laat maar zitten, dit wordt helemaal niks.
Echt de enige kracht die we hebben is makkelijk kunnen scoren.
WE KUNNEN NIET VERDEDIGEN LUL..
Ik draag die eretitel met graagtequote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:13 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Het halve land, zo niet meer, slaapt gewoon. Alleen idioten zoals wij zijn wakker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Ik heb een half glaasje whisky op en één kaastostiquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:13 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Je hoeft niet alcohol te drinken en je vol te schransen.
Gakpo eruit, middenvelder erbij, met 2 spitsen spelenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:14 schreef Zwoerd het volgende:
Met 5 verdedigers spelen vind ik niet zo'n ramp, met maar 2 middenvelders is veel vervelender.
Ja tegen de lamme en de blindequote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Van de 48 landen scoorden slechts twee landen meer dan Nederland op dit WK.
Dat had Duitsland ook.quote:
En wat voor kaas hequote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:15 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb een half glaasje whisky op en één kaastosti
Depay voor Brobbey dusquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ake, Dumfries en Gakpo zijn rijp voor een wissel
Da's een heidens karwei.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:16 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Die gaat eerder de Moslims proberen te bekeren.
Nederland tegen iets betere landen is al jarenlang een leuke rubriekquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:16 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Zo lust ik er nog wel een paar vrind.
Beter Lang en dan Reijnders of Til voor Gakpoquote:
Dat is waar maar Marokko?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nederland tegen iets betere landen is al jarenlang een leuke rubriek
Misschien moeten ze het dan eens daadwerkelijk écht proberen. Dit ziet er uit als 'een potje voetbal op de verjaardag van je neefje'.quote:
Tosti, goed idee.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:15 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb een half glaasje whisky op en één kaastosti
Staan hoger dan wij.quote:
Maar hebben zeker geen beter spelersmateriaal dan Nederlandquote:
Oom Koeman grijpt ook niet in.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:18 schreef probeer het volgende:
[..]
Misschien moeten ze het dan eens daadwerkelijk écht proberen. Dit ziet er uit als 'een potje voetbal op de verjaardag van je neefje'.
Verbruggen > Van de Ven > Van Hecke zijn de 3 bestequote:
We hebben minder man op het middenveld.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar hebben zeker geen beter spelersmateriaal dan Nederland
Wat het des te opmerkelijker maakt dat ze ons tot dusver aardig wegtikken
Dat zegt alles.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Verbruggen > Van de Ven > Van Hecke zijn de 3 beste
Met z'n allen naar Düsseldorfquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:19 schreef RipCity het volgende:
We kunnen straks op dezeltde losersvlucht terug als de Duitsers.
Kwamtumkorting, past wel bij de cheape KNVB.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:19 schreef RipCity het volgende:
Blind is er al jaren niet meer bij.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:19 schreef Qarrad het volgende:
Als ze de bal al weten te veroveren, spelen ze hem blind het middenveld op...dat er eigenlijk niet staat.
CO2 besparing.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:19 schreef RipCity het volgende:
2 wissels gaan niet helpen als zo'n beetje het hele team er bij staat alsof ze het wel best vinden. Alleen Summerville toont daadwerkelijk inzet, al wil het daar ook niet lukken.quote:
Echt hè, zo bezopen dat gedrag, doe normaal.quote:
Eens wel. Brobbey sjokt een beetje over het veld, Gakpo moet tegen zichzelf worden beschermd, Dumfries speelt als een krant. De Jong onzichtbaar, Gravenberch matig.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:20 schreef probeer het volgende:
[..]
2 wissels gaan niet helpen als zo'n beetje het hele team er bij staat alsof ze het wel best vinden. Alleen Summerville toont daadwerkelijk inzet, al wil het daar ook niet lukken.
Blinde paarden, echter...quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:20 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Blind is er al jaren niet meer bij.
quote:
Marokko speelt toch ook gewoon echt goed?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:21 schreef vul_maar_in het volgende:
en natuurlijkk tegen Marokko kutkoeman je tuint in die ophemelshit en verneukt je opstelling en wij moeten nu horen hoe goed Marokko is.
Een beetjequote:
Meh.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Marokko speelt toch ook gewoon echt goed?
Je verwacht het niet inderdaadquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind De Jong en Gravenberch nog wel oke, maar je merkt gewoon dat het 3 tegen 2 is
Nou..goed... ze zijn beter dan NL dat wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze staan beter, slimmer en ze hebben zichtbaar veel zelfvertrouwen. Het is wachten totdat onze spelers elkaar gaan afbekken en dan is het klaar denk ik.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Koeman wil weer dat het om Koeman gaat.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:22 schreef Saekerhett het volgende:
Ga nou gewoon 4-3-3 spelen en je eigen spel i.p.v. dit schijtbakkenvoetbal tegen fucking Marokko
Vooral een stuk minder slecht.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Onder tafel gaan zitten en hopen dat er een wonder gebeurt.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:23 schreef Wotte het volgende:
Vind het wel wat een laffe tactiek van Koeman
Het is 4 uur joh, ik slaap nog half, wie is VOH?quote:
Vennegoor.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is 4 uur joh, ik slaap nog half, wie is VOH?
Klopt, dit ligt echt aan Koeman, Aké voegt helemaal niks toe, en Dumfries en vdVen brengen aanvallend niks.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind De Jong en Gravenberch nog wel oke, maar je merkt gewoon dat het 3 tegen 2 is
Het is niet zozeer Koeman, iedere Nederlandse coach doet dit (muv Bosz), het zit gewoon in de voetbalcultuur van Nederland.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:23 schreef Wotte het volgende:
Vind het wel wat een laffe tactiek van Koeman
Dan moeten wel zo’n kans gaan creërenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:25 schreef The-BFG het volgende:
Hopen dat die oude voetbal wet dat als je zelf je kansen niet afmaakt, de tegenstander dat wel doet.
Je moet een oplossing verzinnen voor Hakimi. De bus parkeren lijkt 'm niet te zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Onder tafel gaan zitten en hopen dat er een wonder gebeurt.
waarom zou je tegen marokko anders spelen dan tegen zweden het slaat gewoon fucking nergens op.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het is niet zozeer Koeman, iedere Nederlandse coach doet dit (muv Bosz), het zit gewoon in de voetbalcultuur van Nederland.
Robben is gestopt...quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:25 schreef OmniRocket het volgende:
Er zit geen voetbal in het Nederlands elftal... wat is er allemaal gebeurd sinds de wedstrijden tegen Spanje?
Behoudzucht, incompetentie, gebrek aan visie en leiderschap. Een beetje het gebruikelijke.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:25 schreef OmniRocket het volgende:
Er zit geen voetbal in het Nederlands elftal... wat is er allemaal gebeurd sinds de wedstrijden tegen Spanje?
Ja dat zei ik al. Zo rolt Koemanquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Koeman wacht op de hydration break voordat hij iets gaat doen
Toen hadden we een ongrijpbare Frimpongquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:25 schreef OmniRocket het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:25 schreef Karina het volgende:
wanneer gaan we eens een keertje wisselen joh
Dat waren oefenpotjes, moet je geen waarde aan hechten.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:25 schreef OmniRocket het volgende:
Als het al 60 minuten niet werkt is het wel tijd om iets te wijzigen natuurlijkquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het is niet zozeer Koeman, iedere Nederlandse coach doet dit (muv Bosz), het zit gewoon in de voetbalcultuur van Nederland.
Achterstandquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:25 schreef littlemindy het volgende:
Jemig, wat moet er gebeuren om in te grijpen?
Als het een overtreding is, is het roodquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:26 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Gewoon overtreding, niets meer uiteraard
Geen goal tegen denkt hijquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:27 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Als het al 60 minuten niet werkt is het wel tijd om iets te wijzigen natuurlijk
10 hoop ikquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:27 schreef Watmoetjenou het volgende:
Hoeveel wissels mogen ze eigenlijk tegenwoordig?
Cameraadschap.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:27 schreef Caland het volgende:
Weghorst is zijn act alweer aan het opvoeren
Als hij daarmee kortsluiting bij een stel mocro's veroorzaakt, die vervolgens rood pakken; Primaquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:27 schreef Caland het volgende:
Weghorst is zijn act alweer aan het opvoeren
Dat is de enige manier hoe we dit gaan winnenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:27 schreef Karina het volgende:
[..]
en ik wilde nog wel even gaan slapen straks
Want Brobbie voegt wat toe?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laten we met een man minder gaan spelen
Nou nouquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat waren oefenpotjes, moet je geen waarde aan hechten.
Dat wordt niks zoquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:27 schreef Karina het volgende:
[..]
en ik wilde nog wel even gaan slapen straks
Die zijn dan ook door...quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:28 schreef WAvanBuren het volgende:
Zelfs Paraguay liet meer zien dan Nederland.
Die ziet dat momentje met Summerville en denkt ja zie je nou welquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waarom doet Koeman nou nog niks? Je wordt de tweede helft helemaal van de mat gespeeld
Het 'Nederlandse' antwoord is dan om Summerville of Brobbey te wisselen voor De Roon.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:27 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Als het al 60 minuten niet werkt is het wel tijd om iets te wijzigen natuurlijk
Futloos, zonder geloof.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:28 schreef vul_maar_in het volgende:
ik schaam me kapot voor dit elftal deze match
Kans is groter dat hij weer elke bal van zijn poten laat stuiteren en je met een man minder speeltquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:28 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Als hij daarmee kortsluiting bij een stel mocro's veroorzaakt, die vervolgens rood pakken; Prima
Voorgaande bondscoaches zoals een van Gaal en een van Marwijk wisten toch wel de juiste balans tussen verdedigen en aanvallen te vinden.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |