Goal en assist in tweede helftquote:
Ik stem op die scheidsquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:51 schreef Perrin het volgende:
Lastig te bepalen wie het slechtst speelt.
Weghorst als breekijzer.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:52 schreef byah het volgende:
Op naar bed denk ik, zometeen komt onvermijdelijke Depay erin natuurlijk
Altijd al gezegdquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat is die Dumfries toch een aidsspeler
Weinig lichtpuntjes idd.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:52 schreef Caland het volgende:
0-0 is een uitstekende ruststand tegen dit Marokko
Wel één met een stuk minder perspectief dan gedacht
Heb je dat ooit gedacht dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is geen wereldkampioenploegje van Oranje
Ja, walgelijke verkrachter.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:52 schreef TAmaru het volgende:
Hakimi, nog even een kaart vragen
Hopelijk wordt hij achter slot en tralies gezet in de rust, waar hij thuishoort
Kansloos idd. Een opstelling om te verliezen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:52 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
U-voetbal zonder middenveld. What could possibly go wrong?
Toch is er wel een kansje; Canada in de volgende ronde. Maar goed, dan heb je Frankrijk en dan misschien Spanje. Dan wordt het al lastiger.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is geen wereldkampioenploegje van Oranje
Dat doet Nederland natuurlijk ook gewoon zelf (Al was Lusail meer op conto van Argentinie te schrijven).quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:52 schreef Gretzl het volgende:
Wel beter zo'n scheidsrechter dan een Ivanov (Battle of Nuremberg), Webb (Battle of Johannesburg) of Lahoz (Battle of Lusail) die een belangrijk knock-out duel al in de eerste helft volledig laat ontsporen
Nou, als Nederland te vroeg scoort dan gaat Marokko pas echt druk zetten en dan stort het als een kaartenhuis in elkaar.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:51 schreef StephanL het volgende:
Een doelpunt is genoeg in deze wedstrijd van wie dan ook.
Het is al heetquote:
Heb je nog niet geslapen?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:54 schreef ashardalan het volgende:
Zolang het maar niet verlengen/pingels wordtWil ook nog slapen
Had nog een uur kunnen slapen....quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:53 schreef probeer het volgende:
Matige passes, nog slechtere aannames, nul tempo
COWMANEDquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:55 schreef butz0rs het volgende:
Eerst Memphis er in, daarna Weghorst. Je leest het hier eerst
Elke ronde hopen dat we ons erdoor zwijnen?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:54 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou, als Nederland te vroeg scoort dan gaat Marokko pas echt druk zetten en dan stort het als een kaartenhuis in elkaar.
Ik opteer toch liever voor die laffe goal in de 94e minuut inmiddels
Hier vrees ik voor.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:55 schreef butz0rs het volgende:
Als we daarmee kampioen worden, interesseert me dat helemaal nietsquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Elke ronde hopen dat we ons erdoor zwijnen?
Oink oink jaquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Elke ronde hopen dat we ons erdoor zwijnen?
Ik mag toch hopen dat hij Brobbey erin laat. Die is toch meermaals zichtbaarquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:55 schreef butz0rs het volgende:
Nee ik heb ze in allerlei pooltjes dan ook eruit liggen na vandaag.quote:
Karma at work.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:56 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Als we daarmee kampioen worden, interesseert me dat helemaal niets
Dan wel een NOS die doet alsof heel NL opeens voor Marokko juichtquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:56 schreef TLC het volgende:
Je weet diep van binnen dat dit niet lang goed blijft gaan
Een voordeel is wel dat we dan wel gelijk van die vreselijke wk reclames af zijn
Die heeft er een paar in haar BH verstoptquote:
En spotgoedkope oranje tompoucesquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:56 schreef TLC het volgende:
Je weet diep van binnen dat dit niet lang goed blijft gaan
Een voordeel is wel dat we dan wel gelijk van die vreselijke wk reclames af zijn
Kluivert godquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:57 schreef NLGooner het volgende:
Misschien eerst iemand erbij op het middenveld, zodat de balans weer wat beter wordt
Joh, als het team wat doorgaat de volgende ronde zo speelt, eindigt het daar.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:56 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dan wel een NOS die doet alsof heel NL opeens voor Marokko juicht
Summerville dr uit, De Roon erinquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:57 schreef NLGooner het volgende:
Misschien eerst iemand erbij op het middenveld, zodat de balans weer wat beter wordt
Maar met een goede scheidsrechter hadden beide teams zich beter gedragen denk ikquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat doet Nederland natuurlijk ook gewoon zelf (Al was Lusail meer op conto van Argentinie te schrijven).
Die wordt ingezet als dijkverzwaring bij de IJssel.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die heeft er een paar in haar BH verstopt
Ik heb 2,5 uur gepakt ertussen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:55 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Nope, uurtje tussen de wedstrijden m'n ogen dicht gehad
Als je in een U opbouwt kun je Dumfries alleen maar inspelen van achter hem, krijgt hij de bal aan de zijlijn in de dekking. Zoals we hebben kunnen zien is dat niet Dumfries zn hobby.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:56 schreef raptorix het volgende:
Het valt mij niet tegen, ik was bang dat we tegen snelle combinaties aan zouden lopen maar dat valt erg mee, ik denk dat we vooral Dumfries moeten zoeken met een harde lage voorzet op de Tank.
quote:Like Alert
30-06-2026 @ 03:58:37
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Dinsdag 30 juni 03:00] Nederland - Marokko #6 Dit wordt niks"
Nee, god nee dat trek ik niet hoor.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:56 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Alleen maar omdat Gakpo onzichtbaar is en Summerville elke aanname verprutstquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:56 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat hij Brobbey erin laat. Die is toch meermaals zichtbaar
Nee is op verzoek van Opsporing Verzocht.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:58 schreef Poepz0r het volgende:
We zien telkens shots van marokkaantjes op de tribune. Wil er Fifa ons duidelijk maken dat Nederland NIET gewenst is in de volgende ronde?
Frimpong zit thuis lekker manquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:59 schreef probeer het volgende:
[..]
Alleen maar omdat Gakpo onzichtbaar is en Summerville elke aanname verprutst
Complot!quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:58 schreef Poepz0r het volgende:
We zien telkens shots van marokkaantjes op de tribune. Wil er Fifa ons duidelijk maken dat Nederland NIET gewenst is in de volgende ronde?
Tilquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:59 schreef Zorro het volgende:
Til op het middenveld erbij, Lang erin, Brobbie eruit, Gakpo eruit
Presentatortje durfde bij de aankondiging van de wedstrijd, net voor men overschakelde naar het veld, niet eens de hoop uit te spreken van een Oranje overwinning. De wens was voor een geweldig duel.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:56 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik slaap 5:00 tot 8:00, kids even naar school brengen en dan 8:30 - 10:30 nog effe plat. Thuiswerkgenotquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:58 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik hoop op 5-10 kunnen slapen, maar goed. 's Avonds een man, 's ochtends een man.
Nee joh, dit is net als bij het songfestival dat ze San Marino en Montenegro nog een keer extra in beeld doen, omdat die toch niet doorgaan.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:58 schreef Poepz0r het volgende:
Kenner gespotquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:00 schreef SamCooke het volgende:
Zonder 10 laat je nu Brobbey verzuipen en maak je je eigen omschakeling zoveel minder gevaarlijk. En dat terwijl in het centrum de kansen liggen.
Alles, ja ALLES beter danquote:
Morgen vrij genotquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik slaap 5:00 tot 8:00, kids even naar school brengen en dan 8:30 - 10:30 nog effe plat. Thuiswerkgenot
Precies dit ja.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:00 schreef SamCooke het volgende:
Zonder 10 laat je nu Brobbey verzuipen en maak je je eigen omschakeling zoveel minder gevaarlijk. En dat terwijl in het centrum de kansen liggen.
Mwah nee. Als je twee schopploegen hebt gaat er geschopt worden.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:57 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Maar met een goede scheidsrechter hadden beide teams zich beter gedragen denk ik
Zo, de eerste goede analyse in dit topicquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:00 schreef SamCooke het volgende:
Aan de andere kant trek je daar wel weer gaten voor voor Summerville omdat de verdediging dan moet kiezen, maar volgens mij kwam Dumfries zeker 4 keer in positie om een voorzet te geven, niet heel veel ruimte, maar toch.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:58 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Als je in een U opbouwt kun je Dumfries alleen maar inspelen van achter hem, krijgt hij de bal aan de zijlijn in de dekking. Zoals we hebben kunnen zien is dat niet Dumfries zn hobby.
Laffe hondenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Presentatortje durfde bij de aankondiging van de wedstrijd, net voor men overschakelde naar het veld, niet eens de hoop uit te spreken van een Oranje overwinning. De wens was voor een geweldig duel.
"We zagen dat Brian het moeilijk had, daarom probeerden we met Memphis wat te veranderen. Helaas kwamen we er niet doorhen, maar ok."quote:
De Femke Halsema's op deze aardkloot waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:56 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Die enge Sjoerd zeker?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Presentatortje durfde bij de aankondiging van de wedstrijd, net voor men overschakelde naar het veld, niet eens de hoop uit te spreken van een Oranje overwinning. De wens was voor een geweldig duel.
Lekker! Uurtje later beginnen danquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:00 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Morgen vrij genotMaar moet nog wel verder klussen hier
Ben het ermee eens dat het niet aan Brobbey ligt, maar aan de tactiekquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:00 schreef SamCooke het volgende:
braddie.gifquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:01 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Snacks in de 2de helft ja of nee?
En dit.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:01 schreef Maver24 het volgende:
Eens met raf. Je gaat niet uit van eigen kracht.
DIrect gevolg van de kritiek die ik al meteen uitte. Koeman sloopt de aanvalsformatie die ons doelpunten levert om een vermeend verdedigend voordeel terwijl we helemaal niet kunnen verdedigen. Wij moeten meer scoren dan hunnie.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo, de eerste goede analyse in dit topic
Eigenlijk wel fijn dat hij het nog redelijk in de hand heeftquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:02 schreef raptorix het volgende:
Ik vind die scheidsrechter trouwens enorm rommelig fluiten, hele tijd dingen opnieuw laten nemen, en onduidelijk in zijn communicatie.
Moeders de vrouw heeft daar ongetwijfeld een mening overquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lekker! Uurtje later beginnen dan
sowieso. Wat neem je?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:01 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ik pak yoghurtje fruit cruesliquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:01 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Depay.quote:
Buiten het feit dat Kluivert als ie de Vries had geheten nooit geselecteerd zou zijn, is ie ook lang geblesseerd geweest en nog helemaal niet klaar hiervoor.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:01 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik niet. Kluivert is 100% zeker beter dan ik.
Daar gaat het al mis..quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:03 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Moeders de vrouw heeft daar ongetwijfeld een mening over
Dat vind ik geen humor.quote:
Mjah het is ook niet echt een hele gemene wedstrijd hoewel ik die ellenboog op JP wel wat beter had willen zien, mijn eerste gedachte was toch echt bewust.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk wel fijn dat hij het nog redelijk in de hand heeft
Dat kan, maar dat maakt hem nog immer beter dan ik.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Buiten het feit dat Kluivert als ie de Vries had geheten nooit geselecteerd zou zijn, is ie ook lang geblesseerd geweest en nog helemaal niet klaar hiervoor.
bierquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:03 schreef byah het volgende:
Voor de mensen die de wekker hebben gezet, wat drinken we? Koffie, water, bier?
3 bakken koffie achter de kiezen, gaan er nog veel volgen vandaag... En rennies gok ik..quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:03 schreef byah het volgende:
Ik combineerquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:03 schreef byah het volgende:
De juiste vraag is: hoeveelquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:01 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Koeman moet gewoon zeggen winnen anders rijdt Kluivert de bus terug.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Buiten het feit dat Kluivert als ie de Vries had geheten nooit geselecteerd zou zijn, is ie ook lang geblesseerd geweest en nog helemaal niet klaar hiervoor.
Whisky'tje.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:03 schreef byah het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We moeten vanaf nu alles winnen...quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:04 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk zetten we alles op alles om de tweede helft te winnen.
Dat heeft kans van slagen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Koeman moet gewoon zeggen winnen anders rijdt Kluivert de bus terug.
Curacao heeft daar een heel ander beeld bijquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:05 schreef RipCity het volgende:
Wat is dit voor een koortsdroom. FF bollen
Flesje cava opengetrokkenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:03 schreef byah het volgende:
Mercatorplein?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:05 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit heeft wel potentie om gierend uit de klauw te lopen.
Hoeveel rode kaarten?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:05 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit heeft wel potentie om gierend uit de klauw te lopen.
Water en balletjes met mosterd hier.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:05 schreef littlemindy het volgende:
Snacks en koffie om 4 uur?
Gewoon wat water
Dit wordt een dag vol met koffie denk ikquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:03 schreef byah het volgende:
Ik mag niet klagen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Herkenbaar. Wat hebben we het zwaar he..
Neuh, de meeste Marokkanen zijn nu aan het werk.quote:
Radler 0.0quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:03 schreef byah het volgende:
Drie.quote:
Die heb ik al een tijdje.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:06 schreef superniger het volgende:
Ik krijg opeens racistische gedachtes.
LOL. Na 1980 zijn ze allemaal gestoptquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Neuh, de meeste Marokkanen zijn nu aan het werk.
Jawel, zeven spelers is het minimum.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:06 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Meer dan 4 kan toch niet? Of mag een ploeg met 8 door?
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:04 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Whisky'tje.Lekker man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whiskey ruilen voor een lekker speciaaltje?
Elke 2 jaar worden we toch weer teleurgesteldquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:06 schreef tjoptjop het volgende:
Zou toch wel eens fijn zijn als we zo'n soort wedstrijd er eindelijk eens uitslepen
Wat moet dat moet.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:07 schreef BillDauterive het volgende:
Hoe mooi is het als Depay de winnende scoort?
En dan Memphis brengen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:07 schreef TheVulture het volgende:
Zul je zien dat we naar 4-3-3 gaan schakelen als je achter komt in de 70e minuut ofzo.
Dat roep ik de hele nacht al. Daarom was ik zo pissig.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:07 schreef TheVulture het volgende:
Zul je zien dat we naar 4-3-3 gaan schakelen als je achter komt in de 70e minuut ofzo. Je kunt ook teveel ontzag voor een tegenstander hebben, met name omdat je nu niet in je eigen kracht speelt. En die kansen tegen krijg je nu ook wel.
Welk ras?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:06 schreef superniger het volgende:
Ik krijg opeens racistische gedachtes.
Beetje hetzelfde als de pot tegen Turkije vorig EK, dat lukte ook.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:06 schreef tjoptjop het volgende:
Zou toch wel eens fijn zijn als we zo'n soort wedstrijd er eindelijk eens uitslepen
Moet ik hem echt uitleggen?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
LOL. Na 1980 zijn ze allemaal gestopt
Ardbeg of Glennmorangie?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lekker man!
Whiskey ruilen voor een lekker speciaaltje?
Tja, je wint 1 keer wat & meteen stijgt het naar mensen hun hoofd...quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Elke 2 jaar worden we toch weer teleurgesteld
Duidelijk schoppen.quote:
Die staat ergens een politiepaard in de fik te steken.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:08 schreef The-BFG het volgende:
@:PSVCL mag niet kijken van de begeleiding?
Hebben ze iets niet gejat?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:09 schreef RamboDirk het volgende:
Heb de marokkanen nu dat ding van Ijsland gejat?
Beweer je nu dat Marokkanen veel jatten?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:09 schreef RamboDirk het volgende:
Ik heb het idee dat je je een beetje te druk maakt om een hele normale voetbalwedstrijdquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:09 schreef vul_maar_in het volgende:
En het gek vinden dat je dat kutmarokko niks gunt.
4 uur per biertjequote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:09 schreef leolinedance het volgende:
Ik pak nog maar een biertje.
Moet om 8:15 wel rijden maar dat komt vast goed
Alleen met de bus erbij.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:09 schreef RipCity het volgende:
Oranje fans hoor je nooit behalve als ze op uitnodiging van de baas als teamuitje keertje naar de ArenA mogen. Dan gaan ze lekker gek een keer de wave doen.
Levensgevaarlijke spits vanochtend.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:09 schreef leolinedance het volgende:
Zeg maar tegen oom agent dat het elders al twaalf uur is geweest!quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:09 schreef leolinedance het volgende:
De Barbarijse piraten roeiden ook veelquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:09 schreef RamboDirk het volgende:
Ik dacht echt hetzelfdequote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:09 schreef tjoptjop het volgende:
Scheids heeft z'n eerder vergeten setje kaarten uit de kleedkamer gehaald
Alleen het CBS beweert dat.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Beweer je nu dat Marokkanen veel jatten?
Ik heb hier al fluitende vogelsquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:10 schreef Toine51 het volgende:
In Mexico is het donker nu maar als deze wedstrijd is afgelopen is het hier weer licht....
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeg maar tegen oom agent dat het elders al twaalf uur is geweest!
1-0 volgens de Duitserquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is het niet he? Ik heb er niet zoveel vertrouwen in, we zullen deze luizig moeten pakken.
Het is echt helemaal niks.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is het niet he? Ik heb er niet zoveel vertrouwen in, we zullen deze luizig moeten pakken.
schoppend en duwend.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:09 schreef RipCity het volgende:
Oranje fans hoor je nooit behalve als ze op uitnodiging van de baas als teamuitje keertje naar de ArenA mogen. Dan gaan ze lekker gek een keer de wave doen.
Marokko creeert makkelijk kansen, Nederland verliest het op het middenveld.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:11 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, maar ik probeer het; Wat zei hij?
Bij lange na nietquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:12 schreef WAvanBuren het volgende:
Is dit het slechtste Nederlands elftal ooit?
2016.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:12 schreef WAvanBuren het volgende:
Kippen zonder kop.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:12 schreef WAvanBuren het volgende:
OK... Ik ben onder de indruk... Dit had ik niet achter Jeroen gezocht.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:12 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Marokko creeert makkelijk kansen, Nederland verliest het op het middenveld.
Alleen lijden.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:12 schreef byah het volgende:
Zelfs counteren lukt niet met deze opstelling
Met deze opstelling, geen kans.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit werkt gewoon niet
Er moet een tegenzet komen.
Een Nederlands doelpunt.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:12 schreef Parafernalia het volgende:
Deze wedstrijd heeft een doelpunt nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |