Dat roep ik de hele nacht al. Daarom was ik zo pissig.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:07 schreef TheVulture het volgende:
Zul je zien dat we naar 4-3-3 gaan schakelen als je achter komt in de 70e minuut ofzo. Je kunt ook teveel ontzag voor een tegenstander hebben, met name omdat je nu niet in je eigen kracht speelt. En die kansen tegen krijg je nu ook wel.
Welk ras?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:06 schreef superniger het volgende:
Ik krijg opeens racistische gedachtes.
Beetje hetzelfde als de pot tegen Turkije vorig EK, dat lukte ook.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:06 schreef tjoptjop het volgende:
Zou toch wel eens fijn zijn als we zo'n soort wedstrijd er eindelijk eens uitslepen
Moet ik hem echt uitleggen?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
LOL. Na 1980 zijn ze allemaal gestopt
Ardbeg of Glennmorangie?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lekker man!
Whiskey ruilen voor een lekker speciaaltje?
Tja, je wint 1 keer wat & meteen stijgt het naar mensen hun hoofd...quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Elke 2 jaar worden we toch weer teleurgesteld
Duidelijk schoppen.quote:
Die staat ergens een politiepaard in de fik te steken.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:08 schreef The-BFG het volgende:
@:PSVCL mag niet kijken van de begeleiding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |