Dan heb je echt issues hoor.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ondertussen een paar uur later![]()
[ afbeelding ]
Toen ik dat zag wist ik al dat het een lastig verhaal ging wordenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan er nog steeds niet helemaal bij. Bij die Nations League-potjes tegen Spanje speelden we ook niet met 5 verdedigers, op het EK twee jaar geleden volgens mij ook niet. Dus waarom het verdedigende "lek" nu ineens zo moest worden opgelost snap ik niet. Koeman heeft eigenlijk zijn eigen team om zeep geholpen dit keer.
Huh?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:07 schreef daniela_007 het volgende:
Met Van Gaal hebben we met 5 verdedigers de finale en halve finale gehaald.
Dat dus... 5-2-3 moet toch wel de meest achterlijke opstelling zijn die je kan bedenken. Dat zou alleen kunnen werken als je echt puur op de counter speelt.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:37 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Nee, heel NL wilde 5 verdedigers. Niet 2 man op het middenveld.
Idd, aldus Koeman.
98 had ik t nog maar moeten zien tegen Frankrijk maar 2000 had je in 99 vd 100 gevallen gewoon gewonnen: 2 penalty’s in reguliere speeltijd, thuis én tegen 10 man.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 09:16 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Bizar inderdaad.
Volgens mij waren 98 en 2000 het ergste. Daar had je wereldtop die gewoon hoog over schoot.
Dat. Nou heeft Van Dijk misschien niet het beste trackrecord op penalty’s in een WK maar bv Frank de Boer ging er altijd weer staan.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:19 schreef TheVulture het volgende:
Van Dijk die trouwens hier niet zijn verantwoordelijkheid als aanvoerder neemt vind ik ook wel wat van. Het was niet dat Summerville heel veel fitter was en hij heeft de ervaring.
Dit snapte ik ook niet. Had dan Reijnders gebracht voor Aké. Nu ging je na de wissel Weghorst(die gewoon leverde, voorassist en goeie penal) en Koopmeiners ineens logischer spelen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:21 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dat dus... 5-2-3 moet toch wel de meest achterlijke opstelling zijn die je kan bedenken. Dat zou alleen kunnen werken als je echt puur op de counter speelt.
Hiermee beginnen is 1 ding, maar als je dan ziet dat het overduidelijk niet werkt, waarom wordt er dan niet ingegrepen?
Een onwaarschijnlijk schandalige vertoning waar Koeman volledig schuldig aan is.
Dat klopt, maar de keeper ging daar ineens als een soort dummy over die doellijn bewegen van links naar rechts. Naar mijn idee deed ie dat bij andere pingels nietquote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Summerville schiet hem recht op de keeper, maar ja. Het is wat het is.
We hebben een zeer matig toernooi gespeeld. Tegen Japan verlies je de winst door vreemde tactische omzettingen. En tegen Marokko kwam Koeman met vijf verdedigers, waardoor het middenveld overlopen werd. Gewoon eigen schuld.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan er nog steeds niet helemaal bij. Bij die Nations League-potjes tegen Spanje speelden we ook niet met 5 verdedigers, op het EK twee jaar geleden volgens mij ook niet. Dus waarom het verdedigende "lek" nu ineens zo moest worden opgelost snap ik niet. Koeman heeft eigenlijk zijn eigen team om zeep geholpen dit keer.
Gewoon door de lucht en dan in een hoek. Dan is het negen van de tien keer raak.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:37 schreef Zwoerd het volgende:
Elke voetballer die bij een penalty iets anders doet dat een normale aanloop en de bal strak in de hoek schieten, moeten ze een enorme schop geven.
Zo gauw je andere fratsen erbij gaat doen, ben je opeens met de keeper bezig en heb je het niet meer in eigen hand.
Van Dijk is altijd heel goed in boos en verongelijkt doen naar de pers, de pseudo aanvoerder spelen.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:19 schreef TheVulture het volgende:
Van Dijk die trouwens hier niet zijn verantwoordelijkheid als aanvoerder neemt vind ik ook wel wat van. Het was niet dat Summerville heel veel fitter was en hij heeft de ervaring.
Net als vorig EK, ook maar 1 goede wedstrijd tegen het matige Roemeniëquote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:38 schreef luxerobots het volgende:
[..]
We hebben een zeer matig toernooi gespeeld. Tegen Japan verlies je de winst door vreemde tactische omzettingen. En tegen Marokko kwam Koeman met vijf verdedigers, waardoor het middenveld overlopen werd. Gewoon eigen schuld.
Er was maar één goede wedstrijd, en dat was tegen het matige Zweden.
Of je speelt 4-3-3 of je speelt 5-3-2, maar ga er niet tussenin hangen met een 5-2-3 opstelling. Is er dan ook echt niemand binnen de technische staf van Nederland die het Koeman duidelijk kon maken dat dit niet werkt?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:38 schreef luxerobots het volgende:
[..]
We hebben een zeer matig toernooi gespeeld. Tegen Japan verlies je de winst door vreemde tactische omzettingen. En tegen Marokko kwam Koeman met vijf verdedigers, waardoor het middenveld overlopen werd. Gewoon eigen schuld.
Dan heb je geen verstand van voetbalquote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:39 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik begrijp maar niet wat ze toch in Frenkie de Jong zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |