Als je in een U opbouwt kun je Dumfries alleen maar inspelen van achter hem, krijgt hij de bal aan de zijlijn in de dekking. Zoals we hebben kunnen zien is dat niet Dumfries zn hobby.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:56 schreef raptorix het volgende:
Het valt mij niet tegen, ik was bang dat we tegen snelle combinaties aan zouden lopen maar dat valt erg mee, ik denk dat we vooral Dumfries moeten zoeken met een harde lage voorzet op de Tank.
quote:Like Alert
30-06-2026 @ 03:58:37
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Dinsdag 30 juni 03:00] Nederland - Marokko #6 Dit wordt niks"
Nee, god nee dat trek ik niet hoor.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:56 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dan wel een NOS die doet alsof heel NL opeens voor Marokko juicht
Alleen maar omdat Gakpo onzichtbaar is en Summerville elke aanname verprutstquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:56 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat hij Brobbey erin laat. Die is toch meermaals zichtbaar
Nee is op verzoek van Opsporing Verzocht.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:58 schreef Poepz0r het volgende:
We zien telkens shots van marokkaantjes op de tribune. Wil er Fifa ons duidelijk maken dat Nederland NIET gewenst is in de volgende ronde?
Frimpong zit thuis lekker manquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:59 schreef probeer het volgende:
[..]
Alleen maar omdat Gakpo onzichtbaar is en Summerville elke aanname verprutst
Complot!quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:58 schreef Poepz0r het volgende:
We zien telkens shots van marokkaantjes op de tribune. Wil er Fifa ons duidelijk maken dat Nederland NIET gewenst is in de volgende ronde?
Tilquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:59 schreef Zorro het volgende:
Til op het middenveld erbij, Lang erin, Brobbie eruit, Gakpo eruit
Presentatortje durfde bij de aankondiging van de wedstrijd, net voor men overschakelde naar het veld, niet eens de hoop uit te spreken van een Oranje overwinning. De wens was voor een geweldig duel.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:56 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dan wel een NOS die doet alsof heel NL opeens voor Marokko juicht
Ik slaap 5:00 tot 8:00, kids even naar school brengen en dan 8:30 - 10:30 nog effe plat. Thuiswerkgenotquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:58 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik hoop op 5-10 kunnen slapen, maar goed. 's Avonds een man, 's ochtends een man.
Nee joh, dit is net als bij het songfestival dat ze San Marino en Montenegro nog een keer extra in beeld doen, omdat die toch niet doorgaan.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:58 schreef Poepz0r het volgende:
Kenner gespotquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:00 schreef SamCooke het volgende:
Zonder 10 laat je nu Brobbey verzuipen en maak je je eigen omschakeling zoveel minder gevaarlijk. En dat terwijl in het centrum de kansen liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |