DIrect gevolg van de kritiek die ik al meteen uitte. Koeman sloopt de aanvalsformatie die ons doelpunten levert om een vermeend verdedigend voordeel terwijl we helemaal niet kunnen verdedigen. Wij moeten meer scoren dan hunnie.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo, de eerste goede analyse in dit topic
Eigenlijk wel fijn dat hij het nog redelijk in de hand heeftquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:02 schreef raptorix het volgende:
Ik vind die scheidsrechter trouwens enorm rommelig fluiten, hele tijd dingen opnieuw laten nemen, en onduidelijk in zijn communicatie.
Moeders de vrouw heeft daar ongetwijfeld een mening overquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lekker! Uurtje later beginnen dan
sowieso. Wat neem je?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:01 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Snacks in de 2de helft ja of nee?
Ik pak yoghurtje fruit cruesliquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:01 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Snacks in de 2de helft ja of nee?
Depay.quote:
Buiten het feit dat Kluivert als ie de Vries had geheten nooit geselecteerd zou zijn, is ie ook lang geblesseerd geweest en nog helemaal niet klaar hiervoor.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:01 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik niet. Kluivert is 100% zeker beter dan ik.
Daar gaat het al mis..quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:03 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Moeders de vrouw heeft daar ongetwijfeld een mening over
Dat vind ik geen humor.quote:
Mjah het is ook niet echt een hele gemene wedstrijd hoewel ik die ellenboog op JP wel wat beter had willen zien, mijn eerste gedachte was toch echt bewust.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk wel fijn dat hij het nog redelijk in de hand heeft
Dat kan, maar dat maakt hem nog immer beter dan ik.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Buiten het feit dat Kluivert als ie de Vries had geheten nooit geselecteerd zou zijn, is ie ook lang geblesseerd geweest en nog helemaal niet klaar hiervoor.
bierquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:03 schreef byah het volgende:
Voor de mensen die de wekker hebben gezet, wat drinken we? Koffie, water, bier?
3 bakken koffie achter de kiezen, gaan er nog veel volgen vandaag... En rennies gok ik..quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:03 schreef byah het volgende:
Ik combineerquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:03 schreef byah het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |