COWMANEDquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:55 schreef butz0rs het volgende:
Eerst Memphis er in, daarna Weghorst. Je leest het hier eerst
Elke ronde hopen dat we ons erdoor zwijnen?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:54 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou, als Nederland te vroeg scoort dan gaat Marokko pas echt druk zetten en dan stort het als een kaartenhuis in elkaar.
Ik opteer toch liever voor die laffe goal in de 94e minuut inmiddels
Hier vrees ik voor.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:55 schreef butz0rs het volgende:
Als we daarmee kampioen worden, interesseert me dat helemaal nietsquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Elke ronde hopen dat we ons erdoor zwijnen?
Oink oink jaquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Elke ronde hopen dat we ons erdoor zwijnen?
Ik mag toch hopen dat hij Brobbey erin laat. Die is toch meermaals zichtbaarquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:55 schreef butz0rs het volgende:
Nee ik heb ze in allerlei pooltjes dan ook eruit liggen na vandaag.quote:
Karma at work.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:56 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Als we daarmee kampioen worden, interesseert me dat helemaal niets
Dan wel een NOS die doet alsof heel NL opeens voor Marokko juichtquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:56 schreef TLC het volgende:
Je weet diep van binnen dat dit niet lang goed blijft gaan
Een voordeel is wel dat we dan wel gelijk van die vreselijke wk reclames af zijn
Die heeft er een paar in haar BH verstoptquote:
En spotgoedkope oranje tompoucesquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:56 schreef TLC het volgende:
Je weet diep van binnen dat dit niet lang goed blijft gaan
Een voordeel is wel dat we dan wel gelijk van die vreselijke wk reclames af zijn
Kluivert godquote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:57 schreef NLGooner het volgende:
Misschien eerst iemand erbij op het middenveld, zodat de balans weer wat beter wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |