quote:
Marokko speelt toch ook gewoon echt goed?quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:21 schreef vul_maar_in het volgende:
en natuurlijkk tegen Marokko kutkoeman je tuint in die ophemelshit en verneukt je opstelling en wij moeten nu horen hoe goed Marokko is.
Een beetjequote:
Meh.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Marokko speelt toch ook gewoon echt goed?
Je verwacht het niet inderdaadquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind De Jong en Gravenberch nog wel oke, maar je merkt gewoon dat het 3 tegen 2 is
Nou..goed... ze zijn beter dan NL dat wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze staan beter, slimmer en ze hebben zichtbaar veel zelfvertrouwen. Het is wachten totdat onze spelers elkaar gaan afbekken en dan is het klaar denk ik.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Koeman wil weer dat het om Koeman gaat.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:22 schreef Saekerhett het volgende:
Ga nou gewoon 4-3-3 spelen en je eigen spel i.p.v. dit schijtbakkenvoetbal tegen fucking Marokko
Vooral een stuk minder slecht.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Onder tafel gaan zitten en hopen dat er een wonder gebeurt.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:23 schreef Wotte het volgende:
Vind het wel wat een laffe tactiek van Koeman
Het is 4 uur joh, ik slaap nog half, wie is VOH?quote:
Vennegoor.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is 4 uur joh, ik slaap nog half, wie is VOH?
Klopt, dit ligt echt aan Koeman, Aké voegt helemaal niks toe, en Dumfries en vdVen brengen aanvallend niks.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind De Jong en Gravenberch nog wel oke, maar je merkt gewoon dat het 3 tegen 2 is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |