Warme bad van FOK!quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:30 schreef -Sigaartje het volgende:
Net uit bed gekropen. Waar ben ik in beland??
Zal ook wel, en warm denk ikquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:29 schreef Kleffe_Dop het volgende: Het lijkt wel alsof ze allemaal doodop zijn.
Niet qua kansen. Marokko creëerde ook de eerste helft meer (wel uit dode spelmomenten)quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat gaat Cowman doen? Want de eerste helft was nog wel 50/50 maar dit is echt kansloos.
Neuh, die hadden veel betere spelers maar dat was ook hyperverdedigend, van Gaal zeker. 2022 was niet om aan te gluren .quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:29 schreef The-BFG het volgende: [..] Voorgaande bondscoaches zoals een van Gaal en een van Marwijk wisten toch wel de juiste balans tussen verdedigen en aanvallen te vinden.
Het warme bad.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:30 schreef -Sigaartje het volgende:
Ja iedereen speelt met de broek vol.quote:
Zo doet Weghorst ook als hij voor het naar bed gaan zijn tanden poetstquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:30 schreef Zorro het volgende:
Ik zag Wouthorst zich voor een invalbeurt voorbereiden
Op de de aloude voetbalwet vertrouwen. Als zij niet scoren dan valt hij straks wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat gaat Cowman doen? Want de eerste helft was nog wel 50/50 maar dit is echt kansloos.
Een matige partij en Duitsland ligt eruit.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:30 schreef -Sigaartje het volgende:
Die worden de nekslag.quote:
Ze hebben ook niet getraind daar geloof ik.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
VRT legt nu de link naar de twee airco wedstrijden die Oranje heeft gespeeld.
Toch weer laten verrassen door het klimaat?
Dit vat het wel mooi samen ja.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:30 schreef littlemindy het volgende:
Geen druk, geen baltempo, slechte passes, slechte aannames, te weinig mensen op het middenveld waardoor de voorkant niet bediend wordt
What could possibly go wrong
Ik ook. Kon toch niet slapen.. maar het is teleurstellendquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:30 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik had het idee dat V Nistelrooy en Jonk op hem in aan het praten waren, maar hij durft niet. Maar lekker wachten tot ie er dadelijk een kwartier voor tijd wel invliegt en dan met Memphis en Wout de meubelen reddenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 04:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |