Is je ervaring met Belgische vrouwen zo slecht?quote:
Ja de winnaar van Nederland - Marokko mag wel tegen Duitsland of Frankrijk aantreden jaquote:Op zondag 28 juni 2026 22:35 schreef PSVCL het volgende:
Marokko in de kwartfinale als ze morgen winnen
Ik verleng m’n weekendquote:Op zondag 28 juni 2026 22:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als je brainrot wil, moet je deze wedstrijd tot het einde uitkijken.
Ik heb nu een schitterend idee om een beste derde geneuzel te verwijderen bij 48 teams.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat de tegenstander van deze ploegen in de volgende ronde een bye dient te krijgen.
leugensquote:Op zondag 28 juni 2026 22:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geen enkele like van jou gekregen overigens.
Zo ver naar het zuiden kwam ik nauwelijks, dat is meer voor Tilburgers die in Antwerpen gaan stappenquote:Op zondag 28 juni 2026 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is je ervaring met Belgische vrouwen zo slecht?
Was ik het weer?quote:Op zondag 28 juni 2026 22:37 schreef OmniRocket het volgende:
Bepaalde mod post maar weer eens door het slotje heen....
Echt bidden om een doelpunt om te voorkomen dat je ook nog een verlenging moet kijkenquote:Op zondag 28 juni 2026 22:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als je brainrot wil, moet je deze wedstrijd tot het einde uitkijken.
quote:Op zondag 28 juni 2026 22:37 schreef BillDauterive het volgende:
Ik was vanmiddag bij de daklozenopvang en kreeg er een perenijsje. Dus moest ik meteen aan @:Lenny77 denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Pisces29Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
Die heeft geen haastquote:Op zondag 28 juni 2026 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben even een kwartiertje afwezig
gaat iedereen alles open zetten. Krijg je handbaluitslagen. Of basketbal.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb nu een schitterend idee om een beste derde geneuzel te verwijderen bij 48 teams.
De Volgende 24 teams gaan door. spelen 12 wedstrijden.
In die 12 wedstrijden de 4 wedstrijden waar het minst wordt gescoord liggen eruit.
Dan is het einde verhaalquote:Op zondag 28 juni 2026 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja de winnaar van Nederland - Marokko mag wel tegen Duitsland of Frankrijk aantreden ja
quote:Op zondag 28 juni 2026 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fijn dat ze daar zo goed voor je zorgen!quote:Op zondag 28 juni 2026 22:37 schreef BillDauterive het volgende:
Ik was vanmiddag bij de daklozenopvang en kreeg er een perenijsje. Dus moest ik meteen aan @:Lenny77 denken
quote:Op zondag 28 juni 2026 22:39 schreef GGMM het volgende:
Subtiele geit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:pisces29
quote:Op zondag 28 juni 2026 22:39 schreef GGMM het volgende:
Met zulke ogen zat @Caland er ook altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:pisces29
quote:Op zondag 28 juni 2026 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb dat schijtnummmer van zon zien zakken in de zee in mijn hoofd nu.quote:
Hadden beter de groepsfase zo kunnen doen dat alleen de winnaars en de vier beste nummers 2 doorgaanquote:Op zondag 28 juni 2026 22:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is wel echt heel leuk, dat het WK 16 van dit soort wedstrijden toevoegt die eindigen in een bloedeloze 0-0 tussen landen die allebei niet veel kunnen en durven
Ze hadden beter niet kunnen uitbreiden.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hadden beter de groepsfase zo kunnen doen dat alleen de winnaars en de vier beste nummers 2 doorgaan
Beetje raar begin van een seksscènes om te beginnen met 90 minuten middelmatig voetbal.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
Dit is echt heel slecht allemaal. Infantielo laat zich vanavond weer een hoertje op de hotelkamer bezorgen, die denkt er het zijne van.
Ja! Ik was helemaal verbaasd. Het was net zo'n warm bad als hier.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Fijn dat ze daar zo goed voor je zorgen!
Tegen Duitsland wel kansen denk ik, maar het zal wel Frankrijk worden.quote:
Je moet meer inzetten dan gaat dat snellerquote:Op zondag 28 juni 2026 22:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er gaat binnen 10 minuten 11 euro in rook op en 2 voetbalpootjes ook voor vandaag.
Oranjevrouwen wonnen wel van Frankrijk.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen Duitsland wel kansen denk ik, maar het zal wel Frankrijk worden.
Ik heb wel eens vreemdere begin scenes gezienquote:Op zondag 28 juni 2026 22:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Beetje raar begin van een seksscènes om te beginnen met 90 minuten middelmatig voetbal.
Je hebt altijd een kansquote:Op zondag 28 juni 2026 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen Duitsland wel kansen denk ik, maar het zal wel Frankrijk worden.
Middelmatig, bijna KKD niveau ditquote:Op zondag 28 juni 2026 22:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Beetje raar begin van een seksscènes om te beginnen met 90 minuten middelmatig voetbal.
Wijven geen vrouwenquote:Op zondag 28 juni 2026 22:42 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Oranjevrouwen wonnen wel van Frankrijk.
Gewoon 64 landen als ze zonodig die uitbreiding willen doen. En daarna voor de rest van het toernooi loten ipv een vastgezet schema.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hadden beter de groepsfase zo kunnen doen dat alleen de winnaars en de vier beste nummers 2 doorgaan
dat is alleen logistiek niet te doen.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon 64 landen als ze zonodig die uitbreiding willen doen. En daarna voor de rest van het toernooi loten ipv een vastgezet schema.
Joequote:Op zondag 28 juni 2026 22:42 schreef Wotte het volgende:
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Zondag 28 juni 21:00] Zuid-Afrika - Canada #5 Blame Jan Roelfs"
Ik ga er weer vandoor.
Beide ploegen willen niet verliezen, gebeurt wel vaker in knockout fase.quote:
Dat is geen thee maar een kruiden-vruchten infusiequote:Op zondag 28 juni 2026 22:42 schreef GGMM het volgende:
@:coco had je wel gelezen dat ik thee had? Je bent er niet helemaal bij deze avond
Het is appel-kaneel smaak
Neequote:Op zondag 28 juni 2026 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon 64 landen als ze zonodig die uitbreiding willen doen. En daarna voor de rest van het toernooi loten ipv een vastgezet schema.
Het is dat ik al 3 keer geweest ben vandaagquote:
Dit dacht ik al.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik had geloof ik 1-1 in mijn pool.
quote:Op zondag 28 juni 2026 22:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik ben hersendood inmiddels, tv gaat uit.
Sterktequote:Op zondag 28 juni 2026 22:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik ben hersendood inmiddels, tv gaat uit.
Welterustenquote:Op zondag 28 juni 2026 22:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie mogen van alles van mij denken maar ik ga gewoon na 90min slapen
Doe dan maar waterboardingquote:Op zondag 28 juni 2026 22:45 schreef GGMM het volgende:
Ze kunnen deze wedstrijd makkelijk in Guantanamo Bay gebruiken
Dat denk ik wel, want voor ieder land zijn er nu al zo’n vier mogelijke speellocaties voor de volgende ronde volgens mij. En anders kan je altijd nog doen zoals in de CL gedaan wordt (dat je tussen twee landen/clubs loot)quote:Op zondag 28 juni 2026 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat is alleen logistiek niet te doen.
Slaap lekkerquote:Op zondag 28 juni 2026 22:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dan staat er nu ook een WK-mod sollicitatie openquote:Op zondag 28 juni 2026 22:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zie alleen maar een hoop schijtlijsters op mijn beeldschermquote:Op zondag 28 juni 2026 22:45 schreef Toby56 het volgende:
Mijn avond wordt toch nog helemaal goedgemaakt door een geweldig uitsloverige zanglijster vlak bij mijn open raam.
Waarom ben jij mod hier?quote:Op zondag 28 juni 2026 22:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
KIES MIJ!!!quote:Op zondag 28 juni 2026 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan staat er nu ook een WK-mod sollicitatie open
waterboardingquote:
Wat is me dat hier??!quote:Op zondag 28 juni 2026 22:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op zondag 28 juni 2026 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
@onlogisch zou een ideale vervanger van me zijn?quote:Op zondag 28 juni 2026 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de Oudejaarsconference van Claudia de Breij er meer oplevertquote:
Ik zou bijzonder geschikt zijn. Maar ik wil niet.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja daar baal ik echt ontzettend vanquote:Op zondag 28 juni 2026 22:47 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik zou bijzonder geschikt zijn. Maar ik wil niet.
een vacature?quote:Op zondag 28 juni 2026 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
5-0quote:Op zondag 28 juni 2026 22:47 schreef Qarrad het volgende:
In het hypothetische geval dat Oranje doorgaat is de opdracht vooral om niet dood te gaan van verveling tegen whoever dit wint in de 8e finale.
Soortgelijke pot wel als dit.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de Oudejaarsconference van Claudia de Breij er meer oplevert
Dan ben je niet geschikt, is wel een voorwaarde dat je wilt.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:47 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik zou bijzonder geschikt zijn. Maar ik wil niet.
Ik beloof de @onlogisch methode te hanteren. Geen valse belofte en gewoon afwezig zijn.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja verdomme, nou slaap ik zelfs met deze wedstrijd erbij niet meerquote:Op zondag 28 juni 2026 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de Oudejaarsconference van Claudia de Breij er meer oplevert
Ik denk dat ze allemaal alles missenquote:Op zondag 28 juni 2026 22:48 schreef 3rr0r het volgende:
Zal je zien dat ze allemaal enorm goed zijn in penalty's nemen en het nog langer duurt
Belgiërs.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:44 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Er zijn veel Belgiërs hier. Misschien jezelf even verduidelijken.
Dat wil je niemand aan doen.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Al verleng je twee keer 3 uur, dit blijft 0-0
DIEP IN DE NACHTquote:Op zondag 28 juni 2026 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Al verleng je twee keer 3 uur, dit blijft 0-0
Niet overdrijvenquote:Op zondag 28 juni 2026 22:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zelfs Feyenoord zijn wedstrijden onder RVP waren beter.
Jaquote:Op zondag 28 juni 2026 22:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Doordat ze over/naast schieten of dat de keeper ze tegenhoudt?
Mis je de goal in blessuretijd.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jaquote:Op zondag 28 juni 2026 22:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Doordat ze over/naast schieten of dat de keeper ze tegenhoudt?
Zelfs is al voldoende.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
quote:Op zondag 28 juni 2026 22:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
overhoudquote:Op zondag 28 juni 2026 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weetje wat een leuke verlenging zou zijn ?
Dat ja na ieder 5 minuten een speler van het veld moet. Zodat je op het einde maar 5 spelers overhoud.
Heel veel ruimte op het veld krijg je en dan kan het wel eens boeiend worden.
Doe maar gewoon het licht uit. Muntje tossen op de parkeerplaats wie er doorgaat.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:49 schreef DrMarten het volgende:
Doe iedereen een plezier, fluit precies op 90 minuten af, schudt elkaar de hand en ga direct penalties nemen.
90 minuten zitten erop. Weltrusten.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat ja na ieder 5 minuten een speler van het veld moet. Zodat je op het einde maar 5 spelers overhoud.
Leuk idee!quote:Op zondag 28 juni 2026 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Of nog beter, geef de tegenstander van de volgende wedstrijd een bye voor de kwartfinale.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:49 schreef DrMarten het volgende:
Doe iedereen een plezier, fluit precies op 90 minuten af, schudt elkaar de hand en ga direct penalties nemen.
Dankjewelquote:Op zondag 28 juni 2026 22:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Lief van je, deze aai over de bol.
Gelukkig ja, we kunnen op tijd naar bed.quote:
Wat is er onsympathiek aan de Canadezen?quote:Op zondag 28 juni 2026 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Jammer dat de onsympathieke Canadezen toch nog winnen
Ben ik dus ook bang voorquote:Op zondag 28 juni 2026 22:52 schreef DrMarten het volgende:
Zul je zien dat die Zuid Afrikanen nu gaan aanzetten en ineens ook scoren
Zuid-Afrika is helemaal treurig.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Jammer dat de onsympathieke Canadezen toch nog winnen
Viaplay Vroooooom met Rob Kamphuesquote:
In 90+6 genotquote:Op zondag 28 juni 2026 22:53 schreef Qarrad het volgende:
Als Zuid-Afrika nu nog scoort kunnen ze het rambam krijgen
Ik heb medelijden met jequote:Op zondag 28 juni 2026 22:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Viaplay Vroooooom met Rob Kamphues
Vind hun uitstraling vrij onsympathiek ofzoquote:Op zondag 28 juni 2026 22:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat is er onsympathiek aan de Canadezen?
quote:Op zondag 28 juni 2026 22:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Viaplay Vroooooom met Rob Kamphues
Gokken is voor tokkies.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:54 schreef Wotte het volgende:
Nu moet je gokken op een goal van Zuid-Afrika.
Hou ons op de hoogte.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:54 schreef Wotte het volgende:
Ik hoop het, had 1-1quote:Op zondag 28 juni 2026 22:54 schreef Wotte het volgende:
HELEMAAL NIKSquote:
Dat programma is vernoemd naar het geluid van een autoquote:
NOS kijkenquote:Op zondag 28 juni 2026 22:56 schreef Saekerhett het volgende:
Roelfs heeft niet in de gaten dat er een extra minuut bij komt.
Oh nu snap ik hemquote:Op zondag 28 juni 2026 22:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat programma is vernoemd naar het geluid van een auto
Hartstikke leuk bedacht.
Jaquote:
Slaap lekkerquote:
Welterustenquote:Op zondag 28 juni 2026 22:57 schreef GGMM het volgende:
Afgelopen.
Welterusten.
Bedankt voor de gezelligheid
Slaap lekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|