Sterktequote:Op zondag 28 juni 2026 22:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik ben hersendood inmiddels, tv gaat uit.
Welterustenquote:Op zondag 28 juni 2026 22:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie mogen van alles van mij denken maar ik ga gewoon na 90min slapen
Doe dan maar waterboardingquote:Op zondag 28 juni 2026 22:45 schreef GGMM het volgende:
Ze kunnen deze wedstrijd makkelijk in Guantanamo Bay gebruiken
Dat denk ik wel, want voor ieder land zijn er nu al zo’n vier mogelijke speellocaties voor de volgende ronde volgens mij. En anders kan je altijd nog doen zoals in de CL gedaan wordt (dat je tussen twee landen/clubs loot)quote:Op zondag 28 juni 2026 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat is alleen logistiek niet te doen.
Slaap lekkerquote:Op zondag 28 juni 2026 22:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dan staat er nu ook een WK-mod sollicitatie openquote:Op zondag 28 juni 2026 22:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zie alleen maar een hoop schijtlijsters op mijn beeldschermquote:Op zondag 28 juni 2026 22:45 schreef Toby56 het volgende:
Mijn avond wordt toch nog helemaal goedgemaakt door een geweldig uitsloverige zanglijster vlak bij mijn open raam.
Waarom ben jij mod hier?quote:Op zondag 28 juni 2026 22:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
KIES MIJ!!!quote:Op zondag 28 juni 2026 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan staat er nu ook een WK-mod sollicitatie open
waterboardingquote:
Wat is me dat hier??!quote:Op zondag 28 juni 2026 22:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op zondag 28 juni 2026 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
@onlogisch zou een ideale vervanger van me zijn?quote:Op zondag 28 juni 2026 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de Oudejaarsconference van Claudia de Breij er meer oplevertquote:
Ik zou bijzonder geschikt zijn. Maar ik wil niet.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja daar baal ik echt ontzettend vanquote:Op zondag 28 juni 2026 22:47 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik zou bijzonder geschikt zijn. Maar ik wil niet.
een vacature?quote:Op zondag 28 juni 2026 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
5-0quote:Op zondag 28 juni 2026 22:47 schreef Qarrad het volgende:
In het hypothetische geval dat Oranje doorgaat is de opdracht vooral om niet dood te gaan van verveling tegen whoever dit wint in de 8e finale.
Soortgelijke pot wel als dit.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de Oudejaarsconference van Claudia de Breij er meer oplevert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |