Hij had toch als finale NL-Portugal? Dus het kan al niet meer.quote:Op maandag 29 juni 2026 08:50 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Vannacht 1-0 dus voor Nederland volgens hem. Dat het een zware wedstrijd wordt volgens hem, geloof ik direct. Canada heeft hij dus ook goed voorspeld. Als het inderdaad 1-0 wordt vannacht, begin ik erin te geloven.
Ik snap één ding niet in zijn verhaal: Hij benadert het allemaal puur wetenschappelijk en zijn argumentatie van zijn theorie klinkt realistisch. Maar hoe komt hij op dingen als dat eigen doelpunt van Frankrijk? Dat is wetenschappelijk niet te voorspellen zoiets.
Je weet niet of er nog een stunt komt he? Als Kaapverdië wint is dat natuurlijk de zwakste.quote:Op maandag 29 juni 2026 09:03 schreef DobbyDobby het volgende:
Canada is samen met de winnaar van Australie/ Egypte wel met afstand de zwakste. Wat een non teams.
Dat zal ik dan niet zeggen nadat ze al gelijk hebben gespeeld tegen Spanje en gewonnen van Argentinie.quote:Op maandag 29 juni 2026 09:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je weet niet of er nog een stunt komt he? Als Kaapverdië wint is dat natuurlijk de zwakste.
Ligt ook aan de manier waarop he? Kaapverdie zal die wedstrijd niet winnen door dominant spel of perfecte counters. Als ze winnen. Eerder 1 balletje dat goed valt ofzoquote:Op maandag 29 juni 2026 09:05 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dat zal ik dan niet zeggen nadat ze al gelijk hebben gespeeld tegen Spanje en gewonnen van Argentinie.
-1 vanwege Ibiquote:Op maandag 29 juni 2026 09:47 schreef mitt het volgende:
Zes topics over Zuid Afrika - Canada. FOK! is nog niet dood.
Helft van de posts over hoe slecht het wel niet was en iedereen vurig hoopte op geen verlenging.quote:Op maandag 29 juni 2026 09:47 schreef mitt het volgende:
Zes topics over Zuid Afrika - Canada. FOK! is nog niet dood.
Ik weet niet of hij de andere wk's ook de verliezend finalist goed had...quote:Op maandag 29 juni 2026 09:03 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Hij had toch als finale NL-Portugal? Dus het kan al niet meer.
quote:Op maandag 29 juni 2026 08:50 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Vannacht 1-0 dus voor Nederland volgens hem. Dat het een zware wedstrijd wordt volgens hem, geloof ik direct. Canada heeft hij dus ook goed voorspeld. Als het inderdaad 1-0 wordt vannacht, begin ik erin te geloven.
Ik snap één ding niet in zijn verhaal: Hij benadert het allemaal puur wetenschappelijk en zijn argumentatie van zijn theorie klinkt realistisch. Maar hoe komt hij op dingen als dat eigen doelpunt van Frankrijk? Dat is wetenschappelijk niet te voorspellen zoiets.
Dit dus.quote:Op maandag 29 juni 2026 09:03 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Hij had toch als finale NL-Portugal? Dus het kan al niet meer.
Of de bus weer parkeren en dan de pingels winnend afsluiten. Net zoals Costa Rica in 2014 probeerde tegen Nederland.quote:Op maandag 29 juni 2026 09:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ligt ook aan de manier waarop he? Kaapverdie zal die wedstrijd niet winnen door dominant spel of perfecte counters. Als ze winnen. Eerder 1 balletje dat goed valt ofzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |