Je hebt altijd een kansquote:Op zondag 28 juni 2026 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen Duitsland wel kansen denk ik, maar het zal wel Frankrijk worden.
Middelmatig, bijna KKD niveau ditquote:Op zondag 28 juni 2026 22:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Beetje raar begin van een seksscènes om te beginnen met 90 minuten middelmatig voetbal.
Wijven geen vrouwenquote:Op zondag 28 juni 2026 22:42 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Oranjevrouwen wonnen wel van Frankrijk.
Gewoon 64 landen als ze zonodig die uitbreiding willen doen. En daarna voor de rest van het toernooi loten ipv een vastgezet schema.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hadden beter de groepsfase zo kunnen doen dat alleen de winnaars en de vier beste nummers 2 doorgaan
dat is alleen logistiek niet te doen.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon 64 landen als ze zonodig die uitbreiding willen doen. En daarna voor de rest van het toernooi loten ipv een vastgezet schema.
Joequote:Op zondag 28 juni 2026 22:42 schreef Wotte het volgende:
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Zondag 28 juni 21:00] Zuid-Afrika - Canada #5 Blame Jan Roelfs"
Ik ga er weer vandoor.
Beide ploegen willen niet verliezen, gebeurt wel vaker in knockout fase.quote:
Dat is geen thee maar een kruiden-vruchten infusiequote:Op zondag 28 juni 2026 22:42 schreef GGMM het volgende:
@:coco had je wel gelezen dat ik thee had? Je bent er niet helemaal bij deze avond
Het is appel-kaneel smaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |