Fijn dat ze daar zo goed voor je zorgen!quote:Op zondag 28 juni 2026 22:37 schreef BillDauterive het volgende:
Ik was vanmiddag bij de daklozenopvang en kreeg er een perenijsje. Dus moest ik meteen aan @:Lenny77 denken
quote:Op zondag 28 juni 2026 22:39 schreef GGMM het volgende:
Subtiele geit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:pisces29
quote:Op zondag 28 juni 2026 22:39 schreef GGMM het volgende:
Met zulke ogen zat @Caland er ook altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:pisces29
quote:Op zondag 28 juni 2026 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben even een kwartiertje afwezig
Ik heb dat schijtnummmer van zon zien zakken in de zee in mijn hoofd nu.quote:
Hadden beter de groepsfase zo kunnen doen dat alleen de winnaars en de vier beste nummers 2 doorgaanquote:Op zondag 28 juni 2026 22:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is wel echt heel leuk, dat het WK 16 van dit soort wedstrijden toevoegt die eindigen in een bloedeloze 0-0 tussen landen die allebei niet veel kunnen en durven
Ze hadden beter niet kunnen uitbreiden.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hadden beter de groepsfase zo kunnen doen dat alleen de winnaars en de vier beste nummers 2 doorgaan
Beetje raar begin van een seksscènes om te beginnen met 90 minuten middelmatig voetbal.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
Dit is echt heel slecht allemaal. Infantielo laat zich vanavond weer een hoertje op de hotelkamer bezorgen, die denkt er het zijne van.
Ja! Ik was helemaal verbaasd. Het was net zo'n warm bad als hier.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Fijn dat ze daar zo goed voor je zorgen!
Tegen Duitsland wel kansen denk ik, maar het zal wel Frankrijk worden.quote:
Je moet meer inzetten dan gaat dat snellerquote:Op zondag 28 juni 2026 22:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er gaat binnen 10 minuten 11 euro in rook op en 2 voetbalpootjes ook voor vandaag.
Oranjevrouwen wonnen wel van Frankrijk.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen Duitsland wel kansen denk ik, maar het zal wel Frankrijk worden.
Ik heb wel eens vreemdere begin scenes gezienquote:Op zondag 28 juni 2026 22:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Beetje raar begin van een seksscènes om te beginnen met 90 minuten middelmatig voetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |