leugensquote:Op zondag 28 juni 2026 22:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geen enkele like van jou gekregen overigens.
Zo ver naar het zuiden kwam ik nauwelijks, dat is meer voor Tilburgers die in Antwerpen gaan stappenquote:Op zondag 28 juni 2026 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is je ervaring met Belgische vrouwen zo slecht?
Was ik het weer?quote:Op zondag 28 juni 2026 22:37 schreef OmniRocket het volgende:
Bepaalde mod post maar weer eens door het slotje heen....
Echt bidden om een doelpunt om te voorkomen dat je ook nog een verlenging moet kijkenquote:Op zondag 28 juni 2026 22:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als je brainrot wil, moet je deze wedstrijd tot het einde uitkijken.
quote:Op zondag 28 juni 2026 22:37 schreef BillDauterive het volgende:
Ik was vanmiddag bij de daklozenopvang en kreeg er een perenijsje. Dus moest ik meteen aan @:Lenny77 denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Pisces29Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
Die heeft geen haastquote:Op zondag 28 juni 2026 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben even een kwartiertje afwezig
gaat iedereen alles open zetten. Krijg je handbaluitslagen. Of basketbal.quote:Op zondag 28 juni 2026 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb nu een schitterend idee om een beste derde geneuzel te verwijderen bij 48 teams.
De Volgende 24 teams gaan door. spelen 12 wedstrijden.
In die 12 wedstrijden de 4 wedstrijden waar het minst wordt gescoord liggen eruit.
Dan is het einde verhaalquote:Op zondag 28 juni 2026 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja de winnaar van Nederland - Marokko mag wel tegen Duitsland of Frankrijk aantreden ja
quote:Op zondag 28 juni 2026 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben even een kwartiertje afwezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |