Wij zullen de eer van de Lage landen hoog houdenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er is nog een plekje vrij op de vlucht richting noordwest Europa heb ik gehoord.
Senegal is geen makkelijke opponent, succes. Die lijken me na de groepsfase misschien zelfs wel favoriet.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:32 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Wij zullen de eer van de Lage landen hoog houden
50-50, moeilijk te voorspellen inderdaad.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Senegal is geen makkelijke opponent, succes. Die lijken me na de groepsfase misschien zelfs wel favoriet.
Net als Nederland - Marokko.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:04 schreef Belgosome het volgende:
[..]
50-50, moeilijk te voorspellen inderdaad.
Ik ookquote:Op woensdag 1 juli 2026 10:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik had anders gewoon 1-1 voorspeld hoor.
Dat is dan de logische voorspelling bij een moeilijk te voorspellen winnaar hequote:Op woensdag 1 juli 2026 10:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik had anders gewoon 1-1 voorspeld hoor.
Ik snap nu wel waarom jij onder mij staat.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is dan de logische voorspelling bij een moeilijk te voorspellen winnaar he
Tenzij er bekenden bij hebben gezeten gaat dit geen invloed hebben. Wellicht een rouwband, maar daar zullen ze niet minder mee spelen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:20 schreef Durmada het volgende:
Flinke brand geweest in Antwerpen. Ben benieuwd of de spelers van België zich volledig kunnen focussen op deze wedstrijd.
Het indekken is begonnen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:20 schreef Durmada het volgende:
Flinke brand geweest in Antwerpen. Ben benieuwd of de spelers van België zich volledig kunnen focussen op deze wedstrijd.
Wel met capuchon op?quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zal er vanavond er niet bij zijn @:coco @:GGMM
Ik ga namelijk mijn zolderkamer verlaten en de buitenwereld ontdekken hoe ze daar een voetbalwedstrijd bekijken
Veel plezier!quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga namelijk mijn zolderkamer verlaten en de buitenwereld ontdekken hoe ze daar een voetbalwedstrijd bekijken
Geniet er lekker van maatquote:Op woensdag 1 juli 2026 15:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Aaawwwquote:Op woensdag 1 juli 2026 15:40 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben vanavond afwezig maar wens mijn Belgische vrinden @:capuchon_jongen en @:lenny77 veel plezier en succces!!
Als ze daarna alsnog de wedstrijd winnen zal dat een hoop goedmakenquote:Op woensdag 1 juli 2026 16:43 schreef PSVCL het volgende:
Hopelijk geen ¨onterechte¨ penal voor België..anders lopen die Senegalezen strak weer van het veld. En krijgen de Belgen de schuld!![]()
Dat zou ook meer dan terecht zijn, op eigen initiatief van het veld lopen omdat je het niet eens bent met de beslissing van de scheids is niet toegestaan. Gelukkig maar.quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ze daarna alsnog de wedstrijd winnen zal dat een hoop goedmaken
Allez allezquote:
VRT Maxxx nemen. @3rr0rquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik hoop op die geweldige commentator die gewoon supporter is.
Ze zullen Senegal wel het vuur aan de schenen leggen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:20 schreef Durmada het volgende:
1,75 nuquote:Op woensdag 1 juli 2026 20:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Deze foto is vast niet vandaag gemaakt.
Door welke landen worden wij eigenlijk nog meer gehaat?quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:05 schreef Lt.Bookman het volgende:
Hup Senegal![]()
Snel eruit met die hollanderhaters!
Ja ook niet dat ik weet, eerder als een gebbetje.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:12 schreef GGMM het volgende:
België haat ons niet toch
We maken onszelf soms iets te belangrijk hier
Ja Fokforum.NLquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:13 schreef Lothiriel het volgende:
Enkel zure Belgen haten Nederland
Ik ben Belg en ben best wel gek op Nederland
Hier schrik ik vanquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:14 schreef Zipportal het volgende:
WNL verdient geen steun. Wegwezen met je geschooi.
Nou zegquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:14 schreef Zipportal het volgende:
WNL verdient geen steun. Wegwezen met je geschooi.
Dutje? Je bent toch geen homo?quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou zeg
je bent duidelijk toe aan een dutje
Is gewoon geinige banterquote:
Een soort tête-à-tête maar dan toch publiekelijk.quote:
Is hij je FOK! vriend?quote:
Gezapige act aan het worden if you ask mequote:
Hij gaat je nu stalken.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gezapige act aan het worden if you ask me![]()
Gelukkig ga ik meestal op tijd naar bed anders ergerde ik me er veel meer aan
Jij slaapt vroeg zegquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gezapige act aan het worden if you ask me![]()
Gelukkig ga ik meestal op tijd naar bed anders ergerde ik me er veel meer aan
Rellen in Brussel.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:24 schreef OmniRocket het volgende:
Hopelijk wordt dit een latertje en neemt België de pingels beter.
Daar was ik voor werk vorige week. Wat een gigantische shit hole is dat zeg kolerequote:
Ik heb 0-1 voorspeld. België maakt absoluut geen indruk voor mijquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:26 schreef OmniRocket het volgende:
Bij mijn werk sta ik 3e.. van de top 3 ben ik de enige met een gelijkspel
Hallo Jojoortjequote:
Is wel 40 jaar geleden dat ze een strafschoppenserie hebben gehad op het WK.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:24 schreef OmniRocket het volgende:
Hopelijk wordt dit een latertje en neemt België de pingels beter.
Brussel is inderdaad zeer kutquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daar was ik voor werk vorige week. Wat een gigantische shit hole is dat zeg kolereOveral kkzooi op de straten, stinken etc
In die tijd kan je er ook 8 verloren en maar 2 gewonnen hebben.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:29 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Is wel 40 jaar geleden dat ze een strafschoppenserie hebben gehad op het WK.
Natuurlijk wel. Nederlanders zijn zo naïef als de pest hierover. De gemiddelde Belg Vlaming haat Nederland intens.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:12 schreef GGMM het volgende:
België haat ons niet toch
We maken onszelf soms iets te belangrijk hier
Ohquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:31 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Nederlanders zijn zo naïef als de pest hierover. De gemiddelde Belg Vlaming haat Nederland intens.
Kijkt buiten de zolderkamer (ik quote)quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:34 schreef Mortaxx het volgende:
Is capu er wel bij vanavond of kijkt hij "met vrienden"
Hij gaat de buitenwereld verkennen vanavondquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:34 schreef Mortaxx het volgende:
Is capu er wel bij vanavond of kijkt hij "met vrienden"
Had je al gelezen dat ik 0-1 voorspeld hebquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb mijn voorspelling zojuist aangepast naar 2-1 voor Belgie. (Ik had 1-1)
Vermoedelijk ga ik hier spijt van krijgen.
acute zonsverduisteringquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:36 schreef de_boswachter het volgende:
Romelu laat uwen pener zien @:zipportal
Zeker keihard rellen als ze winnen of verliezen?quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:35 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Hij gaat de buitenwereld verkennen vanavond
Geloof er niks van hoorquote:
Ik heb ook een 2-1quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik laat hem maar op 1-1 staan!quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik weet niet of Capuchon in staat is om kei hard te rellen eigenlijkquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zeker keihard rellen als ze winnen of verliezen?
Ik eigenlijk ook niet.quote:
A besprokenquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:35 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Hij gaat de buitenwereld verkennen vanavond
Nah ze zijn vrij jaloers aangelegd. En geven ons de schuld van de 2-taligheid.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet.
Belgen houden van onze directheid en lef.
Lol.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:40 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nah ze zijn vrij jaloers aangelegd. En geven ons de schuld van de 2-taligheid.
Misschien is hij gewoon niet aardig en mochten ze hem persoonlijk nietquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet.
Belgen houden van onze directheid en lef.
Belged @RamboDirk @Halconquote:België speelt woensdagavond niet in het rode thuisshirt tegen Senegal op het WK voetbal. Het groen van Senegal lijkt in principe niet op het rood van België, maar de combinatie is wel moeilijk te onderscheiden voor mensen met rood-groen kleurenblindheid.
Rood-groen kleurenblindheid is de meest voorkomende vorm van kleurenblindheid. De FIFA en UEFA proberen daarom nooit teams in rood en groen tegen elkaar te laten spelen. Het groen van het grasveld zou het bovendien nóg lastiger maken.
België speelt nu voor het eerst in het kleurrijke Magritte-uitshirt, dat een eerbetoon is aan de Belgische kunstschilder René Magritte. Het shirt werd in aanloop naar het WK meer verkocht dan het thuisshirt van België, schrijft Sporza.
Het originele uitshirt is wel nét iets anders dan het shirt waarmee België woensdagavond speelt. Onder de kraag staat normaal gesproken Ceci n'est pas un maillot (Het is niet zomaar een tenue). Dat is een verwijzing naar een beroemd werk van de kunstschilder, waarop Ceci n'est pas une pipe staat.
Maar de FIFA verbiedt verwijzingen naar evenementen, merken of logo's op officiële tenues. De tekst komt nu in de binnenkant van de shirts te staan, waar het niet kan worden gezien door camera's.
fucking sneeuwvlokjes.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:44 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.nu.nl/wk-voet(...)er-tenue-spelen.html
[..]
Ik wist dit aanvankelijk ook niet hoor. Tot ik een Vlaamse aan de haak sloeg en daar veel kwam, haar familie en vrienden leerde kennen en er zelf een poosje bij haar ging wonen.quote:
Net Amsterdamquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daar was ik voor werk vorige week. Wat een gigantische shit hole is dat zeg kolereOveral kkzooi op de straten, stinken etc
NEE DIE VLAGGEN schieten lekker op bedoel jequote:Op woensdag 1 juli 2026 21:44 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.nu.nl/wk-voet(...)er-tenue-spelen.html
[..]
Belged @:RamboDirk @:Halcon
Ach wat sneu.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:45 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik wist dit aanvankelijk ook niet hoor. Tot ik een Vlaamse aan de haak sloeg en daar veel kwam, haar familie en vrienden leerde kennen en er zelf een poosje bij haar ging wonen.
Als die Belgen je leren kennen gaat het meestal wel prima, maar dan krijg je vaak te horen dat ze Nederlanders eigenlijk niet moeten. En die mensen zijn dan ook allemaal heel verbaasd als je vertelt dat Nederlanders Vlamingen wél leuk vinden. Ze denken dat de afkeer wederzijds is.
Een minderwaardigheidscomplex is niet altijd onterecht.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:47 schreef Coco het volgende:
Belgen hebben een permanent minderwaardigheidscomplex
Stukje omega-3 genot.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:48 schreef GGMM het volgende:
Even iets heel anders. Ze hadden geen 300 gram verpakkingen zalm meer, dus ik heb 550 gram gekocht en ook helemaal opgegeten.
Daar heb ik spijt van.
Niet shredded op vakantiequote:Op woensdag 1 juli 2026 21:48 schreef GGMM het volgende:
Even iets heel anders. Ze hadden geen 300 gram verpakkingen zalm meer, dus ik heb 550 gram gekocht en ook helemaal opgegeten.
Daar heb ik spijt van.
NAar mijn idee zijn ze vooral anti-bovenderivierenNederlandsquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb niet het idee dat de meeste Vlamingen sterk anti-Nederlands zijn, maar bij de sport wil dat nog wel eens gebeuren.
Vis is gezondquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:48 schreef GGMM het volgende:
Daar heb ik spijt van.
Eet je morgen gewoon wat minderquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:48 schreef GGMM het volgende:
Daar heb ik spijt van.
Kun je nagaan hoe die zalm zich voeltquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:48 schreef GGMM het volgende:
Daar heb ik spijt van.
Nee maar m'n moeder is volgende week jarig dus dat kon ik sowieso wel vergetenquote:
Oh waarom dat? Ik koop dat altijd per 100 gram trouwens. Gewoon om af en toe te snaaienquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:48 schreef GGMM het volgende:
Daar heb ik spijt van.
Ongeveer evenveel kcal als een Double Big Tasty.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:48 schreef GGMM het volgende:
Daar heb ik spijt van.
Dat is wel heel lief als je daarvoor thuisblijftquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee maar m'n moeder is volgende week jarig dus dat kon ik sowieso wel vergeten
Af en toe is hij een goed mens.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is wel heel lief als je daarvoor thuisblijft
quote:Like Alert
01-07-2026 @ 21:50:42
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Woensdag 1 juli 22:00] België - Senegal #1"
Ik weet niet wat je daarmee bedoelt, ik ga bij haar op bezoek gewoonquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is wel heel lief als je daarvoor thuisblijft
ga even lekker ergens anders urban doen met je da avond zeg.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:51 schreef Zorro het volgende:
Het is weer binnen, da avond is al geslaagd
[..]
Prima portie kwik binnen zo.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:48 schreef GGMM het volgende:
Daar heb ik spijt van.
Oh ik dacht dat je op reis wilde en voor haar (nog) niet gingquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je daarmee bedoelt, ik ga bij haar op bezoek gewoon
Nu pas? Dat zou tijd worden. Hoe lang heeft ie gelegen?quote:
En goede pfas.quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:51 schreef Zorro het volgende:
Het is weer binnen, da avond is al geslaagd
[..]
Ik doe met je mee.quote:Like Alert
01-07-2026 @ 21:52:21
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Woensdag 1 juli 22:00] België - Senegal #1"
Is dat beter of slechter dan een portie kwak?quote:
Ik schaam mij diep.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:52 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ga even lekker ergens anders urban doen met je da avond zeg.
De Tour win je in bed - Joop Zoetemelk.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nu pas? Dat zou tijd worden. Hoe lang heeft ie gelegen?
Groots kampioenquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:52 schreef OmniRocket het volgende:
Belg benoemt de Afrika cup titel van Senegal dit jaar
Da's meer tonijn. Zalm is wel OK.quote:
Zalmen die tijdens dat ze opgekweekt worden zich tegoed doen aan de uitwerpselen van hun soortgenotenquote:
Goed puntquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De Tour win je in bed - Joop Zoetemelk.
Absoluut.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat beter of slechter dan een portie kwak?
Ik neem zo een bakje chips.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:53 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zalmen die tijdens dat ze opgekweekt worden zich tegoed doen aan de uitwerpselen van hun soortgenoten
Van Urbanus?quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:52 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
whilhelmus gemixed met le marseillaise
Montand?quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd of Yves Leterme zometeen weer lekker mee gaat zingen.
Dit topic neemt een twistquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat beter of slechter dan een portie kwak?
Nee ik ga over 2 weekjes naar London als je daarop doeldequote:Op woensdag 1 juli 2026 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je op reis wilde en voor haar (nog) niet ging
Oei, deed het pijn?quote:
Haai.quote:
quote:
Al besproken.quote:
niks mis met een beetje coprophagiequote:Op woensdag 1 juli 2026 21:53 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zalmen die tijdens dat ze opgekweekt worden zich tegoed doen aan de uitwerpselen van hun soortgenoten
Hij vergat te zeggen dat 'ie won omdat Hinault uitviel maar allez, onze gedopede Joop.quote:
Waar is "er"? Niets onwelgevalligs hoop ik?quote:
Ik ken iemand die al sneller naar London gaat. Die kan de volgende ronde meevieren met de Engelsen nu.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik ga over 2 weekjes naar London als je daarop doelde
En ik heb in augustus pas vakantie
En nu heb je wel genoeg met m'n privé gespeeld
Er is hierquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waar is "er"? Niets onwelgevalligs hoop ik?
De Das lag alweer minuten voor ja, zelfs met knieproblemen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hij vergat te zeggen dat 'ie won omdat Hinault uitviel maar allez, onze gedopede Joop.
Ik vind je wel minder vrolijk dan gisterquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik ga over 2 weekjes naar London als je daarop doelde
En ik heb in augustus pas vakantie
En nu heb je wel genoeg met m'n privé gespeeld
Gezein zijn uitslagen hield ie toch al niet van in bed liggen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hij vergat te zeggen dat 'ie won omdat Hinault uitviel maar allez, onze gedopede Joop.
Dielon Teuns.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het land van Yves Lampaert, Stan Dewulf, en Oliver Maesen
Heineken?quote:
nee ik moest weer werken... verrassendquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:55 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Doette gij eerste een blindoek om alvorens het forum te openen?
Erg mooiquote:
We wensen u veel succesquote:
Is goed Eefje.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:56 schreef vul_maar_in het volgende:
2-2 en dan pingels.
U hoorde het hier eerst.
welkom iigquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:56 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
nee ik moest weer werken... verrassend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
waka wakaquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:53 schreef PzKpfw het volgende:
Dit liedje van Shakira is wel enorm catchy.
Ik heb liever een Palmke.quote:
Natuurlijk niet, iedere Nederlander weet heus wel wat een Belg bedoelt met 'geraakt'.quote:
Hier doe ik het wel voor!quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:56 schreef vul_maar_in het volgende:
2-2 en dan pingels.
U hoorde het hier eerst.
En Koning Leopold II en Marc Dutroux!quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Niet in die contextquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, iedere Nederlander weet heus wel wat een Belg bedoelt met 'geraakt'.
Maar wij gebruiken dat niet.
geraken is al redelijk archaïsch Nederlands en "er" gebruiken wij meer als in "Ik ben er (geraakt) "quote:
Nee nee neequote:Op woensdag 1 juli 2026 21:57 schreef TweedeKlum het volgende:
Het vliegtuig van Duitsland en Nederland wacht op de Belgen.
Die haais zijn ijdel als de netenquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:58 schreef Bugno3 het volgende:
De scheids gaat straks, in tegenstelling tot @:GGMM wél shredded op vakantie.
Op d'n ollander kijkenquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:58 schreef Gretzl het volgende:
"Ja, dat is een gallisch genoegen."
– P. Kooke, 2026
Zit de bende van Nijvel hier ook?quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:57 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
En Koning Leopold II en Marc Dutroux!
Gaat @GGMM op vakantie dan? Gewoon werken voor je geld.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:58 schreef Bugno3 het volgende:
S. Berghius heeft hier een pittige mening over.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gaat @:GGMM op vakantie dan? Gewoon werken voor je geld.
Zo slecht is zalm niet overigensquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:58 schreef Bugno3 het volgende:
Ik wilde een opmerking maken maar dan lijk ik te veel op user Poepz0r.quote:
Ik krijg nu zin in een overheerlijk zalmslaatje.quote:
1 portie niet nee.quote:
Net nog zalm van de BBQ met limoen mayo opquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik krijg nu zin in een overheerlijk zalmslaatje.
Waarom smeer je je barbecue in met limoenmayo?quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:00 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Net nog zalm van de BBQ met limoen mayo op
Dat ligt aan de zalm in kwestie. Daar zit net zo goed tuig tussen hoor!quote:
Samsonquote:
Allee jong, alleen die opmerking al: "Op d'n ollander kijken" Ge zijt precies ongelooflijk fier op uzelf. Zo van: "Kijk eens hoe dom da gelle zijt da ge naar Nederland kijkt, en kijk mij eens speciaal zijn."quote:
Vond het een prima nummer maar ben het nu wel zat.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:00 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Prima intro en coupletten, jammer van die lompe plastic Guetta beat daaromheen.
Morris.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Raymond van het Groenewoudquote:
matige act. je kijkt maar gewoon met de grote jongens mee.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver, nog steeds niet naar bed gegaan. Nou dan nog maar een wedstrijdje kijken
Lukt je toch nietquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver, nog steeds niet naar bed gegaan. Nou dan nog maar een wedstrijdje kijken
Fanny Lecluysequote:
Nou nou nouquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:02 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
matige act. je kijkt maar gewoon met de grote jongens mee.
quote:
Oh en Michel Preud'homme natuurlijkquote:
Oh. Zijn we je straks kwijt zoals met Caland en Gurney?quote:
Waterboarding Waterboarding for you and me!quote:
Reliegekkiesquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:02 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Godfried van Bouillon uiteraard
BAAS
Het dunt steeds verder uit hier allemaalquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh. Zijn we je straks kwijt zoals met Caland en Gurney?
Belle Perez is weer beschikbaar.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Marie Verhulst zou naaien
Belle Perez zou naaien
Eddy Wally god
Dat stond hierboven ergensquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:03 schreef Stoorzendert het volgende:
Waarom speelt België niet in het rood?
Is daar een streep door gezet?quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh. Zijn we je straks kwijt zoals met Caland en Gurney?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |