Net nog zalm van de BBQ met limoen mayo opquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik krijg nu zin in een overheerlijk zalmslaatje.
Waarom smeer je je barbecue in met limoenmayo?quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:00 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Net nog zalm van de BBQ met limoen mayo op
Dat ligt aan de zalm in kwestie. Daar zit net zo goed tuig tussen hoor!quote:
Samsonquote:
Allee jong, alleen die opmerking al: "Op d'n ollander kijken" Ge zijt precies ongelooflijk fier op uzelf. Zo van: "Kijk eens hoe dom da gelle zijt da ge naar Nederland kijkt, en kijk mij eens speciaal zijn."quote:
Vond het een prima nummer maar ben het nu wel zat.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:00 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Prima intro en coupletten, jammer van die lompe plastic Guetta beat daaromheen.
Morris.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het land van Yves Lampaert, Stan Dewulf, en Oliver Maesen
Raymond van het Groenewoudquote:
matige act. je kijkt maar gewoon met de grote jongens mee.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver, nog steeds niet naar bed gegaan. Nou dan nog maar een wedstrijdje kijken
Lukt je toch nietquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver, nog steeds niet naar bed gegaan. Nou dan nog maar een wedstrijdje kijken
Fanny Lecluysequote:
Nou nou nouquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:02 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
matige act. je kijkt maar gewoon met de grote jongens mee.
quote:
Oh en Michel Preud'homme natuurlijkquote:
Oh. Zijn we je straks kwijt zoals met Caland en Gurney?quote:
Waterboarding Waterboarding for you and me!quote:
Reliegekkiesquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:02 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Godfried van Bouillon uiteraard
BAAS
Het dunt steeds verder uit hier allemaalquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh. Zijn we je straks kwijt zoals met Caland en Gurney?
Belle Perez is weer beschikbaar.quote:Op woensdag 1 juli 2026 22:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Marie Verhulst zou naaien
Belle Perez zou naaien
Eddy Wally god
Dat stond hierboven ergensquote:Op woensdag 1 juli 2026 22:03 schreef Stoorzendert het volgende:
Waarom speelt België niet in het rood?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |