Dat is wel heel lief als je daarvoor thuisblijftquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee maar m'n moeder is volgende week jarig dus dat kon ik sowieso wel vergeten
Af en toe is hij een goed mens.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is wel heel lief als je daarvoor thuisblijft
quote:Like Alert
01-07-2026 @ 21:50:42
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Woensdag 1 juli 22:00] België - Senegal #1"
Ik weet niet wat je daarmee bedoelt, ik ga bij haar op bezoek gewoonquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is wel heel lief als je daarvoor thuisblijft
ga even lekker ergens anders urban doen met je da avond zeg.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:51 schreef Zorro het volgende:
Het is weer binnen, da avond is al geslaagd
[..]
Prima portie kwik binnen zo.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:48 schreef GGMM het volgende:
Even iets heel anders. Ze hadden geen 300 gram verpakkingen zalm meer, dus ik heb 550 gram gekocht en ook helemaal opgegeten.
Daar heb ik spijt van.
Oh ik dacht dat je op reis wilde en voor haar (nog) niet gingquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je daarmee bedoelt, ik ga bij haar op bezoek gewoon
Nu pas? Dat zou tijd worden. Hoe lang heeft ie gelegen?quote:
En goede pfas.quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:51 schreef Zorro het volgende:
Het is weer binnen, da avond is al geslaagd
[..]
Ik doe met je mee.quote:Like Alert
01-07-2026 @ 21:52:21
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Woensdag 1 juli 22:00] België - Senegal #1"
Is dat beter of slechter dan een portie kwak?quote:
Ik schaam mij diep.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:52 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ga even lekker ergens anders urban doen met je da avond zeg.
De Tour win je in bed - Joop Zoetemelk.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nu pas? Dat zou tijd worden. Hoe lang heeft ie gelegen?
Groots kampioenquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:52 schreef OmniRocket het volgende:
Belg benoemt de Afrika cup titel van Senegal dit jaar
Da's meer tonijn. Zalm is wel OK.quote:
Zalmen die tijdens dat ze opgekweekt worden zich tegoed doen aan de uitwerpselen van hun soortgenotenquote:
Goed puntquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De Tour win je in bed - Joop Zoetemelk.
Absoluut.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat beter of slechter dan een portie kwak?
Ik neem zo een bakje chips.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:53 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zalmen die tijdens dat ze opgekweekt worden zich tegoed doen aan de uitwerpselen van hun soortgenoten
Van Urbanus?quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:52 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
whilhelmus gemixed met le marseillaise
Montand?quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd of Yves Leterme zometeen weer lekker mee gaat zingen.
Dit topic neemt een twistquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat beter of slechter dan een portie kwak?
Nee ik ga over 2 weekjes naar London als je daarop doeldequote:Op woensdag 1 juli 2026 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je op reis wilde en voor haar (nog) niet ging
Oei, deed het pijn?quote:
Haai.quote:
quote:
Al besproken.quote:
niks mis met een beetje coprophagiequote:Op woensdag 1 juli 2026 21:53 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zalmen die tijdens dat ze opgekweekt worden zich tegoed doen aan de uitwerpselen van hun soortgenoten
Hij vergat te zeggen dat 'ie won omdat Hinault uitviel maar allez, onze gedopede Joop.quote:
Waar is "er"? Niets onwelgevalligs hoop ik?quote:
Ik ken iemand die al sneller naar London gaat. Die kan de volgende ronde meevieren met de Engelsen nu.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik ga over 2 weekjes naar London als je daarop doelde
En ik heb in augustus pas vakantie
En nu heb je wel genoeg met m'n privé gespeeld
Er is hierquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waar is "er"? Niets onwelgevalligs hoop ik?
De Das lag alweer minuten voor ja, zelfs met knieproblemen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hij vergat te zeggen dat 'ie won omdat Hinault uitviel maar allez, onze gedopede Joop.
Ik vind je wel minder vrolijk dan gisterquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik ga over 2 weekjes naar London als je daarop doelde
En ik heb in augustus pas vakantie
En nu heb je wel genoeg met m'n privé gespeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |