Ohquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:31 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Nederlanders zijn zo naīef als de pest hierover. De gemiddelde Belg Vlaming haat Nederland intens.
Kijkt buiten de zolderkamer (ik quote)quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:34 schreef Mortaxx het volgende:
Is capu er wel bij vanavond of kijkt hij "met vrienden"
Hij gaat de buitenwereld verkennen vanavondquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:34 schreef Mortaxx het volgende:
Is capu er wel bij vanavond of kijkt hij "met vrienden"
Had je al gelezen dat ik 0-1 voorspeld hebquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb mijn voorspelling zojuist aangepast naar 2-1 voor Belgie. (Ik had 1-1)
Vermoedelijk ga ik hier spijt van krijgen.
acute zonsverduisteringquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:36 schreef de_boswachter het volgende:
Romelu laat uwen pener zien @:zipportal
Zeker keihard rellen als ze winnen of verliezen?quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:35 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Hij gaat de buitenwereld verkennen vanavond
Geloof er niks van hoorquote:
Ik heb ook een 2-1quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik laat hem maar op 1-1 staan!quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik weet niet of Capuchon in staat is om kei hard te rellen eigenlijkquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zeker keihard rellen als ze winnen of verliezen?
Ik eigenlijk ook niet.quote:
A besprokenquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:35 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Hij gaat de buitenwereld verkennen vanavond
Nah ze zijn vrij jaloers aangelegd. En geven ons de schuld van de 2-taligheid.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet.
Belgen houden van onze directheid en lef.
Lol.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:40 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nah ze zijn vrij jaloers aangelegd. En geven ons de schuld van de 2-taligheid.
Misschien is hij gewoon niet aardig en mochten ze hem persoonlijk nietquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet.
Belgen houden van onze directheid en lef.
Belged @RamboDirk @Halconquote:België speelt woensdagavond niet in het rode thuisshirt tegen Senegal op het WK voetbal. Het groen van Senegal lijkt in principe niet op het rood van België, maar de combinatie is wel moeilijk te onderscheiden voor mensen met rood-groen kleurenblindheid.
Rood-groen kleurenblindheid is de meest voorkomende vorm van kleurenblindheid. De FIFA en UEFA proberen daarom nooit teams in rood en groen tegen elkaar te laten spelen. Het groen van het grasveld zou het bovendien nķg lastiger maken.
België speelt nu voor het eerst in het kleurrijke Magritte-uitshirt, dat een eerbetoon is aan de Belgische kunstschilder René Magritte. Het shirt werd in aanloop naar het WK meer verkocht dan het thuisshirt van België, schrijft Sporza.
Het originele uitshirt is wel nét iets anders dan het shirt waarmee België woensdagavond speelt. Onder de kraag staat normaal gesproken Ceci n'est pas un maillot (Het is niet zomaar een tenue). Dat is een verwijzing naar een beroemd werk van de kunstschilder, waarop Ceci n'est pas une pipe staat.
Maar de FIFA verbiedt verwijzingen naar evenementen, merken of logo's op officiële tenues. De tekst komt nu in de binnenkant van de shirts te staan, waar het niet kan worden gezien door camera's.
fucking sneeuwvlokjes.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:44 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.nu.nl/wk-voet(...)er-tenue-spelen.html
[..]
Ik wist dit aanvankelijk ook niet hoor. Tot ik een Vlaamse aan de haak sloeg en daar veel kwam, haar familie en vrienden leerde kennen en er zelf een poosje bij haar ging wonen.quote:
Net Amsterdamquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daar was ik voor werk vorige week. Wat een gigantische shit hole is dat zeg kolereOveral kkzooi op de straten, stinken etc
NEE DIE VLAGGEN schieten lekker op bedoel jequote:Op woensdag 1 juli 2026 21:44 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.nu.nl/wk-voet(...)er-tenue-spelen.html
[..]
Belged @:RamboDirk @:Halcon
Ach wat sneu.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:45 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik wist dit aanvankelijk ook niet hoor. Tot ik een Vlaamse aan de haak sloeg en daar veel kwam, haar familie en vrienden leerde kennen en er zelf een poosje bij haar ging wonen.
Als die Belgen je leren kennen gaat het meestal wel prima, maar dan krijg je vaak te horen dat ze Nederlanders eigenlijk niet moeten. En die mensen zijn dan ook allemaal heel verbaasd als je vertelt dat Nederlanders Vlamingen wél leuk vinden. Ze denken dat de afkeer wederzijds is.
Een minderwaardigheidscomplex is niet altijd onterecht.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:47 schreef Coco het volgende:
Belgen hebben een permanent minderwaardigheidscomplex
Stukje omega-3 genot.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:48 schreef GGMM het volgende:
Even iets heel anders. Ze hadden geen 300 gram verpakkingen zalm meer, dus ik heb 550 gram gekocht en ook helemaal opgegeten.
Daar heb ik spijt van.
Niet shredded op vakantiequote:Op woensdag 1 juli 2026 21:48 schreef GGMM het volgende:
Even iets heel anders. Ze hadden geen 300 gram verpakkingen zalm meer, dus ik heb 550 gram gekocht en ook helemaal opgegeten.
Daar heb ik spijt van.
NAar mijn idee zijn ze vooral anti-bovenderivierenNederlandsquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb niet het idee dat de meeste Vlamingen sterk anti-Nederlands zijn, maar bij de sport wil dat nog wel eens gebeuren.
Vis is gezondquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:48 schreef GGMM het volgende:
Daar heb ik spijt van.
Eet je morgen gewoon wat minderquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:48 schreef GGMM het volgende:
Daar heb ik spijt van.
Kun je nagaan hoe die zalm zich voeltquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:48 schreef GGMM het volgende:
Daar heb ik spijt van.
Nee maar m'n moeder is volgende week jarig dus dat kon ik sowieso wel vergetenquote:
Oh waarom dat? Ik koop dat altijd per 100 gram trouwens. Gewoon om af en toe te snaaienquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:48 schreef GGMM het volgende:
Daar heb ik spijt van.
Ongeveer evenveel kcal als een Double Big Tasty.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:48 schreef GGMM het volgende:
Daar heb ik spijt van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |