Is gewoon geinige banterquote:
Een soort tête-à-tête maar dan toch publiekelijk.quote:
Is hij je FOK! vriend?quote:
Gezapige act aan het worden if you ask mequote:
Hij gaat je nu stalken.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gezapige act aan het worden if you ask me![]()
Gelukkig ga ik meestal op tijd naar bed anders ergerde ik me er veel meer aan
Jij slaapt vroeg zegquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gezapige act aan het worden if you ask me![]()
Gelukkig ga ik meestal op tijd naar bed anders ergerde ik me er veel meer aan
Rellen in Brussel.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:24 schreef OmniRocket het volgende:
Hopelijk wordt dit een latertje en neemt België de pingels beter.
Daar was ik voor werk vorige week. Wat een gigantische shit hole is dat zeg kolerequote:
Ik heb 0-1 voorspeld. België maakt absoluut geen indruk voor mijquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:26 schreef OmniRocket het volgende:
Bij mijn werk sta ik 3e.. van de top 3 ben ik de enige met een gelijkspel
Hallo Jojoortjequote:
Is wel 40 jaar geleden dat ze een strafschoppenserie hebben gehad op het WK.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:24 schreef OmniRocket het volgende:
Hopelijk wordt dit een latertje en neemt België de pingels beter.
Brussel is inderdaad zeer kutquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daar was ik voor werk vorige week. Wat een gigantische shit hole is dat zeg kolereOveral kkzooi op de straten, stinken etc
In die tijd kan je er ook 8 verloren en maar 2 gewonnen hebben.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:29 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Is wel 40 jaar geleden dat ze een strafschoppenserie hebben gehad op het WK.
Natuurlijk wel. Nederlanders zijn zo naïef als de pest hierover. De gemiddelde Belg Vlaming haat Nederland intens.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:12 schreef GGMM het volgende:
België haat ons niet toch
We maken onszelf soms iets te belangrijk hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |