Wij zullen de eer van de Lage landen hoog houdenquote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er is nog een plekje vrij op de vlucht richting noordwest Europa heb ik gehoord.
Senegal is geen makkelijke opponent, succes. Die lijken me na de groepsfase misschien zelfs wel favoriet.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:32 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Wij zullen de eer van de Lage landen hoog houden
50-50, moeilijk te voorspellen inderdaad.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Senegal is geen makkelijke opponent, succes. Die lijken me na de groepsfase misschien zelfs wel favoriet.
Net als Nederland - Marokko.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:04 schreef Belgosome het volgende:
[..]
50-50, moeilijk te voorspellen inderdaad.
Ik ookquote:Op woensdag 1 juli 2026 10:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik had anders gewoon 1-1 voorspeld hoor.
Dat is dan de logische voorspelling bij een moeilijk te voorspellen winnaar hequote:Op woensdag 1 juli 2026 10:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik had anders gewoon 1-1 voorspeld hoor.
Ik snap nu wel waarom jij onder mij staat.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is dan de logische voorspelling bij een moeilijk te voorspellen winnaar he
Tenzij er bekenden bij hebben gezeten gaat dit geen invloed hebben. Wellicht een rouwband, maar daar zullen ze niet minder mee spelen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:20 schreef Durmada het volgende:
Flinke brand geweest in Antwerpen. Ben benieuwd of de spelers van België zich volledig kunnen focussen op deze wedstrijd.
Het indekken is begonnen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:20 schreef Durmada het volgende:
Flinke brand geweest in Antwerpen. Ben benieuwd of de spelers van België zich volledig kunnen focussen op deze wedstrijd.
Wel met capuchon op?quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zal er vanavond er niet bij zijn @:coco @:GGMM
Ik ga namelijk mijn zolderkamer verlaten en de buitenwereld ontdekken hoe ze daar een voetbalwedstrijd bekijken
Veel plezier!quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga namelijk mijn zolderkamer verlaten en de buitenwereld ontdekken hoe ze daar een voetbalwedstrijd bekijken
Geniet er lekker van maatquote:Op woensdag 1 juli 2026 15:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Aaawwwquote:Op woensdag 1 juli 2026 15:40 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben vanavond afwezig maar wens mijn Belgische vrinden @:capuchon_jongen en @:lenny77 veel plezier en succces!!
Als ze daarna alsnog de wedstrijd winnen zal dat een hoop goedmakenquote:Op woensdag 1 juli 2026 16:43 schreef PSVCL het volgende:
Hopelijk geen ¨onterechte¨ penal voor België..anders lopen die Senegalezen strak weer van het veld. En krijgen de Belgen de schuld!![]()
Dat zou ook meer dan terecht zijn, op eigen initiatief van het veld lopen omdat je het niet eens bent met de beslissing van de scheids is niet toegestaan. Gelukkig maar.quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ze daarna alsnog de wedstrijd winnen zal dat een hoop goedmaken
Allez allezquote:
VRT Maxxx nemen. @3rr0rquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik hoop op die geweldige commentator die gewoon supporter is.
Ze zullen Senegal wel het vuur aan de schenen leggen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:20 schreef Durmada het volgende:
1,75 nuquote:Op woensdag 1 juli 2026 20:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Deze foto is vast niet vandaag gemaakt.
Door welke landen worden wij eigenlijk nog meer gehaat?quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:05 schreef Lt.Bookman het volgende:
Hup Senegal![]()
Snel eruit met die hollanderhaters!
Ja ook niet dat ik weet, eerder als een gebbetje.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:12 schreef GGMM het volgende:
België haat ons niet toch
We maken onszelf soms iets te belangrijk hier
Ja Fokforum.NLquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:13 schreef Lothiriel het volgende:
Enkel zure Belgen haten Nederland
Ik ben Belg en ben best wel gek op Nederland
Hier schrik ik vanquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:14 schreef Zipportal het volgende:
WNL verdient geen steun. Wegwezen met je geschooi.
Nou zegquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:14 schreef Zipportal het volgende:
WNL verdient geen steun. Wegwezen met je geschooi.
Dutje? Je bent toch geen homo?quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou zeg
je bent duidelijk toe aan een dutje
Is gewoon geinige banterquote:
Een soort tête-à-tête maar dan toch publiekelijk.quote:
Is hij je FOK! vriend?quote:
Gezapige act aan het worden if you ask mequote:
Hij gaat je nu stalken.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gezapige act aan het worden if you ask me![]()
Gelukkig ga ik meestal op tijd naar bed anders ergerde ik me er veel meer aan
Jij slaapt vroeg zegquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gezapige act aan het worden if you ask me![]()
Gelukkig ga ik meestal op tijd naar bed anders ergerde ik me er veel meer aan
Rellen in Brussel.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:24 schreef OmniRocket het volgende:
Hopelijk wordt dit een latertje en neemt België de pingels beter.
Daar was ik voor werk vorige week. Wat een gigantische shit hole is dat zeg kolerequote:
Ik heb 0-1 voorspeld. België maakt absoluut geen indruk voor mijquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:26 schreef OmniRocket het volgende:
Bij mijn werk sta ik 3e.. van de top 3 ben ik de enige met een gelijkspel
Hallo Jojoortjequote:
Is wel 40 jaar geleden dat ze een strafschoppenserie hebben gehad op het WK.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:24 schreef OmniRocket het volgende:
Hopelijk wordt dit een latertje en neemt België de pingels beter.
Brussel is inderdaad zeer kutquote:Op woensdag 1 juli 2026 21:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daar was ik voor werk vorige week. Wat een gigantische shit hole is dat zeg kolereOveral kkzooi op de straten, stinken etc
In die tijd kan je er ook 8 verloren en maar 2 gewonnen hebben.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:29 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Is wel 40 jaar geleden dat ze een strafschoppenserie hebben gehad op het WK.
Natuurlijk wel. Nederlanders zijn zo naïef als de pest hierover. De gemiddelde Belg Vlaming haat Nederland intens.quote:Op woensdag 1 juli 2026 21:12 schreef GGMM het volgende:
België haat ons niet toch
We maken onszelf soms iets te belangrijk hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |