Tenzij er bekenden bij hebben gezeten gaat dit geen invloed hebben. Wellicht een rouwband, maar daar zullen ze niet minder mee spelen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:20 schreef Durmada het volgende:
Flinke brand geweest in Antwerpen. Ben benieuwd of de spelers van België zich volledig kunnen focussen op deze wedstrijd.
Het indekken is begonnen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:20 schreef Durmada het volgende:
Flinke brand geweest in Antwerpen. Ben benieuwd of de spelers van België zich volledig kunnen focussen op deze wedstrijd.
Wel met capuchon op?quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zal er vanavond er niet bij zijn @:coco @:GGMM
Ik ga namelijk mijn zolderkamer verlaten en de buitenwereld ontdekken hoe ze daar een voetbalwedstrijd bekijken
Veel plezier!quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga namelijk mijn zolderkamer verlaten en de buitenwereld ontdekken hoe ze daar een voetbalwedstrijd bekijken
Geniet er lekker van maatquote:Op woensdag 1 juli 2026 15:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Aaawwwquote:Op woensdag 1 juli 2026 15:40 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben vanavond afwezig maar wens mijn Belgische vrinden @:capuchon_jongen en @:lenny77 veel plezier en succces!!
Als ze daarna alsnog de wedstrijd winnen zal dat een hoop goedmakenquote:Op woensdag 1 juli 2026 16:43 schreef PSVCL het volgende:
Hopelijk geen ¨onterechte¨ penal voor België..anders lopen die Senegalezen strak weer van het veld. En krijgen de Belgen de schuld!![]()
Dat zou ook meer dan terecht zijn, op eigen initiatief van het veld lopen omdat je het niet eens bent met de beslissing van de scheids is niet toegestaan. Gelukkig maar.quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ze daarna alsnog de wedstrijd winnen zal dat een hoop goedmaken
Allez allezquote:
VRT Maxxx nemen. @3rr0rquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik hoop op die geweldige commentator die gewoon supporter is.
Ze zullen Senegal wel het vuur aan de schenen leggen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:20 schreef Durmada het volgende:
1,75 nuquote:Op woensdag 1 juli 2026 20:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Deze foto is vast niet vandaag gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |