abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221141842
De tweede ontknoping van de avond en deze is nog wel op een doenlijke tijd, kunnen we nog wel een deel van meepakken. In deze groep wel wat minder spanning dan in de vorige, maar er is één wedstrijd die er toch nog wel een beetje om gaat.

Brazilië en Marokko trapten af met een 1-1 gelijkspel. Marokko begon stormachtig, scoorde na 20 minuten via Saibari, Vinicius deed wat terug en Brazilië had daarna de kansjes, maar het waren er weinig en de paar die er waren werden gemist. Schotland overtuigde voor mij ook totaal niet tegen Haïti, maar 1-0 was voldoende voor de drie punten. In de tweede speelronde mocht Brazilië laten zien dat Haïti toch wel uiterst matig is. Het werd 3-0. Prima, al oogde Brazilië eigenlijk best matig. Tegen een betere tegenstander was dit natuurlijk overduidelijk misgegaan, maar Brazilië heeft een lollergroep buiten Marokko om. Dat was tegen Schotland opnieuw meteen vlijmscherp, maar na een halfuur werd het moeizamer. Al kreeg Schotland ook maar mondjesmaat kansen. 0-1 in de groep die de minste goals heeft, tenzij Portugal en Colombia in de tweede wedstrijd allebei 0-0 spelen.

Dat klinkt niet als iets om wakker voor te blijven. Haïti tegen Marokko is dat ook niet. De Marokkanen zijn niet echt van een doelpuntenfestijn, al kun je de punten die ze pakken ook niet gestolen noemen. En Haïti ligt er al uit, die zullen vooral niet willen verliezen. Schotland - Brazilië is nog wel interessant, omdat Schotland nog niet weet wat ze mogen verwachten. Misschien weten ze dat Bosnië al onder ze eindigt als beste nummer 3, maar aks dat niet zo is lijkt me een gelijkspel minimaal handig omdat er al 2 grote kansen zijn op salonremises en alleen in groep I er 2x nul punten is behaald door een ploeg. Al sluit ik ook niet uit dat in Groep G en Groep A geen 3 punten wordt gehaald door nummer 3. Allemaal koffiedik kijken, Schotland zal dat risico niet willen nemen. Dusja, dan is een resultaat tegen Brazilië vereist. Geen sinecure.

Voor Brazilië en Marokko speelt het doelsaldo nog een rol. Al lijkt het verschil tussen groepswinst en tweede niet zo groot. De een krijgt Nederland, de andere Japan. Normaal gesproken, want wie weet wint Zweden van Japan. Groepswinst lijkt wel te leiden tot een simpelere achtste finale. Maar ja, zo vroeg is dat allemaal ook maar een beetje gokken. Derde worden is echter geen optie, dus ze zullen wel een serieuze duit in het zakje willen doen. In ieder geval, voor groepswinst moet Marokko een doelsaldo van 2 overbruggen. Precies 2 meer scoren (en evenveel tegengoals) dan Brazilië (waarbij allebei winnen) en het gaat op fairplay wie er de groep wint. Normaal gesproken verwacht ik dat niet, Marokko is geen veelscorend land.

Marokko en Haïti speelden nog nooit tegen elkaar, Schotland en Brazilië opvallend vaak. Daarbij werd de eerste van 10 gespeelde interlands een gelijkspel, net als de eerste WK-ontmoeting in 1974. Verder won Brazilië altijd, ook bij de overige 3 WK-ontmoetingen. Opvallend vaak, in 9 WK's voor de Schotten was al vijf keer Brazilië de tegenstander in de groep, deze keer meegerekend. Kunnen ze in Miami het tij keren? En Atlanta krijgt een keer een nachtwedstrijd, jeetje.

Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221141843
Ach Haïti
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:41:04 #3
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221141844
Genot
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:41:39 #4
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141848
ATLASSED
  Moderator / Redactie FP donderdag 25 juni 2026 @ 00:42:29 #5
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221141850
-O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:42:37 #6
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221141851
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:43:10 #7
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141852
Alsie er in 1 keer in was gevlogen ...poah.
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:43:21 #8
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221141853
SOOOOOOOOOOW!!!!
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:43:29 #9
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221141854
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:32 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Mooi :D

Ik heb andere Schotse muziek in mijn hoofd.

Bekijk deze YouTube-video

Leuke band, zeker live!
Soapbox ken ik nog niet

Ken wel de goden van Arab Strap, CHVRCHES, Twilight Sad en Franz Ferdinand

En natuurlijk Amy MacD godin O+
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:43:41 #10
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221141856
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Alsie er in 1 keer in was gevlogen ...poah.
Mazzel, stuitert tegen andere been
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:43:48 #11
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221141857
Hahahahha. Haitigoden.
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:44:02 #12
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221141858
Twee goals van Haïti incasseren
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:44:05 #13
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141859
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:43 schreef spapaars het volgende:

[..]
Mazzel, stuitert tegen andere been
denk zonder touch ook een goal eerlijk waar. maar dat zullen we nooit weten.
pi_221141860
Ach Marokko.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:44:19 #15
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221141861
KOEKOEK
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:44:21 #16
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221141862
_O- _O- _O- _O- _O_ _O_
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_221141863
Lachen
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:44:26 #18
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221141864
Wat een heerlijke goal.
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:44:27 #19
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141865
HAHA Marokko :D
pi_221141866
Nu al zin in de analyse van opendeuren Ibi
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 00:44:54 #21
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221141867
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:40 schreef superniger het volgende:
Ach Haïti
:?
What can change the nature of a man?
pi_221141868
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:43 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Soapbox ken ik nog niet

Ken wel de goden van Arab Strap, CHVRCHES, Twilight Sad en Franz Ferdinand

En natuurlijk Amy MacD godin O+
Arab Strap heb ik pas recent leren kennen, omdat ik hun nieuwe single You You You erg goed vind. :@ Twilight Sad had ik in het najaar willen zien, maar toen was ik ziek.

Ga jij op zaterdag 19 september ook naar Madra Salach, als het met de kaartverkoop lukt?
pi_221141869
Arno houdt me op de hoogte _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221141870
KOEKOEK SOWWWW
Jack does it in real time...
  Moderator / Redactie FP donderdag 25 juni 2026 @ 00:45:27 #25
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221141872
JAAAAAAAAAA JUICHEN
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:45:30 #26
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141873
De tering die zat er Koekoek in!
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:46:08 #27
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221141876
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:45 schreef DeeBee het volgende:
KOEKOEK SOWWWW
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:46:11 #28
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221141877
2-2 Saibari
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:46:15 #29
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_221141878
Wat een goede goals.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Moderator / Redactie FP donderdag 25 juni 2026 @ 00:46:19 #30
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221141879
Goffetomme.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:46:24 #31
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141880
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:46 schreef leolinedance het volgende:
2-2 Saibari
WAT GEBEURD HIER?
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:46:35 #32
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221141881
Hopen dat de Marokkaantjes straks uit frustatie gaan schoppen en er nog één of twee rood krijgen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:46:44 #33
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221141882
Goal Saibari. @CR7
pi_221141883
Knotsgek
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:46:53 #35
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221141884
pi_221141885
Ach Haïti.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:47:00 #37
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221141886
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:46 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
WAT GEBEURD HIER?
KNOTSGEK
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:47:02 #38
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221141887
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:44 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Ga jij op zaterdag 19 september ook naar Madra Salach, als het met de kaartverkoop lukt?
Nog geen plannen, maar lijkt me wel interessant :)
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:47:07 #39
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141888
Daar gaan jullie scoritos en poultjes.

Hou er maar mee op.
pi_221141889
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:46 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
WAT GEBEURD HIER?
Foutje
pi_221141890
Drie WK-goals van Saibari.

@maxi-mus
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:47:25 #42
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221141891
Lekker
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:47:31 #43
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_221141892
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:46 schreef -XOR- het volgende:
Hopen dat de Marokkaantjes straks uit frustatie gaan schoppen en er nog één of twee rood krijgen.
Als ik dan mag kiezen, Saibari, Bauddi en Hakimi.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:47:45 #44
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221141893
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Drie WK-goals van Saibari.

@:maxi-mus
Die stond op mijn miniminishortlist voor scorito. Gegaan voor de Ketelaere. (lol)
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:47:48 #45
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141894
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:47 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Foutje
Ik pak hem als een man.
pi_221141895
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:47 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Nog geen plannen, maar lijkt me wel interessant :)
Volgens velen het beste optreden van Best Kept Secret en ze komen in de Ekko, dus ik ga zeker proberen om een kaartje te scoren.
pi_221141897
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:47 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Nog geen plannen, maar lijkt me wel interessant :)
En voor jou een herkansing. Echt zonde dat je de laatste twee dagen op BKS ziek was :(
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:49:20 #48
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141898
Het gaat maar door :D

Wat een pot.
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:49:22 #49
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221141899
Dat werd tijd.
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:49:24 #50
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_221141900
Roger Milla Vibes.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_221141901
Boh Vini
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:49:29 #52
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221141902
Schotten zijn echt gehandicapt.
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:49:31 #53
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221141903
pi_221141906
Ja jammer.
pi_221141907
Brazilie dodelijk effectief wel
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:50:13 #56
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221141908
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:49 schreef TheVulture het volgende:
Brazilie dodelijk effectief wel
Daarom liever niet tegen Brazilie.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:50:18 #57
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141909
Haïti speelt met vuur
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:50:20 #58
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221141910
Schotland :')
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:50:23 #59
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_221141911


De goat.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_221141912
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:50 schreef vul_maar_in het volgende:
Haïti speelt met vuur
Voodoo?
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:50:41 #61
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221141913
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:50 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Daarom liever niet tegen Brazilie.
Ik hoop dat WE toch iets beter verdedigen dan de Schotten.
pi_221141914
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:49 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er niet onhoudbaar uit
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:51:02 #63
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141915
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:50 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Voodoo?
the Hoodoo that we do
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:51:04 #64
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221141916
Dit is klaar
pi_221141917
Schotland, kijk eens slecht, ja ho maar
Jack does it in real time...
pi_221141918
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:49 schreef TheVulture het volgende:
Brazilie dodelijk effectief wel
Lijkt op Nederland. Dodelijk effectief.
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:51:52 #67
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141919
wat een match!

2-2 bij rust en nog even 3 doelpogingen in de laatste 4 minuten haha
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:52:04 #68
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221141920
pi_221141921
Deze actie van Brazilie had wel een goal verdiend :9
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:52:47 #70
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221141922
Funfact: het beroemde fragment 'kijk nou wat ie doet' was ook een Schot.
pi_221141923
Pfff mooie aanval van Brazilie.
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:53:34 #72
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_221141924
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:52 schreef maxi-mus het volgende:
Funfact: het beroemde fragment 'kijk nou wat ie doet' was ook een Schot.
Zelfs Lincoln kwam om het leven door een schot.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:53:51 #73
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221141927
Marokko zorgt toch wel voor het meest lelijke doelpunt van dit WK tot nu toe.
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:51 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
the Hoodoo that we do
Even genieten tijdens de break.

Bekijk deze YouTube-video
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef @Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_221141928
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:47 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Die stond op mijn miniminishortlist voor scorito. Gegaan voor de Ketelaere. (lol)
Goed genoeg voor Bayern?
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:55:10 #76
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221141931
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Goed genoeg voor Bayern?
Dat vind ik altijd lastig inschatten maar ik zou hem zeker het voordeel van de twijfel geven. Al is niet helemaal slagen daar ook niet fataal, zo laat Ryan zien.
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:55:10 #77
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141932
quote:
4s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:54 schreef SpaceOddity het volgende:
Marokko zorgt toch wel voor het meest lelijke doelpunt van dit WK tot nu toe.
[..]
Even genieten tijdens de break.

Bekijk deze YouTube-video
Of een andere keer:

Bekijk deze YouTube-video
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:57:13 #78
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_221141934
Niet dat ik het verwacht had van de Schotten, maar op deze manier wordt Marokko wel gegarandeerd tweede. Kunnen wij alsjeblieft die wedstrijd tegen Tunesië laten lopen zodat we tenminste niet tegen die lui hoeven? :')

Scheelt weer een paar afgebroken steden.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:58:10 #79
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141938
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:57 schreef Kriegel het volgende:
Niet dat ik het verwacht had van de Schotten, maar op deze manier wordt Marokko wel gegarandeerd tweede. Kunnen wij alsjeblieft die wedstrijd tegen Tunesië laten lopen zodat we tenminste niet tegen die lui hoeven? :')

Scheelt weer een paar afgebroken steden.
Nee gewoon op eigen kracht eruit wippen die heuptassen.
  Moderator / Redactie FP donderdag 25 juni 2026 @ 00:58:46 #80
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221141939
Ik ga naar bed, @onlogisch is nu de baas.

(lol)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_221141941
De expected goals van Schotland moeten dit WK dramatisch zijn.
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:59:22 #82
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_221141942
Zou het met Henk Vos beter gaan dan Peter V Vossen? Hij was een van de eerste die andere kleur schoenen aandeed. Zijn beste wedstrijd en ergste overtreding waren tegen FC Jazz.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:59:43 #83
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141944
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga naar bed, @:onlogisch is nu de baas.

(lol)
trusteh maat, je weet dat we ons gedragen.
pi_221141947
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De expected goals van Schotland moeten dit WK dramatisch zijn.
Gewoon naar R32 en straks nog een makkelijker potje dan WIJ ouwe reus, dit is wel echt een mokerslecht iets van 48 teams met halve 'plaatsing' in het schema van de hosts en Argentinie en Spanje.
Jack does it in real time...
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:01:05 #85
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_221141948
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:58 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Nee gewoon op eigen kracht eruit wippen die heuptassen.
Maar dan gaan ze dus rellen.

Nou ja, dat doen ze ook wel als ze door een ander worden uitgeschakeld, getuige de Afrika Cup...

Maar ik weet het niet, iets zegt me dat het nog erger wordt als wij het zijn. Wat gestoord is want je zou zeggen, je woont hier dus je kunt eigenlijk niet verliezen, maar zo werkt het bij die gastjes helaas vaak niet. :')
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:01:07 #86
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221141949
Ibi: Heerenveen Marokko heeft wel een groot probleem
Bekijk deze YouTube-video
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 01:01:26 #87
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221141950
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga naar bed, @:onlogisch is nu de baas.

(lol)
_O-
What can change the nature of a man?
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:01:49 #88
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141951
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 01:01 schreef Kriegel het volgende:

Maar ik weet het niet, iets zegt me dat het nog erger wordt als wij het zijn. Wat gestoord is want
We zullen zien...
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:04:03 #89
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141952
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 01:01 schreef Coco het volgende:

[..]
_O-
Gelachen.
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:04:17 #90
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_221141953
Rellen bij het nationale elftal is wel erg jaren 90.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:05:04 #91
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221141956
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 01:00 schreef DeeBee het volgende:

[..]
Gewoon naar R32 en straks nog een makkelijker potje dan WIJ ouwe reus, dit is wel echt een mokerslecht iets van 48 teams met halve 'plaatsing' in het schema van de hosts en Argentinie en Spanje.
Groetjes Infantino
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:06:21 #92
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141960
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 01:04 schreef Vis1980 het volgende:
Rellen bij het nationale elftal is wel erg jaren 90.
94 zeker.
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:06:27 #93
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_221141961
Met twee ploegen die doorgaan hadden de laatste wedstrijden vaak totaal geen nut, zo is het ook weer.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_221141962
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 01:00 schreef DeeBee het volgende:

[..]
Gewoon naar R32 en straks nog een makkelijker potje dan WIJ ouwe reus, dit is wel echt een mokerslecht iets van 48 teams met halve 'plaatsing' in het schema van de hosts en Argentinie en Spanje.
Dat we afstevenen op Zuid-Korea v Canada is wel een lachwekkend iets, ja.
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:08:17 #95
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141964
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 01:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Dat we afstevenen op Zuid-Korea v Canada is wel een lachwekkend iets, ja.
Stukje lollerpoule genot.
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:11:03 #96
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221141966
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Goed genoeg voor Bayern?
Zou goed op zijn plek zijn in de Premier League als hij zijn workrate op kan krikken en een soort Mousa Dembele kunnen worden.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:14:15 #97
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141970
Ik ben niet meer voor Canada.

241217_1_daily1469_68.jpg
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:16:54 #98
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_221141973
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 01:14 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik ben niet meer voor Canada.

[ afbeelding ]
Today I feel transgender.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:18:25 #99
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141975
No goal.
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:19:17 #100
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221141977
Kon er in
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:19:37 #101
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141978
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 01:14 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik ben niet meer voor Canada.

[ afbeelding ]
pi_221141979
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 01:19 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Moet dit nou? :{
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:22:31 #103
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221141981
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:25:06 #104
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221141985
Paqueta was wel een vrij duidelijk geval van match (spot)fixing ja
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_221141987
Ach Schotland
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221141988
Fookin' hell lads
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:26:04 #107
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141989
Marokko speelt met vuur.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 01:26:34 #108
284411 crew  heywoodu
pi_221141990
Zo toch maar eens Marokko op de TV en Brazilië degraderen naar de tablet, daar is de spanning wel uit :+
pi_221141991
Ik zap naar NPO1
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:27:12 #110
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141992
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 01:26 schreef heywoodu het volgende:
Zo toch maar eens Marokko op de TV en Brazilië degraderen naar de tablet, daar is de spanning wel uit :+
Goed plan mijn waarde.
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:28:45 #111
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221141993
"Maar racete terug naar Hampton Park om na afloop gewoon mee te feesten. Dat is Kieron Tierney" _O_

De feitenkennis van Arno _O_
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 01:29:36 #112
284411 crew  heywoodu
pi_221141994
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 01:28 schreef Gretzl het volgende:
"Maar racete terug naar Hampton Park om na afloop gewoon mee te feesten. Dat is Kieron Tierney" _O_

De feitenkennis van Arno _O_
Die zei dat Endrick nog geen speelminuten heeft dit WK.
pi_221141995
Ik ga maar pitten, de kaarten lijken me wel geschud qua poulestand
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:30:32 #114
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221141996
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 01:25 schreef superniger het volgende:
Ach Schotland
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:30:35 #115
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221141997
Met een doelsaldo van -3 en 3 punten ga je echt niet door hoor Arno
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:30:55 #116
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141998
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 01:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga maar pitten, de kaarten lijken me wel geschud qua poulestand
maakt toch niet uit... laatste stukje Marokko wordt wel leuk denk ik.
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:31:40 #117
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221142000
Een like van @heywoodu, dat zijn de beste.
pi_221142001
Schotland kan er echt helemaal niks van, toch R32 straks allen
Jack does it in real time...
pi_221142002
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 01:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga maar pitten, de kaarten lijken me wel geschud qua poulestand
Wellicht word je nog wakker van toeteren als Turkije z'n eer redt tegen de VS

Oh wacht dat is morgen, straks Mexico Tsjechie
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:33:18 #120
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221142004
quote:
9s.gif Op donderdag 25 juni 2026 01:31 schreef DeeBee het volgende:
Schotland kan er echt helemaal niks van, toch R32 straks allen
Die flikkeren me toch een potje door de mand zeg. Niet te zuinig.
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:33:34 #121
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_221142005
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 01:26 schreef heywoodu het volgende:
Zo toch maar eens Marokko op de TV en Brazilië degraderen naar de tablet, daar is de spanning wel uit :+
Geen ultrawide monitor hebben zodat je dit kunt doen. :')



[ Bericht 4% gewijzigd door Kriegel op 25-06-2026 01:43:04 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:33:53 #122
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221142006
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 01:33 schreef Kriegel het volgende:

[..]
Geen ultrawide monitor hebben zodat je dit kunt doen. :')

[ afbeelding ]
Daar krijg ik hoofdpijn van.
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:34:10 #123
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221142007
MODBREAK @Coco
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:35:05 #124
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221142009
Hebben ze nu een IJscokar pingeltje voor de hydratatie *O*
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:35:16 #125
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221142010
twitter
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_221142012
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 01:33 schreef Kriegel het volgende:

[..]
Geen ultrawide monitor hebben zodat je dit kunt doen. :')

[ afbeelding ]
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:36:13 #127
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_221142013
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 01:33 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Daar krijg ik hoofdpijn van.
Ja, erg relaxed vind ik het zelf eigenlijk ook niet. _O-
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:36:58 #128
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221142014
Haïti mist een type Baron Samedi.
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:36:59 #129
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221142015
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 01:30 schreef Gretzl het volgende:
Met een doelsaldo van -3 en 3 punten ga je echt niet door hoor Arno
Mmm misschien toch wel

twitter
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:38:00 #130
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221142016
Schotland moet er snel 2 intikken dan kunnen we lachen.
pi_221142017
Schotland slechtste doelsaldo met 3 punten, erg mooi
Jack does it in real time...
pi_221142018
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 01:36 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Mmm misschien toch wel

[ x ]
Toch begrijp ik je wel. Met die grote uitslagen in andere poules voelt het alsof Schotland net buiten de boot gaat vallen.
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:40:04 #133
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221142020
Schotland...die kunnen er niks van.
pi_221142021
Marokko scoort
pi_221142022
Makkelie gunt Haiti geen vrije trap
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:40:30 #136
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221142023
Och Haïti.
pi_221142024
Mazzel
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:40:54 #138
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221142025
Tied zat. Wordt nog wel 4-4.

U hoorde het hier eerst.
pi_221142026
Ach Haïti..
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:41:22 #140
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221142027
Koekoek.
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:41:25 #141
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221142028
Bekijk deze YouTube-video
in MIAMI
– De Witte Chinees, 2026
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:42:14 #142
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221142030
waarom deze shit niet om 21:00

edit: shit als in goede shit.
pi_221142031
Marokkaan schiet met mazzel via een been binnen maar de commentator roept maar goed binnengeschoten
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:42:26 #144
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221142032
EN DAN JAAAA Jaaaaaaa OH OOOOOOOH APPLAUS IN MIAMI. De traneeee. De traneee bij Neymar. HET HARDROCK STADIUM

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekijk deze YouTube-video
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:42:47 #145
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221142033
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 01:42 schreef 3rr0r het volgende:
Marokkaan schiet met mazzel via een been binnen maar de commentator roept maar goed binnengeschoten
Stukje vooruit denken.
pi_221142035
Haha, bijna een gele kaart pakken voor een 3-2 tegen Haiti, small country mentality
Jack does it in real time...
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:43:04 #147
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221142036
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:44:12 #148
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221142039
Komt een Marokkaan in de zestien...

Goal.

Lachen joh.
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:51:34 #149
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221142043
See?
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:51:58 #150
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221142044
Jaaa
pi_221142045
Ach Haïti...
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221142047
Het blijft overigens een matig Brazilie, hier worden teams niet bang van
Jack does it in real time...
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:52:39 #153
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221142048
Denk VARRED.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 01:52:46 #154
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221142049
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 01:43 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
:G
What can change the nature of a man?
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:53:39 #155
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221142051
4-2 confirmed.
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:54:24 #156
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_221142052
Nee maar
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:54:30 #157
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221142053
Voorproefje alvast voor 30 juni :P

Bekijk deze YouTube-video
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:54:48 #158
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221142054
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:55:44 #159
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221142057
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 01:54 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
ik dacht ook over de lijn maar ja.
pi_221142063
Keeper
pi_221142065
Bal in z'n gezicht en de Marokkanen doen alsof iemand half dood is
pi_221142067
Comedy
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 02:01:07 #163
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221142068
Capers
What can change the nature of a man?
  donderdag 25 juni 2026 @ 02:01:38 #164
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221142070
#werkenbijdenos #Urugauy

Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_221142071
Nederland Marokko
pi_221142073
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 02:01 schreef 3rr0r het volgende:
Nederland Marokko
Als we morgen winnen, dan wel ja. Buh. Ik kijk nu al niet uit naar de 1/16de finale.
pi_221142074
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 02:01 schreef 3rr0r het volgende:
Nederland Marokko
RIP Schilderwijk, Kanaleneiland etc.
  donderdag 25 juni 2026 @ 02:03:40 #168
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221142077
  donderdag 25 juni 2026 @ 02:04:06 #169
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221142078
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 02:03 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
RIP Schilderwijk, Kanaleneiland etc.
Ze schuiven meestal wel een paar postcodes op.
  donderdag 25 juni 2026 @ 02:06:56 #170
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221142082
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 02:02 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Als we morgen winnen, dan wel ja. Buh. Ik kijk nu al niet uit naar de 1/16de finale.
Dan hebben we in ieder geval wel nog het geluk om niet midden in de Randstad te wonen

Neem toch aan dat de autoriteiten wel enorm op safe gaan spelen dan, ook al is de wedstrijd midden in de nacht. Eigen is er geen uitslag mogelijk waarbij er nergens rellen zullen plaatsvinden -O-
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  donderdag 25 juni 2026 @ 02:07:45 #171
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221142083
Vuurwerkgenot
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 02:09:16 #172
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221142084
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 02:01 schreef 3rr0r het volgende:
Nederland Marokko
Erg mooi.
What can change the nature of a man?
pi_221142087
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 02:02 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Als we morgen winnen, dan wel ja. Buh. Ik kijk nu al niet uit naar de 1/16de finale.
Het doelsaldo met Japan scheelt maar een doelpunt in het voordeel van Nederland. Alleen winnen hoeft niet genoeg te zijn.
  donderdag 25 juni 2026 @ 02:13:01 #174
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221142088
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 02:11 schreef Cherni het volgende:

[..]
Het doelsaldo met Japan scheelt maar een doelpunt in het voordeel van Nederland. Alleen winnen hoeft niet genoeg te zijn.
Als de Zweden morgen wel een beetje normaal verdedigen (om hun kansen voor een plek bij de beste 8 nummers 3 niet te vergooien) dan is het eigenlijk wel een uitgemaakte zaak, normaliter

Ik kan me eigenlijk geen scenario's voorstellen waarbij Japan met meer dan 2 doelpunten verschil wint van Zweden

Maar goed, wie weet kan Tunesië alsnog verrassen met een betonnen defensie.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_221142089
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 02:06 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Dan hebben we in ieder geval wel nog het geluk om niet midden in de Randstad te wonen

Neem toch aan dat de autoriteiten wel enorm op safe gaan spelen dan, ook al is de wedstrijd midden in de nacht. Eigen is er geen uitslag mogelijk waarbij er nergens rellen zullen plaatsvinden -O-
Het is op maandag- of dinsdagavond, dacht ik, dat scheelt ook wel een beetje qua rellen.
  donderdag 25 juni 2026 @ 02:13:29 #176
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221142090
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 02:09 schreef Coco het volgende:

[..]
Erg mooi.
Dat vind je leuk he :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  donderdag 25 juni 2026 @ 02:13:33 #177
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_221142091
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 02:11 schreef Cherni het volgende:

[..]
Het doelsaldo met Japan scheelt maar een doelpunt in het voordeel van Nederland. Alleen winnen hoeft niet genoeg te zijn.
Kans is alleen niet heel groot dat zij er twee meer gaan maken tegen Zweden, dan wij tegen het team met het doelsaldo -8.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_221142093
WAT VIND JE VAN NEDERLAND.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 25 juni 2026 @ 02:14:27 #179
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221142094
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 02:11 schreef Cherni het volgende:

[..]
Het doelsaldo met Japan scheelt maar een doelpunt in het voordeel van Nederland. Alleen winnen hoeft niet genoeg te zijn.
Die Zweden hebben wat goed te maken.
  donderdag 25 juni 2026 @ 02:15:27 #180
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221142095
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 02:13 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Het is op maandag- of dinsdagavond, dacht ik, dat scheelt ook wel een beetje qua rellen.
Dinsdag vroeg in de ochtend ja. Maar kan me ook weer niet goed voorstellen dat de Marokkaanse-Nederlanders die mogelijk voor opschudding kunnen zorgen niet opblijven voor zo'n historische wedstrijd
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  donderdag 25 juni 2026 @ 02:16:08 #181
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221142097
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 02:14 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Die Zweden hebben wat goed te maken.
Met een puntje zullen ze al dolbij zijn. En ze zullen nog wel liever 3e worden en niet tegen Brazilië spelen denk ik zo
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  donderdag 25 juni 2026 @ 02:17:35 #182
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221142098
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 02:16 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Met een puntje zullen ze al dolbij zijn. En ze zullen nog wel liever 3e worden en niet tegen Brazilië spelen denk ik zo
Nah die gaan voor punten en vertrouwen denk ik.
pi_221142099
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 02:13 schreef Kriegel het volgende:

[..]
Kans is alleen niet heel groot dat zij er twee meer gaan maken tegen Zweden, dan wij tegen het team met het doelsaldo -8.
Kans is inderdaad klein, tenzij Nederland liever tegen Brazilie speelt en volgens mij dan niet in Mexico hoeft te spelen
pi_221142100
Boh Saibari.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 25 juni 2026 @ 02:29:05 #185
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221142110
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:24 schreef Gretzl het volgende:
OOOH. WEER KNOEIEN. NEE TOCH NEE TOCH. NOU NOU NOU. DIT IS TOCH ZELDEN VERTOOND
- A. Vermeulen aka De Witte Chinees, 2026
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_221142118
Zou toch heerlijk zijn als we straks Marokko verslaan _O_
Al die Marokkanen janken
Ik zou wel vast onze steden helemaal barricaderen, ME vast op alle pleinen zetten
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
  donderdag 25 juni 2026 @ 02:39:44 #187
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221142122
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  donderdag 25 juni 2026 @ 03:00:22 #188
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221142136
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 02:17 schreef Cherni het volgende:

[..]
Kans is inderdaad klein, tenzij Nederland liever tegen Brazilie speelt en volgens mij dan niet in Mexico hoeft te spelen
Houston of Monterrey, dat maakt qua reisafstand niet heel veel uit.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_221142139
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 02:37 schreef TAmaru het volgende:
Zou toch heerlijk zijn als we straks Marokko verslaan _O_
Al die Marokkanen janken
Ik zou wel vast onze steden helemaal barricaderen, ME vast op alle pleinen zetten
Ook n beetje gerechtigheid om slechte verliezers naar huis te sturen, in Senegal zullen ze blij zijn met ons
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 25 juni 2026 @ 03:03:54 #190
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221142162
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 03:03 schreef TLC het volgende:

[..]
Ook n beetje gerechtigheid om slechte verliezers naar huis te sturen, in Senegal zullen ze blij zijn met ons
meteen een goede kans om raddraaiers de Nederlandse nationaliteit af te pakken en terug te sturen
de IND zou klaar moeten staan achter de ME
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
  donderdag 25 juni 2026 @ 07:01:14 #192
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221142417
Wat de Schotten nodig hebben om door te gaan

twitter
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_221142545
Die Schotten _O- Wat slecht. Maar blijven opbouwen tegen Brazilie. Denemarken moet zich echt kapot schamen. Uitgeschakeld door Schotland en Tsjechie. Denk de 2 slechtste Europese landen op dit WK.
  Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 07:38:21 #194
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221142558
Belachelijk dat die goal van Vini wordt afgekeurd. _O-

Daar was echt heel weinig aan de hand.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 25 juni 2026 @ 10:10:01 #195
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221143486
Zo goed is Marokko toch niet, ja eerste halfuur tegen Brazilië en toen stonden ze ook maar 1-0 voor. Haiti en Schotland zijn niet serieus te nemen.

Maar goed, Nederland speelde tegen Zweden en nog tegen Tunesië, dat is ook niet veel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')