Soapbox ken ik nog nietquote:Op donderdag 25 juni 2026 00:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mooi
Ik heb andere Schotse muziek in mijn hoofd.
Bekijk deze YouTube-video
Leuke band, zeker live!
Mazzel, stuitert tegen andere beenquote:Op donderdag 25 juni 2026 00:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Alsie er in 1 keer in was gevlogen ...poah.
denk zonder touch ook een goal eerlijk waar. maar dat zullen we nooit weten.quote:Op donderdag 25 juni 2026 00:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mazzel, stuitert tegen andere been
Arab Strap heb ik pas recent leren kennen, omdat ik hun nieuwe single You You You erg goed vind.quote:Op donderdag 25 juni 2026 00:43 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Soapbox ken ik nog niet
Ken wel de goden van Arab Strap, CHVRCHES, Twilight Sad en Franz Ferdinand
En natuurlijk Amy MacD godin
Nog geen plannen, maar lijkt me wel interessantquote:Op donderdag 25 juni 2026 00:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ga jij op zaterdag 19 september ook naar Madra Salach, als het met de kaartverkoop lukt?
Als ik dan mag kiezen, Saibari, Bauddi en Hakimi.quote:Op donderdag 25 juni 2026 00:46 schreef -XOR- het volgende:
Hopen dat de Marokkaantjes straks uit frustatie gaan schoppen en er nog één of twee rood krijgen.
Die stond op mijn miniminishortlist voor scorito. Gegaan voor de Ketelaere. (lol)quote:Op donderdag 25 juni 2026 00:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Drie WK-goals van Saibari.
@:maxi-mus
Volgens velen het beste optreden van Best Kept Secret en ze komen in de Ekko, dus ik ga zeker proberen om een kaartje te scoren.quote:Op donderdag 25 juni 2026 00:47 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nog geen plannen, maar lijkt me wel interessant
En voor jou een herkansing. Echt zonde dat je de laatste twee dagen op BKS ziek wasquote:Op donderdag 25 juni 2026 00:47 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nog geen plannen, maar lijkt me wel interessant
Daarom liever niet tegen Brazilie.quote:
Ziet er niet onhoudbaar uitquote:
Zelfs Lincoln kwam om het leven door een schot.quote:Op donderdag 25 juni 2026 00:52 schreef maxi-mus het volgende:
Funfact: het beroemde fragment 'kijk nou wat ie doet' was ook een Schot.
Even genieten tijdens de break.quote:
Goed genoeg voor Bayern?quote:Op donderdag 25 juni 2026 00:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die stond op mijn miniminishortlist voor scorito. Gegaan voor de Ketelaere. (lol)
Dat vind ik altijd lastig inschatten maar ik zou hem zeker het voordeel van de twijfel geven. Al is niet helemaal slagen daar ook niet fataal, zo laat Ryan zien.quote:
Of een andere keer:quote:Op donderdag 25 juni 2026 00:54 schreef SpaceOddity het volgende:
Marokko zorgt toch wel voor het meest lelijke doelpunt van dit WK tot nu toe.
[..]
Even genieten tijdens de break.
Bekijk deze YouTube-video
Nee gewoon op eigen kracht eruit wippen die heuptassen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 00:57 schreef Kriegel het volgende:
Niet dat ik het verwacht had van de Schotten, maar op deze manier wordt Marokko wel gegarandeerd tweede. Kunnen wij alsjeblieft die wedstrijd tegen Tunesië laten lopen zodat we tenminste niet tegen die lui hoeven?![]()
Scheelt weer een paar afgebroken steden.
trusteh maat, je weet dat we ons gedragen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 00:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga naar bed, @:onlogisch is nu de baas.
(lol)
Gewoon naar R32 en straks nog een makkelijker potje dan WIJ ouwe reus, dit is wel echt een mokerslecht iets van 48 teams met halve 'plaatsing' in het schema van de hosts en Argentinie en Spanje.quote:Op donderdag 25 juni 2026 00:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De expected goals van Schotland moeten dit WK dramatisch zijn.
Maar dan gaan ze dus rellen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 00:58 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee gewoon op eigen kracht eruit wippen die heuptassen.
quote:Op donderdag 25 juni 2026 00:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga naar bed, @:onlogisch is nu de baas.
(lol)
We zullen zien...quote:Op donderdag 25 juni 2026 01:01 schreef Kriegel het volgende:
Maar ik weet het niet, iets zegt me dat het nog erger wordt als wij het zijn. Wat gestoord is want
Groetjes Infantinoquote:Op donderdag 25 juni 2026 01:00 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gewoon naar R32 en straks nog een makkelijker potje dan WIJ ouwe reus, dit is wel echt een mokerslecht iets van 48 teams met halve 'plaatsing' in het schema van de hosts en Argentinie en Spanje.
94 zeker.quote:Op donderdag 25 juni 2026 01:04 schreef Vis1980 het volgende:
Rellen bij het nationale elftal is wel erg jaren 90.
Dat we afstevenen op Zuid-Korea v Canada is wel een lachwekkend iets, ja.quote:Op donderdag 25 juni 2026 01:00 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gewoon naar R32 en straks nog een makkelijker potje dan WIJ ouwe reus, dit is wel echt een mokerslecht iets van 48 teams met halve 'plaatsing' in het schema van de hosts en Argentinie en Spanje.
Stukje lollerpoule genot.quote:Op donderdag 25 juni 2026 01:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat we afstevenen op Zuid-Korea v Canada is wel een lachwekkend iets, ja.
Zou goed op zijn plek zijn in de Premier League als hij zijn workrate op kan krikken en een soort Mousa Dembele kunnen worden.quote:
Today I feel transgender.quote:Op donderdag 25 juni 2026 01:14 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik ben niet meer voor Canada.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 juni 2026 01:14 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik ben niet meer voor Canada.
[ afbeelding ]
Goed plan mijn waarde.quote:Op donderdag 25 juni 2026 01:26 schreef heywoodu het volgende:
Zo toch maar eens Marokko op de TV en Brazilië degraderen naar de tablet, daar is de spanning wel uit
Die zei dat Endrick nog geen speelminuten heeft dit WK.quote:Op donderdag 25 juni 2026 01:28 schreef Gretzl het volgende:
"Maar racete terug naar Hampton Park om na afloop gewoon mee te feesten. Dat is Kieron Tierney"![]()
De feitenkennis van Arno
maakt toch niet uit... laatste stukje Marokko wordt wel leuk denk ik.quote:Op donderdag 25 juni 2026 01:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga maar pitten, de kaarten lijken me wel geschud qua poulestand
Wellicht word je nog wakker van toeteren als Turkije z'n eer redt tegen de VSquote:Op donderdag 25 juni 2026 01:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga maar pitten, de kaarten lijken me wel geschud qua poulestand
Die flikkeren me toch een potje door de mand zeg. Niet te zuinig.quote:Op donderdag 25 juni 2026 01:31 schreef DeeBee het volgende:
Schotland kan er echt helemaal niks van, toch R32 straks allen
Geen ultrawide monitor hebben zodat je dit kunt doen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 01:26 schreef heywoodu het volgende:
Zo toch maar eens Marokko op de TV en Brazilië degraderen naar de tablet, daar is de spanning wel uit
Daar krijg ik hoofdpijn van.quote:Op donderdag 25 juni 2026 01:33 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Geen ultrawide monitor hebben zodat je dit kunt doen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 juni 2026 01:33 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Geen ultrawide monitor hebben zodat je dit kunt doen.
[ afbeelding ]
Mmm misschien toch welquote:Op donderdag 25 juni 2026 01:30 schreef Gretzl het volgende:
Met een doelsaldo van -3 en 3 punten ga je echt niet door hoor Arno
Toch begrijp ik je wel. Met die grote uitslagen in andere poules voelt het alsof Schotland net buiten de boot gaat vallen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Stukje vooruit denken.quote:Op donderdag 25 juni 2026 01:42 schreef 3rr0r het volgende:
Marokkaan schiet met mazzel via een been binnen maar de commentator roept maar goed binnengeschoten
Ze schuiven meestal wel een paar postcodes op.quote:Op donderdag 25 juni 2026 02:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
RIP Schilderwijk, Kanaleneiland etc.
Dan hebben we in ieder geval wel nog het geluk om niet midden in de Randstad te wonenquote:Op donderdag 25 juni 2026 02:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als we morgen winnen, dan wel ja. Buh. Ik kijk nu al niet uit naar de 1/16de finale.
Het doelsaldo met Japan scheelt maar een doelpunt in het voordeel van Nederland. Alleen winnen hoeft niet genoeg te zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2026 02:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als we morgen winnen, dan wel ja. Buh. Ik kijk nu al niet uit naar de 1/16de finale.
Als de Zweden morgen wel een beetje normaal verdedigen (om hun kansen voor een plek bij de beste 8 nummers 3 niet te vergooien) dan is het eigenlijk wel een uitgemaakte zaak, normaliterquote:Op donderdag 25 juni 2026 02:11 schreef Cherni het volgende:
[..]
Het doelsaldo met Japan scheelt maar een doelpunt in het voordeel van Nederland. Alleen winnen hoeft niet genoeg te zijn.
Het is op maandag- of dinsdagavond, dacht ik, dat scheelt ook wel een beetje qua rellen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 02:06 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dan hebben we in ieder geval wel nog het geluk om niet midden in de Randstad te wonen
Neem toch aan dat de autoriteiten wel enorm op safe gaan spelen dan, ook al is de wedstrijd midden in de nacht. Eigen is er geen uitslag mogelijk waarbij er nergens rellen zullen plaatsvinden![]()
Dat vind je leuk hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Kans is alleen niet heel groot dat zij er twee meer gaan maken tegen Zweden, dan wij tegen het team met het doelsaldo -8.quote:Op donderdag 25 juni 2026 02:11 schreef Cherni het volgende:
[..]
Het doelsaldo met Japan scheelt maar een doelpunt in het voordeel van Nederland. Alleen winnen hoeft niet genoeg te zijn.
Die Zweden hebben wat goed te maken.quote:Op donderdag 25 juni 2026 02:11 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dinsdag vroeg in de ochtend ja. Maar kan me ook weer niet goed voorstellen dat de Marokkaanse-Nederlanders die mogelijk voor opschudding kunnen zorgen niet opblijven voor zo'n historische wedstrijdquote:Op donderdag 25 juni 2026 02:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is op maandag- of dinsdagavond, dacht ik, dat scheelt ook wel een beetje qua rellen.
Met een puntje zullen ze al dolbij zijn. En ze zullen nog wel liever 3e worden en niet tegen Brazilië spelen denk ik zoquote:Op donderdag 25 juni 2026 02:14 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Die Zweden hebben wat goed te maken.
Nah die gaan voor punten en vertrouwen denk ik.quote:Op donderdag 25 juni 2026 02:16 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Met een puntje zullen ze al dolbij zijn. En ze zullen nog wel liever 3e worden en niet tegen Brazilië spelen denk ik zo
Kans is inderdaad klein, tenzij Nederland liever tegen Brazilie speelt en volgens mij dan niet in Mexico hoeft te spelenquote:Op donderdag 25 juni 2026 02:13 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Kans is alleen niet heel groot dat zij er twee meer gaan maken tegen Zweden, dan wij tegen het team met het doelsaldo -8.
quote:Op donderdag 25 juni 2026 00:24 schreef Gretzl het volgende:
OOOH. WEER KNOEIEN. NEE TOCH NEE TOCH. NOU NOU NOU. DIT IS TOCH ZELDEN VERTOOND
- A. Vermeulen aka De Witte Chinees, 2026
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Houston of Monterrey, dat maakt qua reisafstand niet heel veel uit.quote:Op donderdag 25 juni 2026 02:17 schreef Cherni het volgende:
[..]
Kans is inderdaad klein, tenzij Nederland liever tegen Brazilie speelt en volgens mij dan niet in Mexico hoeft te spelen
Ook n beetje gerechtigheid om slechte verliezers naar huis te sturen, in Senegal zullen ze blij zijn met onsquote:Op donderdag 25 juni 2026 02:37 schreef TAmaru het volgende:
Zou toch heerlijk zijn als we straks Marokko verslaan
Al die Marokkanen janken
Ik zou wel vast onze steden helemaal barricaderen, ME vast op alle pleinen zetten
meteen een goede kans om raddraaiers de Nederlandse nationaliteit af te pakken en terug te sturenquote:Op donderdag 25 juni 2026 03:03 schreef TLC het volgende:
[..]
Ook n beetje gerechtigheid om slechte verliezers naar huis te sturen, in Senegal zullen ze blij zijn met ons
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |