Dat vind je leuk hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Kans is alleen niet heel groot dat zij er twee meer gaan maken tegen Zweden, dan wij tegen het team met het doelsaldo -8.quote:Op donderdag 25 juni 2026 02:11 schreef Cherni het volgende:
[..]
Het doelsaldo met Japan scheelt maar een doelpunt in het voordeel van Nederland. Alleen winnen hoeft niet genoeg te zijn.
Die Zweden hebben wat goed te maken.quote:Op donderdag 25 juni 2026 02:11 schreef Cherni het volgende:
[..]
Het doelsaldo met Japan scheelt maar een doelpunt in het voordeel van Nederland. Alleen winnen hoeft niet genoeg te zijn.
Dinsdag vroeg in de ochtend ja. Maar kan me ook weer niet goed voorstellen dat de Marokkaanse-Nederlanders die mogelijk voor opschudding kunnen zorgen niet opblijven voor zo'n historische wedstrijdquote:Op donderdag 25 juni 2026 02:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is op maandag- of dinsdagavond, dacht ik, dat scheelt ook wel een beetje qua rellen.
Met een puntje zullen ze al dolbij zijn. En ze zullen nog wel liever 3e worden en niet tegen Brazilië spelen denk ik zoquote:Op donderdag 25 juni 2026 02:14 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Die Zweden hebben wat goed te maken.
Nah die gaan voor punten en vertrouwen denk ik.quote:Op donderdag 25 juni 2026 02:16 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Met een puntje zullen ze al dolbij zijn. En ze zullen nog wel liever 3e worden en niet tegen Brazilië spelen denk ik zo
Kans is inderdaad klein, tenzij Nederland liever tegen Brazilie speelt en volgens mij dan niet in Mexico hoeft te spelenquote:Op donderdag 25 juni 2026 02:13 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Kans is alleen niet heel groot dat zij er twee meer gaan maken tegen Zweden, dan wij tegen het team met het doelsaldo -8.
quote:Op donderdag 25 juni 2026 00:24 schreef Gretzl het volgende:
OOOH. WEER KNOEIEN. NEE TOCH NEE TOCH. NOU NOU NOU. DIT IS TOCH ZELDEN VERTOOND
- A. Vermeulen aka De Witte Chinees, 2026
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Houston of Monterrey, dat maakt qua reisafstand niet heel veel uit.quote:Op donderdag 25 juni 2026 02:17 schreef Cherni het volgende:
[..]
Kans is inderdaad klein, tenzij Nederland liever tegen Brazilie speelt en volgens mij dan niet in Mexico hoeft te spelen
Ook n beetje gerechtigheid om slechte verliezers naar huis te sturen, in Senegal zullen ze blij zijn met onsquote:Op donderdag 25 juni 2026 02:37 schreef TAmaru het volgende:
Zou toch heerlijk zijn als we straks Marokko verslaan
Al die Marokkanen janken
Ik zou wel vast onze steden helemaal barricaderen, ME vast op alle pleinen zetten
meteen een goede kans om raddraaiers de Nederlandse nationaliteit af te pakken en terug te sturenquote:Op donderdag 25 juni 2026 03:03 schreef TLC het volgende:
[..]
Ook n beetje gerechtigheid om slechte verliezers naar huis te sturen, in Senegal zullen ze blij zijn met ons
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |