Ze schuiven meestal wel een paar postcodes op.quote:Op donderdag 25 juni 2026 02:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
RIP Schilderwijk, Kanaleneiland etc.
Dan hebben we in ieder geval wel nog het geluk om niet midden in de Randstad te wonenquote:Op donderdag 25 juni 2026 02:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als we morgen winnen, dan wel ja. Buh. Ik kijk nu al niet uit naar de 1/16de finale.
Het doelsaldo met Japan scheelt maar een doelpunt in het voordeel van Nederland. Alleen winnen hoeft niet genoeg te zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2026 02:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als we morgen winnen, dan wel ja. Buh. Ik kijk nu al niet uit naar de 1/16de finale.
Als de Zweden morgen wel een beetje normaal verdedigen (om hun kansen voor een plek bij de beste 8 nummers 3 niet te vergooien) dan is het eigenlijk wel een uitgemaakte zaak, normaliterquote:Op donderdag 25 juni 2026 02:11 schreef Cherni het volgende:
[..]
Het doelsaldo met Japan scheelt maar een doelpunt in het voordeel van Nederland. Alleen winnen hoeft niet genoeg te zijn.
Het is op maandag- of dinsdagavond, dacht ik, dat scheelt ook wel een beetje qua rellen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 02:06 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dan hebben we in ieder geval wel nog het geluk om niet midden in de Randstad te wonen
Neem toch aan dat de autoriteiten wel enorm op safe gaan spelen dan, ook al is de wedstrijd midden in de nacht. Eigen is er geen uitslag mogelijk waarbij er nergens rellen zullen plaatsvinden![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |