abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221142045
Ach Haïti...
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221142047
Het blijft overigens een matig Brazilie, hier worden teams niet bang van
Jack does it in real time...
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:52:39 #153
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221142048
Denk VARRED.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 01:52:46 #154
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221142049
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 01:43 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
:G
What can change the nature of a man?
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:53:39 #155
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221142051
4-2 confirmed.
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:54:24 #156
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_221142052
Nee maar
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:54:30 #157
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221142053
Voorproefje alvast voor 30 juni :P

Bekijk deze YouTube-video
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:54:48 #158
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221142054
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:55:44 #159
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221142057
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 01:54 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
ik dacht ook over de lijn maar ja.
pi_221142063
Keeper
pi_221142065
Bal in z'n gezicht en de Marokkanen doen alsof iemand half dood is
pi_221142067
Comedy
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 02:01:07 #163
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221142068
Capers
What can change the nature of a man?
  donderdag 25 juni 2026 @ 02:01:38 #164
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221142070
#werkenbijdenos #Urugauy

Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_221142071
Nederland Marokko
pi_221142073
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 02:01 schreef 3rr0r het volgende:
Nederland Marokko
Als we morgen winnen, dan wel ja. Buh. Ik kijk nu al niet uit naar de 1/16de finale.
pi_221142074
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 02:01 schreef 3rr0r het volgende:
Nederland Marokko
RIP Schilderwijk, Kanaleneiland etc.
  donderdag 25 juni 2026 @ 02:03:40 #168
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221142077
  donderdag 25 juni 2026 @ 02:04:06 #169
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221142078
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 02:03 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
RIP Schilderwijk, Kanaleneiland etc.
Ze schuiven meestal wel een paar postcodes op.
  donderdag 25 juni 2026 @ 02:06:56 #170
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221142082
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 02:02 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Als we morgen winnen, dan wel ja. Buh. Ik kijk nu al niet uit naar de 1/16de finale.
Dan hebben we in ieder geval wel nog het geluk om niet midden in de Randstad te wonen

Neem toch aan dat de autoriteiten wel enorm op safe gaan spelen dan, ook al is de wedstrijd midden in de nacht. Eigen is er geen uitslag mogelijk waarbij er nergens rellen zullen plaatsvinden -O-
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  donderdag 25 juni 2026 @ 02:07:45 #171
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221142083
Vuurwerkgenot
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 02:09:16 #172
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221142084
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 02:01 schreef 3rr0r het volgende:
Nederland Marokko
Erg mooi.
What can change the nature of a man?
pi_221142087
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 02:02 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Als we morgen winnen, dan wel ja. Buh. Ik kijk nu al niet uit naar de 1/16de finale.
Het doelsaldo met Japan scheelt maar een doelpunt in het voordeel van Nederland. Alleen winnen hoeft niet genoeg te zijn.
  donderdag 25 juni 2026 @ 02:13:01 #174
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221142088
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 02:11 schreef Cherni het volgende:

[..]
Het doelsaldo met Japan scheelt maar een doelpunt in het voordeel van Nederland. Alleen winnen hoeft niet genoeg te zijn.
Als de Zweden morgen wel een beetje normaal verdedigen (om hun kansen voor een plek bij de beste 8 nummers 3 niet te vergooien) dan is het eigenlijk wel een uitgemaakte zaak, normaliter

Ik kan me eigenlijk geen scenario's voorstellen waarbij Japan met meer dan 2 doelpunten verschil wint van Zweden

Maar goed, wie weet kan Tunesië alsnog verrassen met een betonnen defensie.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_221142089
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 02:06 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Dan hebben we in ieder geval wel nog het geluk om niet midden in de Randstad te wonen

Neem toch aan dat de autoriteiten wel enorm op safe gaan spelen dan, ook al is de wedstrijd midden in de nacht. Eigen is er geen uitslag mogelijk waarbij er nergens rellen zullen plaatsvinden -O-
Het is op maandag- of dinsdagavond, dacht ik, dat scheelt ook wel een beetje qua rellen.
  donderdag 25 juni 2026 @ 02:13:29 #176
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221142090
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 02:09 schreef Coco het volgende:

[..]
Erg mooi.
Dat vind je leuk he :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  donderdag 25 juni 2026 @ 02:13:33 #177
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_221142091
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 02:11 schreef Cherni het volgende:

[..]
Het doelsaldo met Japan scheelt maar een doelpunt in het voordeel van Nederland. Alleen winnen hoeft niet genoeg te zijn.
Kans is alleen niet heel groot dat zij er twee meer gaan maken tegen Zweden, dan wij tegen het team met het doelsaldo -8.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_221142093
WAT VIND JE VAN NEDERLAND.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 25 juni 2026 @ 02:14:27 #179
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221142094
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 02:11 schreef Cherni het volgende:

[..]
Het doelsaldo met Japan scheelt maar een doelpunt in het voordeel van Nederland. Alleen winnen hoeft niet genoeg te zijn.
Die Zweden hebben wat goed te maken.
  donderdag 25 juni 2026 @ 02:15:27 #180
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221142095
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 02:13 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Het is op maandag- of dinsdagavond, dacht ik, dat scheelt ook wel een beetje qua rellen.
Dinsdag vroeg in de ochtend ja. Maar kan me ook weer niet goed voorstellen dat de Marokkaanse-Nederlanders die mogelijk voor opschudding kunnen zorgen niet opblijven voor zo'n historische wedstrijd
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  donderdag 25 juni 2026 @ 02:16:08 #181
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221142097
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 02:14 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Die Zweden hebben wat goed te maken.
Met een puntje zullen ze al dolbij zijn. En ze zullen nog wel liever 3e worden en niet tegen Brazilië spelen denk ik zo
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  donderdag 25 juni 2026 @ 02:17:35 #182
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221142098
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 02:16 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Met een puntje zullen ze al dolbij zijn. En ze zullen nog wel liever 3e worden en niet tegen Brazilië spelen denk ik zo
Nah die gaan voor punten en vertrouwen denk ik.
pi_221142099
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 02:13 schreef Kriegel het volgende:

[..]
Kans is alleen niet heel groot dat zij er twee meer gaan maken tegen Zweden, dan wij tegen het team met het doelsaldo -8.
Kans is inderdaad klein, tenzij Nederland liever tegen Brazilie speelt en volgens mij dan niet in Mexico hoeft te spelen
pi_221142100
Boh Saibari.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 25 juni 2026 @ 02:29:05 #185
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221142110
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:24 schreef Gretzl het volgende:
OOOH. WEER KNOEIEN. NEE TOCH NEE TOCH. NOU NOU NOU. DIT IS TOCH ZELDEN VERTOOND
- A. Vermeulen aka De Witte Chinees, 2026
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_221142118
Zou toch heerlijk zijn als we straks Marokko verslaan _O_
Al die Marokkanen janken
Ik zou wel vast onze steden helemaal barricaderen, ME vast op alle pleinen zetten
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
  donderdag 25 juni 2026 @ 02:39:44 #187
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221142122
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  donderdag 25 juni 2026 @ 03:00:22 #188
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221142136
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 02:17 schreef Cherni het volgende:

[..]
Kans is inderdaad klein, tenzij Nederland liever tegen Brazilie speelt en volgens mij dan niet in Mexico hoeft te spelen
Houston of Monterrey, dat maakt qua reisafstand niet heel veel uit.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_221142139
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 02:37 schreef TAmaru het volgende:
Zou toch heerlijk zijn als we straks Marokko verslaan _O_
Al die Marokkanen janken
Ik zou wel vast onze steden helemaal barricaderen, ME vast op alle pleinen zetten
Ook n beetje gerechtigheid om slechte verliezers naar huis te sturen, in Senegal zullen ze blij zijn met ons
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 25 juni 2026 @ 03:03:54 #190
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221142162
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 03:03 schreef TLC het volgende:

[..]
Ook n beetje gerechtigheid om slechte verliezers naar huis te sturen, in Senegal zullen ze blij zijn met ons
meteen een goede kans om raddraaiers de Nederlandse nationaliteit af te pakken en terug te sturen
de IND zou klaar moeten staan achter de ME
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
  donderdag 25 juni 2026 @ 07:01:14 #192
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221142417
Wat de Schotten nodig hebben om door te gaan

twitter
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_221142545
Die Schotten _O- Wat slecht. Maar blijven opbouwen tegen Brazilie. Denemarken moet zich echt kapot schamen. Uitgeschakeld door Schotland en Tsjechie. Denk de 2 slechtste Europese landen op dit WK.
  Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 07:38:21 #194
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221142558
Belachelijk dat die goal van Vini wordt afgekeurd. _O-

Daar was echt heel weinig aan de hand.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 25 juni 2026 @ 10:10:01 #195
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221143486
Zo goed is Marokko toch niet, ja eerste halfuur tegen Brazilië en toen stonden ze ook maar 1-0 voor. Haiti en Schotland zijn niet serieus te nemen.

Maar goed, Nederland speelde tegen Zweden en nog tegen Tunesië, dat is ook niet veel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')