Dat vind ik altijd lastig inschatten maar ik zou hem zeker het voordeel van de twijfel geven. Al is niet helemaal slagen daar ook niet fataal, zo laat Ryan zien.quote:
Of een andere keer:quote:Op donderdag 25 juni 2026 00:54 schreef SpaceOddity het volgende:
Marokko zorgt toch wel voor het meest lelijke doelpunt van dit WK tot nu toe.
[..]
Even genieten tijdens de break.
Bekijk deze YouTube-video
Nee gewoon op eigen kracht eruit wippen die heuptassen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 00:57 schreef Kriegel het volgende:
Niet dat ik het verwacht had van de Schotten, maar op deze manier wordt Marokko wel gegarandeerd tweede. Kunnen wij alsjeblieft die wedstrijd tegen Tunesië laten lopen zodat we tenminste niet tegen die lui hoeven?![]()
Scheelt weer een paar afgebroken steden.
trusteh maat, je weet dat we ons gedragen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 00:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga naar bed, @:onlogisch is nu de baas.
(lol)
Gewoon naar R32 en straks nog een makkelijker potje dan WIJ ouwe reus, dit is wel echt een mokerslecht iets van 48 teams met halve 'plaatsing' in het schema van de hosts en Argentinie en Spanje.quote:Op donderdag 25 juni 2026 00:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De expected goals van Schotland moeten dit WK dramatisch zijn.
Maar dan gaan ze dus rellen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 00:58 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee gewoon op eigen kracht eruit wippen die heuptassen.
quote:Op donderdag 25 juni 2026 00:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga naar bed, @:onlogisch is nu de baas.
(lol)
We zullen zien...quote:Op donderdag 25 juni 2026 01:01 schreef Kriegel het volgende:
Maar ik weet het niet, iets zegt me dat het nog erger wordt als wij het zijn. Wat gestoord is want
Groetjes Infantinoquote:Op donderdag 25 juni 2026 01:00 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gewoon naar R32 en straks nog een makkelijker potje dan WIJ ouwe reus, dit is wel echt een mokerslecht iets van 48 teams met halve 'plaatsing' in het schema van de hosts en Argentinie en Spanje.
94 zeker.quote:Op donderdag 25 juni 2026 01:04 schreef Vis1980 het volgende:
Rellen bij het nationale elftal is wel erg jaren 90.
Dat we afstevenen op Zuid-Korea v Canada is wel een lachwekkend iets, ja.quote:Op donderdag 25 juni 2026 01:00 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gewoon naar R32 en straks nog een makkelijker potje dan WIJ ouwe reus, dit is wel echt een mokerslecht iets van 48 teams met halve 'plaatsing' in het schema van de hosts en Argentinie en Spanje.
Stukje lollerpoule genot.quote:Op donderdag 25 juni 2026 01:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat we afstevenen op Zuid-Korea v Canada is wel een lachwekkend iets, ja.
Zou goed op zijn plek zijn in de Premier League als hij zijn workrate op kan krikken en een soort Mousa Dembele kunnen worden.quote:
Today I feel transgender.quote:Op donderdag 25 juni 2026 01:14 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik ben niet meer voor Canada.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |