abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:55:10 #76
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221141931
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Goed genoeg voor Bayern?
Dat vind ik altijd lastig inschatten maar ik zou hem zeker het voordeel van de twijfel geven. Al is niet helemaal slagen daar ook niet fataal, zo laat Ryan zien.
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:55:10 #77
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141932
quote:
4s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:54 schreef SpaceOddity het volgende:
Marokko zorgt toch wel voor het meest lelijke doelpunt van dit WK tot nu toe.
[..]
Even genieten tijdens de break.

Bekijk deze YouTube-video
Of een andere keer:

Bekijk deze YouTube-video
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:57:13 #78
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_221141934
Niet dat ik het verwacht had van de Schotten, maar op deze manier wordt Marokko wel gegarandeerd tweede. Kunnen wij alsjeblieft die wedstrijd tegen Tunesië laten lopen zodat we tenminste niet tegen die lui hoeven? :')

Scheelt weer een paar afgebroken steden.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:58:10 #79
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141938
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:57 schreef Kriegel het volgende:
Niet dat ik het verwacht had van de Schotten, maar op deze manier wordt Marokko wel gegarandeerd tweede. Kunnen wij alsjeblieft die wedstrijd tegen Tunesië laten lopen zodat we tenminste niet tegen die lui hoeven? :')

Scheelt weer een paar afgebroken steden.
Nee gewoon op eigen kracht eruit wippen die heuptassen.
  Moderator / Redactie FP donderdag 25 juni 2026 @ 00:58:46 #80
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221141939
Ik ga naar bed, @onlogisch is nu de baas.

(lol)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_221141941
De expected goals van Schotland moeten dit WK dramatisch zijn.
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:59:22 #82
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_221141942
Zou het met Henk Vos beter gaan dan Peter V Vossen? Hij was een van de eerste die andere kleur schoenen aandeed. Zijn beste wedstrijd en ergste overtreding waren tegen FC Jazz.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:59:43 #83
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141944
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga naar bed, @:onlogisch is nu de baas.

(lol)
trusteh maat, je weet dat we ons gedragen.
pi_221141947
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De expected goals van Schotland moeten dit WK dramatisch zijn.
Gewoon naar R32 en straks nog een makkelijker potje dan WIJ ouwe reus, dit is wel echt een mokerslecht iets van 48 teams met halve 'plaatsing' in het schema van de hosts en Argentinie en Spanje.
Jack does it in real time...
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:01:05 #85
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_221141948
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:58 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Nee gewoon op eigen kracht eruit wippen die heuptassen.
Maar dan gaan ze dus rellen.

Nou ja, dat doen ze ook wel als ze door een ander worden uitgeschakeld, getuige de Afrika Cup...

Maar ik weet het niet, iets zegt me dat het nog erger wordt als wij het zijn. Wat gestoord is want je zou zeggen, je woont hier dus je kunt eigenlijk niet verliezen, maar zo werkt het bij die gastjes helaas vaak niet. :')
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:01:07 #86
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221141949
Ibi: Heerenveen Marokko heeft wel een groot probleem
Bekijk deze YouTube-video
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 01:01:26 #87
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221141950
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga naar bed, @:onlogisch is nu de baas.

(lol)
_O-
What can change the nature of a man?
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:01:49 #88
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141951
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 01:01 schreef Kriegel het volgende:

Maar ik weet het niet, iets zegt me dat het nog erger wordt als wij het zijn. Wat gestoord is want
We zullen zien...
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:04:03 #89
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141952
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 01:01 schreef Coco het volgende:

[..]
_O-
Gelachen.
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:04:17 #90
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_221141953
Rellen bij het nationale elftal is wel erg jaren 90.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:05:04 #91
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221141956
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 01:00 schreef DeeBee het volgende:

[..]
Gewoon naar R32 en straks nog een makkelijker potje dan WIJ ouwe reus, dit is wel echt een mokerslecht iets van 48 teams met halve 'plaatsing' in het schema van de hosts en Argentinie en Spanje.
Groetjes Infantino
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:06:21 #92
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141960
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 01:04 schreef Vis1980 het volgende:
Rellen bij het nationale elftal is wel erg jaren 90.
94 zeker.
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:06:27 #93
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_221141961
Met twee ploegen die doorgaan hadden de laatste wedstrijden vaak totaal geen nut, zo is het ook weer.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_221141962
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 01:00 schreef DeeBee het volgende:

[..]
Gewoon naar R32 en straks nog een makkelijker potje dan WIJ ouwe reus, dit is wel echt een mokerslecht iets van 48 teams met halve 'plaatsing' in het schema van de hosts en Argentinie en Spanje.
Dat we afstevenen op Zuid-Korea v Canada is wel een lachwekkend iets, ja.
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:08:17 #95
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141964
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 01:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Dat we afstevenen op Zuid-Korea v Canada is wel een lachwekkend iets, ja.
Stukje lollerpoule genot.
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:11:03 #96
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221141966
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Goed genoeg voor Bayern?
Zou goed op zijn plek zijn in de Premier League als hij zijn workrate op kan krikken en een soort Mousa Dembele kunnen worden.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:14:15 #97
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141970
Ik ben niet meer voor Canada.

241217_1_daily1469_68.jpg
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:16:54 #98
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_221141973
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 01:14 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik ben niet meer voor Canada.

[ afbeelding ]
Today I feel transgender.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:18:25 #99
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141975
No goal.
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:19:17 #100
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221141977
Kon er in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')