abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221141901
Boh Vini
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:49:29 #52
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221141902
Schotten zijn echt gehandicapt.
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:49:31 #53
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221141903
pi_221141906
Ja jammer.
pi_221141907
Brazilie dodelijk effectief wel
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:50:13 #56
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221141908
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:49 schreef TheVulture het volgende:
Brazilie dodelijk effectief wel
Daarom liever niet tegen Brazilie.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:50:18 #57
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141909
Haïti speelt met vuur
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:50:20 #58
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221141910
Schotland :')
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:50:23 #59
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_221141911


De goat.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_221141912
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:50 schreef vul_maar_in het volgende:
Haïti speelt met vuur
Voodoo?
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:50:41 #61
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221141913
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:50 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Daarom liever niet tegen Brazilie.
Ik hoop dat WE toch iets beter verdedigen dan de Schotten.
pi_221141914
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:49 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er niet onhoudbaar uit
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:51:02 #63
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141915
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:50 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Voodoo?
the Hoodoo that we do
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:51:04 #64
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221141916
Dit is klaar
pi_221141917
Schotland, kijk eens slecht, ja ho maar
Jack does it in real time...
pi_221141918
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:49 schreef TheVulture het volgende:
Brazilie dodelijk effectief wel
Lijkt op Nederland. Dodelijk effectief.
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:51:52 #67
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141919
wat een match!

2-2 bij rust en nog even 3 doelpogingen in de laatste 4 minuten haha
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:52:04 #68
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221141920
pi_221141921
Deze actie van Brazilie had wel een goal verdiend :9
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:52:47 #70
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221141922
Funfact: het beroemde fragment 'kijk nou wat ie doet' was ook een Schot.
pi_221141923
Pfff mooie aanval van Brazilie.
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:53:34 #72
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_221141924
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:52 schreef maxi-mus het volgende:
Funfact: het beroemde fragment 'kijk nou wat ie doet' was ook een Schot.
Zelfs Lincoln kwam om het leven door een schot.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:53:51 #73
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221141927
Marokko zorgt toch wel voor het meest lelijke doelpunt van dit WK tot nu toe.
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:51 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
the Hoodoo that we do
Even genieten tijdens de break.

Bekijk deze YouTube-video
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef @Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_221141928
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:47 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Die stond op mijn miniminishortlist voor scorito. Gegaan voor de Ketelaere. (lol)
Goed genoeg voor Bayern?
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:55:10 #76
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221141931
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Goed genoeg voor Bayern?
Dat vind ik altijd lastig inschatten maar ik zou hem zeker het voordeel van de twijfel geven. Al is niet helemaal slagen daar ook niet fataal, zo laat Ryan zien.
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:55:10 #77
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141932
quote:
4s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:54 schreef SpaceOddity het volgende:
Marokko zorgt toch wel voor het meest lelijke doelpunt van dit WK tot nu toe.
[..]
Even genieten tijdens de break.

Bekijk deze YouTube-video
Of een andere keer:

Bekijk deze YouTube-video
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:57:13 #78
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_221141934
Niet dat ik het verwacht had van de Schotten, maar op deze manier wordt Marokko wel gegarandeerd tweede. Kunnen wij alsjeblieft die wedstrijd tegen Tunesië laten lopen zodat we tenminste niet tegen die lui hoeven? :')

Scheelt weer een paar afgebroken steden.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:58:10 #79
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141938
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:57 schreef Kriegel het volgende:
Niet dat ik het verwacht had van de Schotten, maar op deze manier wordt Marokko wel gegarandeerd tweede. Kunnen wij alsjeblieft die wedstrijd tegen Tunesië laten lopen zodat we tenminste niet tegen die lui hoeven? :')

Scheelt weer een paar afgebroken steden.
Nee gewoon op eigen kracht eruit wippen die heuptassen.
  Moderator / Redactie FP donderdag 25 juni 2026 @ 00:58:46 #80
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221141939
Ik ga naar bed, @onlogisch is nu de baas.

(lol)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_221141941
De expected goals van Schotland moeten dit WK dramatisch zijn.
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:59:22 #82
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_221141942
Zou het met Henk Vos beter gaan dan Peter V Vossen? Hij was een van de eerste die andere kleur schoenen aandeed. Zijn beste wedstrijd en ergste overtreding waren tegen FC Jazz.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:59:43 #83
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141944
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga naar bed, @:onlogisch is nu de baas.

(lol)
trusteh maat, je weet dat we ons gedragen.
pi_221141947
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De expected goals van Schotland moeten dit WK dramatisch zijn.
Gewoon naar R32 en straks nog een makkelijker potje dan WIJ ouwe reus, dit is wel echt een mokerslecht iets van 48 teams met halve 'plaatsing' in het schema van de hosts en Argentinie en Spanje.
Jack does it in real time...
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:01:05 #85
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_221141948
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:58 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Nee gewoon op eigen kracht eruit wippen die heuptassen.
Maar dan gaan ze dus rellen.

Nou ja, dat doen ze ook wel als ze door een ander worden uitgeschakeld, getuige de Afrika Cup...

Maar ik weet het niet, iets zegt me dat het nog erger wordt als wij het zijn. Wat gestoord is want je zou zeggen, je woont hier dus je kunt eigenlijk niet verliezen, maar zo werkt het bij die gastjes helaas vaak niet. :')
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:01:07 #86
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221141949
Ibi: Heerenveen Marokko heeft wel een groot probleem
Bekijk deze YouTube-video
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 01:01:26 #87
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221141950
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga naar bed, @:onlogisch is nu de baas.

(lol)
_O-
What can change the nature of a man?
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:01:49 #88
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141951
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 01:01 schreef Kriegel het volgende:

Maar ik weet het niet, iets zegt me dat het nog erger wordt als wij het zijn. Wat gestoord is want
We zullen zien...
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:04:03 #89
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141952
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 01:01 schreef Coco het volgende:

[..]
_O-
Gelachen.
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:04:17 #90
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_221141953
Rellen bij het nationale elftal is wel erg jaren 90.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:05:04 #91
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221141956
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 01:00 schreef DeeBee het volgende:

[..]
Gewoon naar R32 en straks nog een makkelijker potje dan WIJ ouwe reus, dit is wel echt een mokerslecht iets van 48 teams met halve 'plaatsing' in het schema van de hosts en Argentinie en Spanje.
Groetjes Infantino
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:06:21 #92
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141960
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 01:04 schreef Vis1980 het volgende:
Rellen bij het nationale elftal is wel erg jaren 90.
94 zeker.
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:06:27 #93
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_221141961
Met twee ploegen die doorgaan hadden de laatste wedstrijden vaak totaal geen nut, zo is het ook weer.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_221141962
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 01:00 schreef DeeBee het volgende:

[..]
Gewoon naar R32 en straks nog een makkelijker potje dan WIJ ouwe reus, dit is wel echt een mokerslecht iets van 48 teams met halve 'plaatsing' in het schema van de hosts en Argentinie en Spanje.
Dat we afstevenen op Zuid-Korea v Canada is wel een lachwekkend iets, ja.
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:08:17 #95
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141964
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 01:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Dat we afstevenen op Zuid-Korea v Canada is wel een lachwekkend iets, ja.
Stukje lollerpoule genot.
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:11:03 #96
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221141966
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Goed genoeg voor Bayern?
Zou goed op zijn plek zijn in de Premier League als hij zijn workrate op kan krikken en een soort Mousa Dembele kunnen worden.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:14:15 #97
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141970
Ik ben niet meer voor Canada.

241217_1_daily1469_68.jpg
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:16:54 #98
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_221141973
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 01:14 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik ben niet meer voor Canada.

[ afbeelding ]
Today I feel transgender.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:18:25 #99
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221141975
No goal.
  donderdag 25 juni 2026 @ 01:19:17 #100
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221141977
Kon er in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')