quote:Op donderdag 25 juni 2026 01:14 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik ben niet meer voor Canada.
[ afbeelding ]
Goed plan mijn waarde.quote:Op donderdag 25 juni 2026 01:26 schreef heywoodu het volgende:
Zo toch maar eens Marokko op de TV en Brazilië degraderen naar de tablet, daar is de spanning wel uit
Die zei dat Endrick nog geen speelminuten heeft dit WK.quote:Op donderdag 25 juni 2026 01:28 schreef Gretzl het volgende:
"Maar racete terug naar Hampton Park om na afloop gewoon mee te feesten. Dat is Kieron Tierney"![]()
De feitenkennis van Arno
maakt toch niet uit... laatste stukje Marokko wordt wel leuk denk ik.quote:Op donderdag 25 juni 2026 01:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga maar pitten, de kaarten lijken me wel geschud qua poulestand
Wellicht word je nog wakker van toeteren als Turkije z'n eer redt tegen de VSquote:Op donderdag 25 juni 2026 01:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga maar pitten, de kaarten lijken me wel geschud qua poulestand
Die flikkeren me toch een potje door de mand zeg. Niet te zuinig.quote:Op donderdag 25 juni 2026 01:31 schreef DeeBee het volgende:
Schotland kan er echt helemaal niks van, toch R32 straks allen
Geen ultrawide monitor hebben zodat je dit kunt doen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 01:26 schreef heywoodu het volgende:
Zo toch maar eens Marokko op de TV en Brazilië degraderen naar de tablet, daar is de spanning wel uit
Daar krijg ik hoofdpijn van.quote:Op donderdag 25 juni 2026 01:33 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Geen ultrawide monitor hebben zodat je dit kunt doen.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |