quote:Op donderdag 25 juni 2026 01:14 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik ben niet meer voor Canada.
[ afbeelding ]
Goed plan mijn waarde.quote:Op donderdag 25 juni 2026 01:26 schreef heywoodu het volgende:
Zo toch maar eens Marokko op de TV en Brazilië degraderen naar de tablet, daar is de spanning wel uit
Die zei dat Endrick nog geen speelminuten heeft dit WK.quote:Op donderdag 25 juni 2026 01:28 schreef Gretzl het volgende:
"Maar racete terug naar Hampton Park om na afloop gewoon mee te feesten. Dat is Kieron Tierney"![]()
De feitenkennis van Arno
maakt toch niet uit... laatste stukje Marokko wordt wel leuk denk ik.quote:Op donderdag 25 juni 2026 01:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga maar pitten, de kaarten lijken me wel geschud qua poulestand
Wellicht word je nog wakker van toeteren als Turkije z'n eer redt tegen de VSquote:Op donderdag 25 juni 2026 01:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga maar pitten, de kaarten lijken me wel geschud qua poulestand
Die flikkeren me toch een potje door de mand zeg. Niet te zuinig.quote:Op donderdag 25 juni 2026 01:31 schreef DeeBee het volgende:
Schotland kan er echt helemaal niks van, toch R32 straks allen
Geen ultrawide monitor hebben zodat je dit kunt doen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 01:26 schreef heywoodu het volgende:
Zo toch maar eens Marokko op de TV en Brazilië degraderen naar de tablet, daar is de spanning wel uit
Daar krijg ik hoofdpijn van.quote:Op donderdag 25 juni 2026 01:33 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Geen ultrawide monitor hebben zodat je dit kunt doen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 juni 2026 01:33 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Geen ultrawide monitor hebben zodat je dit kunt doen.
[ afbeelding ]
Mmm misschien toch welquote:Op donderdag 25 juni 2026 01:30 schreef Gretzl het volgende:
Met een doelsaldo van -3 en 3 punten ga je echt niet door hoor Arno
Toch begrijp ik je wel. Met die grote uitslagen in andere poules voelt het alsof Schotland net buiten de boot gaat vallen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Stukje vooruit denken.quote:Op donderdag 25 juni 2026 01:42 schreef 3rr0r het volgende:
Marokkaan schiet met mazzel via een been binnen maar de commentator roept maar goed binnengeschoten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |