abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:45:13 #1
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221133013
De groep van Engeland en Kroatië mag het opnieuw op de laatste dag laten zien en Engelsen zouden geen Engelsen zijn als ze zichzelf niet gewoon 3x een perfecte tijd geven. Ik heb daar een mening over. Fuck de kleinere Europese landen, alleen de grote landen zijn belangrijk. Typisch, maar het is nu eenmaal hoe commercie werkt.

Van de andere kant, er speelt met Ghana nog een ploeg waarbij het thuisland de tijd wel prettig zal vinden. Ghana was ooit de verrassing op het WK 2010, een penalty verwijderd van de halve finale tegen Nederland. We weten het allemaal hoe dat afliep, maar daarna heeft het land nooit meer dat niveau kunnen halen. Nu zijn ze bepaald geen favoriet en tegen Panama was het absoluut niet goed. Maar hé, wel 1-0 gewonnen in de blessuretijd. Gewoon een mooi resultaat, maar het voetbal moet beter. Anders win je niet van Engeland.

Engeland flitste bij vlagen wel onder Tuchel, ook al kwam een Gordon nauwelijks in het spel voor. Het is toch vooral Rice, Bellingham en Kane. Defensief wist Kroatië ook wel een paar keer door te breken, die waren in de eerste helft ook wel dodelijk efficient met 2 goals. Het begon nog met een pingel die eerst gemist maar overgenomen werd, toch een goal voor Kane. Kane mocht ook vrij inkoppen voor de 2-1. Maar vooral begin tweede helft was het een schiettent, dat Bellingham de enige was die er eentje in prikte was wonderlijk. Na die fase was het weer wat minder bijzonder, maar Engeland kwam ook nauwelijks meer in de problemen en scoorde een vierde. Tegen een land als Kroatië, toch wel een prima land. De anderen die zoveel scoorden deden dat tegen landen met een mindere reputatie. De Engelse aanval is wakker.

Tegen Ghana moet dan ook een eitje worden. Voor Ghana wel een kans om de volgende ronde veilig te stellen, maar ze kunnen ook veel verliezen. Een dikke nederlaag betekent dat een gelijkspel tegen Kroatië echt nodig gaat zijn. 1x eerder speelde Engeland tegen Ghana, in de hoogtijdagen van Ghana en misschien wel het diepste dal van Engeland werd het 1-1. Jagielka, Carroll, Downing.. er is veel verbeterd bij Engeland zullen we maar zeggen. Dus zijn ze ruim favoriet.

What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:45:19 #2
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221133015
Sepo
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221133016
Fipo
pi_221133017
Ja godverdomme
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:45:27 #5
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221133018
schopt er nog 1 onderuit ook
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:45:29 #6
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221133019
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Fipo
_O-
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:45:30 #7
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221133020
Ik denk dat ik nog even een perenijsje pak
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221133021
Belg :D .
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:45:36 #9
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221133022
Engeland heeft geen middenveld. Niemand wil daar de bal hebben.
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:45:37 #10
35723 crew  GGMM
pi_221133023
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:45 schreef Regilio_ het volgende:
Sepo
:') _O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:45:40 #11
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221133024
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Fipo
_O-
What can change the nature of a man?
pi_221133025
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:44 schreef Toby56 het volgende: Die prins hield eerst volkomen onnodig in, en uiteindelijk schiet-ie de bal tegen een medespeler. Omgekocht.
Daar gaat mijn maandloon maar het is het waard. Tijd voor de 1-0
steun FOK! en koop via een van deze links
pi_221133026
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Fipo
Stakker :') .
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:45:47 #14
35723 crew  GGMM
pi_221133027
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Fipo
HAHAHAHAHAHAHA
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:45:47 #15
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221133028
Oh ik dacht ik geef jullie een kans.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:46:13 #16
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221133031
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:45 schreef Regilio_ het volgende:
Sepo
_O-
What can change the nature of a man?
pi_221133032
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:45 schreef Regilio_ het volgende:
Sepo
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Fipo
Hier gaat iets mis
pi_221133033
Laten we snel de focus op het voetbal leggen
pi_221133034
Lijkt me wel een aardige regel dat je een willekeurige speler 5 minuten van het veld moet als de tegenstander 25 keer naar elkaar hebben overgespeeld.
pi_221133035
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:45 schreef Regilio_ het volgende:
Sepo
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Fipo
:D
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:46:21 #21
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221133036
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja godverdomme
zal je volgende keer even een heads up geven.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:46:38 #22
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221133037
Het komt niet thuis
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:46:40 #23
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221133038
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:45 schreef vul_maar_in het volgende:
Oh ik dacht
Ho maar.
What can change the nature of a man?
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 23:46:41 #24
842 Zorro
Z
pi_221133039
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we snel de focus op het voetbal leggen
Deden die spelers dat ook maar eens
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:46:45 #25
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221133040
Ik dacht probeer wat anders :@
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:46:46 #26
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221133041
wanne kutpot jemig de pemig.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:46:58 #27
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221133046
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:46 schreef Coco het volgende:

[..]
Ho maar.
Sow koekoek
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:47:00 #28
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221133047
Wotte is er.
What can change the nature of a man?
pi_221133048
Dit Engeland kan Sterling wel gebruiken.
pi_221133049
Het is wachten op een scheidsrechterlijke reddingsboei voor de Engelsen, al zijn die al safe voor de volgende ronde met dut resultaat
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221133050
POLL
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:47:08 #32
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221133053
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:46 schreef Coco het volgende:

[..]
Ho maar.
;(
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:47:18 #33
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221133055
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:46 schreef xzaz het volgende:
Het komt niet thuis
Je moeder vannacht ook niet.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 23:47:26 #34
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221133058
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit Engeland kan Sterling wel gebruiken.
Moeten ze nog een stukje snelweg dan?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221133060
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:46 schreef Wotte het volgende:
Lijkt me wel een aardige regel dat je een willekeurige speler 5 minuten van het veld moet als de tegenstander 25 keer naar elkaar hebben overgespeeld.
Heb ik vaker over nagedacht. Jou een dagban geven na elke 25ste post.
pi_221133061
Pakken die Engelsen toch weer even twee minuten bij die vrije trap
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:47:37 #37
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221133062
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:47 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Je moeder vannacht ook niet.
Moet zij weten
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:47:43 #38
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221133064
Nu pas brengen jeetje... mocht half uur geleden al
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:47:44 #39
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221133066
Ik geef het op met de voorspellingen @DombohetOlifantje1
What can change the nature of a man?
pi_221133067
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:47 schreef Coco het volgende:
Ik geef het op met de voorspellingen @:dombohetolifantje1
We zitten allebei inmiddels op KKD niveau.
pi_221133068
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit Engeland kan Sterling wel gebruiken.
Dit Engeland had zelfs Depay kunnen gebruiken.
pi_221133069
De Ghanese muur
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:49:17 #43
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221133073
De Belg maakt korte metten met Engeland.
What can change the nature of a man?
pi_221133074
Ik ben helemaal moe
pi_221133076
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:47 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Heb ik vaker over nagedacht. Jou een dagban geven na elke 25ste post.
Ik ben een kenner. Die moet je koesteren.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:49:36 #46
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221133078
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik ben helemaal moe
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:49:40 #47
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221133079
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik ben helemaal moe
Van de wedstrijd of het leven?
What can change the nature of a man?
pi_221133080
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:49 schreef Coco het volgende:
De Belg maakt korte metten met Engeland.
Ze schuwen niet daar in Belgie.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:49:43 #49
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221133081
haha weer niet!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:49:50 #50
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221133083
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik ben helemaal moe
Dit heeft me ook bijna in coma gesukkeld ja.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:49:52 #51
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221133085
Kane hahahaha
What can change the nature of a man?
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 23:49:55 #52
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221133086
Zeldzame misser van Kane.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:50:00 #53
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221133087
LATTO
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:50:02 #54
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221133088
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:49 schreef Coco het volgende:
De Belg maakt korte metten met Engeland.
Handen afhakken bij verlies? Stukje CONGO
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221133089
Lat!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221133090
JEZUS
pi_221133091
Keen _O- .
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:50:08 #58
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221133092
Weer Kane goal
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:50:08 #59
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221133093
Kane :')
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 23:50:10 #60
842 Zorro
Z
pi_221133094
Die kon erin
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:50:11 #61
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221133095
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:49 schreef xzaz het volgende:

[..]

bel 113 voor zelfmoordadvies.

Oh nee, hulp.
pi_221133097
Die VOODOO vrouw levert goed werk af zeg!
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:50:16 #63
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221133098
OEHHHH
pi_221133099
Die maakt CR7 wel
pi_221133100
Lol Kane.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221133102
Latto
pi_221133103
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:46 schreef Wotte het volgende:
Lijkt me wel een aardige regel dat je een willekeurige speler 5 minuten van het veld moet als de tegenstander 25 keer naar elkaar hebben overgespeeld.
Ik vind het een leuker idee dat men in de verlenging bij een gelijke stand na elke 3 minuten een speler van het veld moet halen. Dan krijg je een mooi steekspel
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221133104
Ach harige stok
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 23:50:34 #69
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221133105
En tegen PSV wel he? :(
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:50:40 #70
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221133106
KANE GOAL
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:50:40 #71
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221133107
Daar moet je wat geluk mee hebben.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:50:47 #72
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221133108
Dit Kane echt niet.
pi_221133109
Die vloek op Kane werkt wel :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221133110
Kane goal
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 23:50:49 #75
842 Zorro
Z
pi_221133111
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:50 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
bel 113 voor zelfmoordadvies.

Oh nee, hulp.
Met hulp is het toch geen zelfmoord meer?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:50:52 #76
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221133112
Haha
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_221133113
Dit wordt nog een interessante slotfase.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:50:53 #78
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221133114
ondanks de oogaids is een 0-0 wel leuk in de boeken.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:50:56 #79
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221133115
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:50 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Handen afhakken bij verlies? Stukje CONGO
België approves this message
pi_221133116
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
KANE GOAL
Doe dit maar niet.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221133117
Haaland lacht om Kane.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:51:14 #82
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221133118
loop ik zo ver achter?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:51:14 #83
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221133119
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:50 schreef Zorro het volgende:

[..]
Met hulp is het toch geen zelfmoord meer?
Omdenken
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:51:16 #84
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221133120
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
KANE GOAL
Leuk gevonden :)
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221133121
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeldzame misser van Kane.
Hm.

Behekst door de Ghanese medicijnman.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221133124
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:50 schreef xzaz het volgende:

[..]
België approves this message
Mede mogelijk gemaakt door Leopold 2?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:51:51 #87
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221133125
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:50 schreef Zorro het volgende:

[..]
Met hulp is het toch geen zelfmoord meer?
Hulp als in de beste manier, hoe bereken je een longdrop, hoeveel helium in je exit bax etc
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:52:02 #88
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221133126
Geen van beide ploegen verdient een overwinning.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:52:28 #89
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221133128
Woensdag 24 juni 2026

01:00 Panama - Kroatië (Groep L)
04:00 Colombia - Congo (Groep K)
21:00 Zwitserland - Canada (Groep B)
21:00 Bosnië-Herzegovina - Qatar (Groep B)
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:52:28 #90
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221133129
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:51 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Hulp als in de beste manier, hoe bereken je een longdrop, hoeveel helium in je exit bax etc
Doe dit maar niet
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221133130
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:52 schreef Perox het volgende:
Geen van beide ploegen verdient een overwinning.
Ik gun ze beide een 1-0 verlies in de slotminuut.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:52:43 #92
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221133131
Ik ben niet echt onder de indruk van de aanval van de Ghanezen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:52:43 #93
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221133133
Ghaneesjes kunnen beter plooien.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:52:48 #94
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221133134
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:51 schreef Felagund het volgende:

[..]
Mede mogelijk gemaakt door Leopold 2?
Wat een mother fucker was dat
pi_221133135
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:52 schreef Perox het volgende:
Geen van beide ploegen verdient een overwinning.
Wel, Ghana had een penalty moeten krijgen
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:52:57 #96
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221133136
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:52 schreef Coco het volgende:
Woensdag 24 juni 2026

01:00 Panama - Kroatië (Groep L)
04:00 Colombia - Congo (Groep K)
21:00 Zwitserland - Canada (Groep B)
21:00 Bosnië-Herzegovina - Qatar (Groep B)
Dat wordt smullen :{
pi_221133137
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:52 schreef Coco het volgende:
Woensdag 24 juni 2026

01:00 Panama - Kroatië (Groep L)
04:00 Colombia - Congo (Groep K)
21:00 Zwitserland - Canada (Groep B)
21:00 Bosnië-Herzegovina - Qatar (Groep B)
Welke gaan we kijken om 21:00?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:53:02 #98
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221133138
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:52 schreef Caland het volgende:
Ik ben niet echt onder de indruk van de aanval van de Ghanezen
DOM STERK SNEL
pi_221133139
IQ van de Ghana spelers samen is nog lager dan die van Brobbey.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:53:04 #100
35723 crew  GGMM
pi_221133140
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:52 schreef Coco het volgende:
Woensdag 24 juni 2026

01:00 Panama - Kroatië (Groep L)
04:00 Colombia - Congo (Groep K)
21:00 Zwitserland - Canada (Groep B)
21:00 Bosnië-Herzegovina - Qatar (Groep B)
Oh we hebben nu al de laatste wedstrijden

Wat leuk
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 23:53:09 #101
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221133141
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:52 schreef Caland het volgende:
Ik ben niet echt onder de indruk van de aanval van de Ghanezen
Dat die scoorden tegen Pa na ma was ook een wonder.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:53:12 #102
378023 Wotte
wotte!?
pi_221133142
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:50 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik vind het een leuker idee dat men in de verlenging bij een gelijke stand na elke 3 minuten een speler van het veld moet halen. Dan krijg je een mooi steekspel
Ik juich iets toe om uit die muur te ontmoedigen.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:53:13 #103
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221133143
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ghaneesjes kunnen beter plooien.
Ja dat doen ze al de hele wedstrijd prima.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:53:17 #104
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221133144
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Welke gaan we kijken om 21:00?
Schakelkanaal
What can change the nature of a man?
pi_221133145
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:50 schreef RipCity het volgende:
Die VOODOO vrouw levert goed werk af zeg!
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:51 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Hm.

Behekst door de Ghanese medicijnman.
Wat is het nou?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:53:21 #106
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221133146
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:52 schreef Coco het volgende:
Woensdag 24 juni 2026

01:00 Panama - Kroatië (Groep L)
04:00 Colombia - Congo (Groep K)
21:00 Zwitserland - Canada (Groep B)
21:00 Bosnië-Herzegovina - Qatar (Groep B)
Ik sla morgen alles over
VBL SC influencer
Left, right, behind
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 23:53:21 #107
842 Zorro
Z
pi_221133147
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:52 schreef Perox het volgende:
Geen van beide ploegen verdient een overwinning.
Jawel Engeland.
Uiteraard is dit volkomen objectief en heeft het niet te maken met een of ander willekeurig spelletje.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:53:30 #108
35723 crew  GGMM
pi_221133148
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Welke gaan we kijken om 21:00?
Probeer eens een keuze zelf te maken zonder direct hulp van anderen te vragen.
Het zal je verbazen hoeveel zelfvertrouwen je daarvan krijgt
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 23:53:31 #109
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221133150
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:53 schreef GGMM het volgende:

[..]
Oh we hebben nu al de laatste wedstrijden

Wat leuk
Nee hoor, hierna komen er nog 54.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221133151
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:53 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
[..]
Wat is het nou?
Non-binaire heks waarschijnlijk.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221133156
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:53 schreef GGMM het volgende:

[..]
Probeer eens een keuze zelf te maken zonder direct hulp van anderen te vragen.
Het zal je verbazen hoeveel zelfvertrouwen je daarvan krijgt
Ik ga Canada - Zwitserland kijken.
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:54:07 #112
35723 crew  GGMM
pi_221133157
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Nee hoor, hierna komen er nog 54.
Ga maar slapen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:54:17 #113
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221133158
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:52 schreef xzaz het volgende:

[..]
Wat een mother fucker was dat
Nee hoor dat viel best mee, was gewoon een dommerik. Het meeste van die gruwelijkheden kun je op congolees middenmanagement schrijven die de kogels gebruikten om andere stammen te onderdrukken, en daarom het handjes systeem bedachten.
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:54:22 #114
35723 crew  GGMM
pi_221133159
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik ga Canada - Zwitserland kijken.
Weet je het zeker? Die andere wedstrijd lijkt mij veel leuker
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:54:24 #115
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221133160
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:53 schreef RipCity het volgende:

[..]
Non-binaire heks waarschijnlijk.
Glitter op je hoofd Thierry
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 23:54:31 #116
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221133161
Ik kijk Bosnië op het hoofdscherm, want dat gaat om kwalificatie. Zwitserland - Canada wordt wel het aanzien meer waard denk ik
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221133163
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:54 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Nee hoor dat viel best mee, was gewoon een dommerik. Het meeste van die gruwelijkheden kun je op congolees middenmanagement schrijven die de kogels gebruikten om andere stammen te onderdrukken, en daarom het handjes systeem bedachten.
Dit is NIET gezellig
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:54:50 #118
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221133166
Ik kijk ook Bosnië, dat gaat nog ergens om.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:54:53 #119
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221133167
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik ga Canada - Zwitserland kijken.
Oh ik bosnië - herzegovina
What can change the nature of a man?
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:54:55 #120
35723 crew  GGMM
pi_221133168
Oh ja ik vergeet helemaal dat ik gewoon op 2 schermen kan kijken

WAT EEN GENOT
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:54:57 #121
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221133169
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:53 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik sla morgen alles over
Idem. Morgen in een hotel en vroeg naar bed.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:54:59 #122
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221133170
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dit is NIET gezellig
Maar wel de waarheid...
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:55:04 #123
378023 Wotte
wotte!?
pi_221133172
De Engelsen zijn ver van huis ben ik bang.
pi_221133173
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk Bosnië op het hoofdscherm, want dat gaat om kwalificatie. Zwitserland - Canada wordt wel het aanzien meer waard denk ik
Bosnie (en Herzegovina) gaat dat gewoon winnen toch?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221133174
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk Bosnië op het hoofdscherm, want dat gaat om kwalificatie. Zwitserland - Canada wordt wel het aanzien meer waard denk ik
Bosnie wint 1-0
Zwitserland wint 2-1
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221133175
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:52 schreef Coco het volgende:
Woensdag 24 juni 2026

01:00 Panama - Kroatië (Groep L)
04:00 Colombia - Congo (Groep K)
21:00 Zwitserland - Canada (Groep B)
21:00 Bosnië-Herzegovina - Qatar (Groep B)
Topshows.
pi_221133176
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:54 schreef GGMM het volgende:
Oh ja ik vergeet helemaal dat ik gewoon op 2 schermen kan kijken

WAT EEN GENOT
Ekte bazen
pi_221133177
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:54 schreef GGMM het volgende:

[..]
Weet je het zeker? Die andere wedstrijd lijkt mij veel leuker
Dan ga ik Bosnie - Qatar kijken.
pi_221133178
Maar Qatar kan er echt niks van
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:55:40 #130
35723 crew  GGMM
pi_221133180
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dan ga ik Bosnie - Qatar kijken.
Dat lijkt me de juiste keuze

Goed zo Dombo :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:55:44 #131
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221133181
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dan ga ik Bosnie - Qatar kijken.
Potentiële topper :D
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:55:45 #132
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221133182
Keen


More like

Geen


Hahahahhahaha
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:55:51 #133
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221133183
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dan ga ik Bosnie - Qatar kijken.
Keurige keuze.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:55:53 #134
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221133184
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:54 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Idem. Morgen in een hotel en vroeg naar bed.
Ik ga naar Patrick Laureij (zonder hulphond)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:55:54 #135
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221133185
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar Qatar kan er echt niks van
Bosnië ook niet dus dat blijft wel lang spannend denk ik.
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 23:55:55 #136
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221133186
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar Qatar kan er echt niks van
Bosnië is aanvallend toch ook arren moedig? Die hebben nauwelijks iets laten zien
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:56:11 #137
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221133188
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:55 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik ga naar Patrick Laureij (zonder hulphond)
Is dat die van de lama's?
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 23:56:11 #138
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221133189
Wat is jouw favoriete nummer van Chic? @Coco
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:56:29 #139
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221133192
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:55 schreef xzaz het volgende:
Keen

More like

Geen

Hahahahhahaha
xzaz

more like

xHAS

hahahaha
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:56:31 #140
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221133193
Dan wil @GGMM ook wel mee.
pi_221133194
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:55 schreef xzaz het volgende:
Keen

More like

Geen

Hahahahhahaha
De hitte en deze wedstrijd doet rare dingen met mensen…
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:56:37 #142
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221133195
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:56 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Is dat die van de lama's?
NEE
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221133196
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Bosnië is aanvallend toch ook arren moedig? Die hebben nauwelijks iets laten zien
Dzeko heeft zijn dag morgen
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:56:39 #144
35723 crew  GGMM
pi_221133197
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:55 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik ga naar Patrick Laureij (zonder hulphond)
Veel plezier :) (hoewel ik niet zou weten hoe dat moet lukken bij Patric Laureij)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221133199
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:52 schreef Caland het volgende:
Ik ben niet echt onder de indruk van de aanval van de Ghanezen
Iedereen heeft het steeds over de Engelsen. Maar de Ghanezen kunnen óók niet voetballen.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:56:58 #146
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221133200
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:55 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik ga naar Patrick Laureij (zonder hulphond)
Keurige keuze.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:57:15 #147
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221133202
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:56 schreef Caland het volgende:

[..]
NEE
Oh die man die het heel grappig vindt om snel Rotterdams te praten met een hoop gescheld.

Veel plezier. :)
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:57:22 #148
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221133204
Maar is Kroatie nu zo slecht of Ghana zo goed?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:57:23 #149
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221133205
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:56 schreef GGMM het volgende:

[..]
Veel plezier :) (hoewel ik niet zou weten hoe dat moet lukken bij Patric Laureij)
Ik ben ook geen groot fan, al is het live altijd een stuk leuker
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:57:26 #150
378023 Wotte
wotte!?
pi_221133206
Kane is krap aan een verbeterde versie van Vennegoor of Hesselink
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:57:31 #151
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221133207
Patrick Laureij treedt woensdagavond 24 juni 2026 op in Nijmegen met zijn theatershow Kintsugi. De voorstelling begint om 20:15 uur in Theater De Vereeniging en kost ¤ 29,00
What can change the nature of a man?
pi_221133209
Ik ken die hele Patrick niet.
pi_221133212
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:56 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Is dat die van de lama's?
Dat is iemand die Rotterdammer zijn uitmelkt met dat super leuke cynisme
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:57:41 #154
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221133213
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:57 schreef vul_maar_in het volgende:
Maar is Kroatie nu zo slecht of Ghana zo goed?
Kroatie is ook gewoon over the hill.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:57:43 #155
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221133215
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:56 schreef Coco het volgende:

[..]
xzaz

more like

xHAS

hahahaha
Goeie cocomelon
pi_221133217
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:57 schreef vul_maar_in het volgende:
Maar is Kroatie nu zo slecht of Ghana zo goed?
Ja.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:58:07 #157
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221133218
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ken die hele Patrick niet.
Mis je niks aan.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221133219
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:57 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Dat is iemand die Rotterdammer zijn uitmelkt met dat super leuke cynisme
Dit was cynisch overigens.
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 23:58:12 #159
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221133220
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:57 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Kroatie is ook gewoon over the hill.
Ik vond die Susic wel leuk spelen. Verder tsja. Modric was een oude man geworden helaas.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221133223
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ken die hele Patrick niet.
Hij is viesss Patrick
pi_221133224
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:57 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Kroatie is ook gewoon over the hill.
Modric. -O-
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:58:31 #162
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221133226
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:57 schreef Coco het volgende:
Patrick Laureij treedt woensdagavond 24 juni 2026 op in Nijmegen met zijn theatershow Kintsugi. De voorstelling begint om 20:15 uur in Theater De Vereeniging en kost ¤ 29,00
Kom je ook gezellig? Doe ik mijn bioscoopbroek aan :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:58:51 #163
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221133227
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:58 schreef Felagund het volgende:

[..]
Modric. -O-
Blijft een enorme held natuurlijk. Slim om in Italië uit te bollen.
pi_221133228
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:58 schreef Felagund het volgende:

[..]
Modric. -O-
Jammer. Mijn favoriete speler dit WK
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:58:56 #165
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221133229
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:58 schreef Caland het volgende:

[..]
Kom je ook gezellig? Doe ik mijn bioscoopbroek aan :)
Dit is geil.
What can change the nature of a man?
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 23:58:58 #166
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221133230
Zal Baba O'Reilly dekken bij deze corner?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:59:04 #167
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221133232
Nee, niet nu.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:59:05 #168
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221133233
Commentator jinx
pi_221133237
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:58 schreef Caland het volgende:

[..]
Kom je ook gezellig? Doe ik mijn bioscoopbroek aan :)
Wat is dat, een baggy jeans waar blikjes cola langs je been passen?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:59:24 #170
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221133238
1 aanval voor ghana alles naar voren!
  Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:59:30 #171
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221133239
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:53 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik sla morgen alles over
Ik ook ^O^
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_221133241
Nou.

Ik slaap denk ik binnen 2 minuten. (Als ik in bed lig dan he!!)
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:59:40 #173
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221133242
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:59 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ik ook ^O^
-O-
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:59:53 #174
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221133243
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:59 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Wat is dat, een baggy jeans waar blikjes cola langs je been passen?
Oh my sweet summer child
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 00:00:02 #175
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221133244
Nou, Kane goals. Tot morgen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 24 juni 2026 @ 00:00:03 #176
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221133245
wat is het toetje?
  woensdag 24 juni 2026 @ 00:00:04 #177
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221133246
Leuk voor die Ghanezen. Al hebben ze te weinig wapens om een volgende ronde interessant te maken.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 00:00:11 #178
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221133247
SHAME YOURSELF
What can change the nature of a man?
pi_221133248
We feliciteren Ghana met de volgende ronde.
  woensdag 24 juni 2026 @ 00:00:25 #180
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221133249
Ik ga slapen welterusten
  woensdag 24 juni 2026 @ 00:00:25 #181
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221133250
WANPRESTATIE

FAKKELS
pi_221133252
WAT EEN WRECK
pi_221133254
De groeten
pi_221133255
Engeland door met 4 punten?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221133256
Jaaa Ghana!

Kane doe eens niet zo zeuren.
pi_221133257
Kane goal deze wedstrijd
  woensdag 24 juni 2026 @ 00:00:50 #187
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221133258
Geen disaster maar wel een reality check, aldus Shearer.
pi_221133259
Ghana ook wel door naar de volgende ronde :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 00:00:55 #189
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221133261
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is jouw favoriete nummer van Chic? @:Coco
Geen
What can change the nature of a man?
  woensdag 24 juni 2026 @ 00:01:01 #190
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221133262
Ghana in de volgende ronde

Tsja
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 00:01:05 #191
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221133263
Salonremise
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 24 juni 2026 @ 00:01:09 #192
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221133264
Mooi dat het strontvervelende Engeland hier niet wint.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 00:01:24 #193
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221133265
Gefeliciteerd, een punt

Jullie ook gefeliciteerd. Ook een punt.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  woensdag 24 juni 2026 @ 00:01:26 #194
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221133267
Oh oh wat hadden ze een grote waffel na de 4-0
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 00:01:27 #195
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221133268
What can change the nature of a man?
pi_221133272
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 00:00 schreef superniger het volgende:
Engeland door met 4 punten?
Die kans is heel groot ja.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  woensdag 24 juni 2026 @ 00:01:52 #197
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221133275
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 00:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gefeliciteerd, een punt

Jullie ook gefeliciteerd. Ook een punt.
Ik wacht even tot het weekend
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Admin woensdag 24 juni 2026 @ 00:01:57 #198
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221133276
Nou de groeten jullie waren leuk, de pot was kut
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_221133277
Welterusten allemaal.
Ik doe het ff rustig aan.
  woensdag 24 juni 2026 @ 00:02:06 #200
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221133278
No Ghana no Partey
pi_221133279
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 00:01 schreef Felagund het volgende:

[..]
Die kans is heel groot ja.
En Ghana? Die hebben ook 4 punten.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221133280
Engelsen gaan Boston afbreken
  woensdag 24 juni 2026 @ 00:02:17 #203
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221133281
snurk ze.
pi_221133283
It's not coming home.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  woensdag 24 juni 2026 @ 00:02:28 #205
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221133284
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 00:01 schreef vul_maar_in het volgende:
Oh oh wat hadden ze een grote waffel na de 4-0
4-0?
pi_221133287
quote:
17s.gif Op woensdag 24 juni 2026 00:01 schreef yvonne het volgende:
Nou de groeten jullie waren leuk, de pot was kut
Nee joh. Heb heerlijk gelachen om kutje Kane.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221133288
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 00:02 schreef superniger het volgende:

[..]
En Ghana? Die hebben ook 4 punten.
Volgens mij kun je in theorie nog uitgeschakeld worden, maar normaal gesproken zit je wel bij de beste nummers 3 als je 4 punten hebt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221133291
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Salonremise
Bij Australië - Paraguay en Oostenrijk - Algerije
  woensdag 24 juni 2026 @ 00:03:19 #209
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221133293
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 00:02 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
4-0?
4-2 sorry
pi_221133307
Er is maar 1 groep waar de nummer 3 geen 4 punten meer kan halen.
  woensdag 24 juni 2026 @ 00:06:52 #211
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221133311
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 00:03 schreef OmniRocket het volgende:
Oostenrijk - Algerije
Pikant!
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  woensdag 24 juni 2026 @ 00:08:15 #212
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221133316
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 00:02 schreef Felagund het volgende:

[..]
Volgens mij kun je in theorie nog uitgeschakeld worden, maar normaal gesproken zit je wel bij de beste nummers 3 als je 4 punten hebt.
Nederland is ook nog niet door toch? Tenmiste er zijn uitslagen te bedenken waarbij wij niet doorgaan
  woensdag 24 juni 2026 @ 00:08:54 #213
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221133318
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 00:08 schreef Momo het volgende:

[..]
Nederland is ook nog niet door toch? Tenmiste er zijn uitslagen te bedenken waarbij wij niet doorgaan
echt?
pi_221133323
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 00:08 schreef Momo het volgende:

[..]
Nederland is ook nog niet door toch? Tenmiste er zijn uitslagen te bedenken waarbij wij niet doorgaan
Dat klopt, al zijn we sowieso 3e en de kans is klein dat met het huidige doelsaldo dat je er dan uit ligt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  woensdag 24 juni 2026 @ 00:10:57 #215
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221133333
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 00:09 schreef Felagund het volgende:

[..]
Dat klopt, al zijn we sowieso 3e en de kans is klein dat met het huidige doelsaldo dat je er dan uit ligt.
beste 3e is toch onderhand wel in de tas.
  woensdag 24 juni 2026 @ 00:11:22 #216
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221133335
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 00:00 schreef maxi-mus het volgende:
Leuk voor die Ghanezen. Al hebben ze te weinig wapens om een volgende ronde interessant te maken.
Ja, die hebben echt helemaal niks te zoeken in de wedstrijden na de poulefase. Van Engeland hebben we de vorige pot gezien dat ze echt wel iets kunnen.
  woensdag 24 juni 2026 @ 00:11:50 #217
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221133338
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 00:11 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ja, die hebben echt helemaal niks te zoeken in de wedstrijden na de poulefase. Van Engeland hebben we de vorige pot gezien dat ze echt wel iets kunnen.
Zeker maar toch mooi die Engelsen even op hun nummer gezet.
pi_221133340
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 00:11 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ja, die hebben echt helemaal niks te zoeken in de wedstrijden na de poulefase. Van Engeland hebben we de vorige pot gezien dat ze echt wel iets kunnen.
Achja, vanaf wanneer heb je wat te zoeken na de poulefase.

32 landen.
  woensdag 24 juni 2026 @ 00:14:00 #219
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221133344
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 00:08 schreef Momo het volgende:

[..]
Nederland is ook nog niet door toch? Tenmiste er zijn uitslagen te bedenken waarbij wij niet doorgaan
Ik verwacht niet dat WE met hele grote cijfers van Tunesie verliezen (lol)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 24 juni 2026 @ 05:59:17 #220
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221133607
0-0 gebleven zag ik. #teamoptijdnaarbed *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221133768
vandaar dat de wedstrijd niet vermakelijk werd... @capuchon_jongen heeft helemaal niet gekeken.
  woensdag 24 juni 2026 @ 08:14:45 #222
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221133875
quote:
17s.gif Op woensdag 24 juni 2026 00:01 schreef yvonne het volgende:
Nou de groeten jullie waren leuk, de pot was kut
Ik viel gelukkig aan het begin van de tweede helft in slaap. Mooi niets gemist.
Life is what you make it.
  woensdag 24 juni 2026 @ 09:00:17 #223
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221134048
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 00:03 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Bij Australië - Paraguay en Oostenrijk - Algerije
Hoezo bij Australië - Paraguay? Die strijden gewoon nog om de tweede plek en Turkije ligt er al uit
AZ
ALKMAAR
  woensdag 24 juni 2026 @ 09:49:35 #224
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221134309
Goedemorgen :W uitgeslapen en al deze keer :P

Oh toch niet echt, dit had in GC gemoeten :')

[ Bericht 24% gewijzigd door Dr_Flash op 24-06-2026 10:03:17 ]
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 24 juni 2026 @ 09:50:03 #225
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221134312
verkeerde topic

[ Bericht 91% gewijzigd door Dr_Flash op 24-06-2026 10:02:34 ]
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 24 juni 2026 @ 10:02:08 #226
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221134462
Blij dat ik hiervoor niet wakker ben gebleven zeg.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 10:52:40 #227
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221134802
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Blij dat ik hiervoor niet wakker ben gebleven zeg.
Het was echt heel slecht. Maar we hebben er wat van gemaakt in het topic.
What can change the nature of a man?
pi_221134880
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:52 schreef Coco het volgende:

[..]
Het was echt heel slecht. Maar we hebben er wat van gemaakt in het topic.
Troost je. Kroatie was nog 40-45 keer slechter.
pi_221134963
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:00 schreef Durmada het volgende:

[..]
Hoezo bij Australië - Paraguay? Die strijden gewoon nog om de tweede plek en Turkije ligt er al uit
4 punten is nagenoeg garantie op volgende ronde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')