abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 23:53:09 #101
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221133141
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:52 schreef Caland het volgende:
Ik ben niet echt onder de indruk van de aanval van de Ghanezen
Dat die scoorden tegen Pa na ma was ook een wonder.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:53:12 #102
378023 Wotte
wotte!?
pi_221133142
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:50 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik vind het een leuker idee dat men in de verlenging bij een gelijke stand na elke 3 minuten een speler van het veld moet halen. Dan krijg je een mooi steekspel
Ik juich iets toe om uit die muur te ontmoedigen.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:53:13 #103
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221133143
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ghaneesjes kunnen beter plooien.
Ja dat doen ze al de hele wedstrijd prima.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:53:17 #104
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221133144
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Welke gaan we kijken om 21:00?
Schakelkanaal
What can change the nature of a man?
pi_221133145
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:50 schreef RipCity het volgende:
Die VOODOO vrouw levert goed werk af zeg!
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:51 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Hm.

Behekst door de Ghanese medicijnman.
Wat is het nou?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:53:21 #106
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221133146
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:52 schreef Coco het volgende:
Woensdag 24 juni 2026

01:00 Panama - Kroatië (Groep L)
04:00 Colombia - Congo (Groep K)
21:00 Zwitserland - Canada (Groep B)
21:00 Bosnië-Herzegovina - Qatar (Groep B)
Ik sla morgen alles over
VBL SC influencer
Left, right, behind
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 23:53:21 #107
842 Zorro
Z
pi_221133147
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:52 schreef Perox het volgende:
Geen van beide ploegen verdient een overwinning.
Jawel Engeland.
Uiteraard is dit volkomen objectief en heeft het niet te maken met een of ander willekeurig spelletje.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:53:30 #108
35723 crew  GGMM
pi_221133148
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Welke gaan we kijken om 21:00?
Probeer eens een keuze zelf te maken zonder direct hulp van anderen te vragen.
Het zal je verbazen hoeveel zelfvertrouwen je daarvan krijgt
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 23:53:31 #109
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221133150
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:53 schreef GGMM het volgende:

[..]
Oh we hebben nu al de laatste wedstrijden

Wat leuk
Nee hoor, hierna komen er nog 54.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221133151
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:53 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
[..]
Wat is het nou?
Non-binaire heks waarschijnlijk.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221133156
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:53 schreef GGMM het volgende:

[..]
Probeer eens een keuze zelf te maken zonder direct hulp van anderen te vragen.
Het zal je verbazen hoeveel zelfvertrouwen je daarvan krijgt
Ik ga Canada - Zwitserland kijken.
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:54:07 #112
35723 crew  GGMM
pi_221133157
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Nee hoor, hierna komen er nog 54.
Ga maar slapen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:54:17 #113
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221133158
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:52 schreef xzaz het volgende:

[..]
Wat een mother fucker was dat
Nee hoor dat viel best mee, was gewoon een dommerik. Het meeste van die gruwelijkheden kun je op congolees middenmanagement schrijven die de kogels gebruikten om andere stammen te onderdrukken, en daarom het handjes systeem bedachten.
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:54:22 #114
35723 crew  GGMM
pi_221133159
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik ga Canada - Zwitserland kijken.
Weet je het zeker? Die andere wedstrijd lijkt mij veel leuker
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:54:24 #115
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221133160
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:53 schreef RipCity het volgende:

[..]
Non-binaire heks waarschijnlijk.
Glitter op je hoofd Thierry
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 23:54:31 #116
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221133161
Ik kijk Bosnië op het hoofdscherm, want dat gaat om kwalificatie. Zwitserland - Canada wordt wel het aanzien meer waard denk ik
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221133163
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:54 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Nee hoor dat viel best mee, was gewoon een dommerik. Het meeste van die gruwelijkheden kun je op congolees middenmanagement schrijven die de kogels gebruikten om andere stammen te onderdrukken, en daarom het handjes systeem bedachten.
Dit is NIET gezellig
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:54:50 #118
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221133166
Ik kijk ook Bosnië, dat gaat nog ergens om.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:54:53 #119
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221133167
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik ga Canada - Zwitserland kijken.
Oh ik bosnië - herzegovina
What can change the nature of a man?
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:54:55 #120
35723 crew  GGMM
pi_221133168
Oh ja ik vergeet helemaal dat ik gewoon op 2 schermen kan kijken

WAT EEN GENOT
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:54:57 #121
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221133169
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:53 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik sla morgen alles over
Idem. Morgen in een hotel en vroeg naar bed.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:54:59 #122
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221133170
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dit is NIET gezellig
Maar wel de waarheid...
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:55:04 #123
378023 Wotte
wotte!?
pi_221133172
De Engelsen zijn ver van huis ben ik bang.
pi_221133173
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk Bosnië op het hoofdscherm, want dat gaat om kwalificatie. Zwitserland - Canada wordt wel het aanzien meer waard denk ik
Bosnie (en Herzegovina) gaat dat gewoon winnen toch?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221133174
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk Bosnië op het hoofdscherm, want dat gaat om kwalificatie. Zwitserland - Canada wordt wel het aanzien meer waard denk ik
Bosnie wint 1-0
Zwitserland wint 2-1
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221133175
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:52 schreef Coco het volgende:
Woensdag 24 juni 2026

01:00 Panama - Kroatië (Groep L)
04:00 Colombia - Congo (Groep K)
21:00 Zwitserland - Canada (Groep B)
21:00 Bosnië-Herzegovina - Qatar (Groep B)
Topshows.
pi_221133176
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:54 schreef GGMM het volgende:
Oh ja ik vergeet helemaal dat ik gewoon op 2 schermen kan kijken

WAT EEN GENOT
Ekte bazen
pi_221133177
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:54 schreef GGMM het volgende:

[..]
Weet je het zeker? Die andere wedstrijd lijkt mij veel leuker
Dan ga ik Bosnie - Qatar kijken.
pi_221133178
Maar Qatar kan er echt niks van
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:55:40 #130
35723 crew  GGMM
pi_221133180
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dan ga ik Bosnie - Qatar kijken.
Dat lijkt me de juiste keuze

Goed zo Dombo :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:55:44 #131
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221133181
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dan ga ik Bosnie - Qatar kijken.
Potentiële topper :D
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:55:45 #132
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221133182
Keen


More like

Geen


Hahahahhahaha
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:55:51 #133
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221133183
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dan ga ik Bosnie - Qatar kijken.
Keurige keuze.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:55:53 #134
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221133184
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:54 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Idem. Morgen in een hotel en vroeg naar bed.
Ik ga naar Patrick Laureij (zonder hulphond)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:55:54 #135
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221133185
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar Qatar kan er echt niks van
Bosnië ook niet dus dat blijft wel lang spannend denk ik.
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 23:55:55 #136
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221133186
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar Qatar kan er echt niks van
Bosnië is aanvallend toch ook arren moedig? Die hebben nauwelijks iets laten zien
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:56:11 #137
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221133188
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:55 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik ga naar Patrick Laureij (zonder hulphond)
Is dat die van de lama's?
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 23:56:11 #138
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221133189
Wat is jouw favoriete nummer van Chic? @Coco
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:56:29 #139
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221133192
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:55 schreef xzaz het volgende:
Keen

More like

Geen

Hahahahhahaha
xzaz

more like

xHAS

hahahaha
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:56:31 #140
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221133193
Dan wil @GGMM ook wel mee.
pi_221133194
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:55 schreef xzaz het volgende:
Keen

More like

Geen

Hahahahhahaha
De hitte en deze wedstrijd doet rare dingen met mensen…
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:56:37 #142
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221133195
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:56 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Is dat die van de lama's?
NEE
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221133196
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Bosnië is aanvallend toch ook arren moedig? Die hebben nauwelijks iets laten zien
Dzeko heeft zijn dag morgen
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:56:39 #144
35723 crew  GGMM
pi_221133197
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:55 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik ga naar Patrick Laureij (zonder hulphond)
Veel plezier :) (hoewel ik niet zou weten hoe dat moet lukken bij Patric Laureij)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221133199
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:52 schreef Caland het volgende:
Ik ben niet echt onder de indruk van de aanval van de Ghanezen
Iedereen heeft het steeds over de Engelsen. Maar de Ghanezen kunnen óók niet voetballen.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:56:58 #146
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221133200
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:55 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik ga naar Patrick Laureij (zonder hulphond)
Keurige keuze.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:57:15 #147
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221133202
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:56 schreef Caland het volgende:

[..]
NEE
Oh die man die het heel grappig vindt om snel Rotterdams te praten met een hoop gescheld.

Veel plezier. :)
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:57:22 #148
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221133204
Maar is Kroatie nu zo slecht of Ghana zo goed?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:57:23 #149
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221133205
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:56 schreef GGMM het volgende:

[..]
Veel plezier :) (hoewel ik niet zou weten hoe dat moet lukken bij Patric Laureij)
Ik ben ook geen groot fan, al is het live altijd een stuk leuker
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:57:26 #150
378023 Wotte
wotte!?
pi_221133206
Kane is krap aan een verbeterde versie van Vennegoor of Hesselink
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')