Dat die scoorden tegen Pa na ma was ook een wonder.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:52 schreef Caland het volgende:
Ik ben niet echt onder de indruk van de aanval van de Ghanezen
Ik juich iets toe om uit die muur te ontmoedigen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het een leuker idee dat men in de verlenging bij een gelijke stand na elke 3 minuten een speler van het veld moet halen. Dan krijg je een mooi steekspel
Schakelkanaalquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Welke gaan we kijken om 21:00?
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:50 schreef RipCity het volgende:
Die VOODOO vrouw levert goed werk af zeg!
Wat is het nou?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:51 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hm.
Behekst door de Ghanese medicijnman.
Ik sla morgen alles overquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:52 schreef Coco het volgende:
Woensdag 24 juni 2026
01:00 Panama - Kroatië (Groep L)
04:00 Colombia - Congo (Groep K)
21:00 Zwitserland - Canada (Groep B)
21:00 Bosnië-Herzegovina - Qatar (Groep B)
Jawel Engeland.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:52 schreef Perox het volgende:
Geen van beide ploegen verdient een overwinning.
Probeer eens een keuze zelf te maken zonder direct hulp van anderen te vragen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Welke gaan we kijken om 21:00?
Nee hoor, hierna komen er nog 54.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh we hebben nu al de laatste wedstrijden
Wat leuk
Ik ga Canada - Zwitserland kijken.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Probeer eens een keuze zelf te maken zonder direct hulp van anderen te vragen.
Het zal je verbazen hoeveel zelfvertrouwen je daarvan krijgt
Ga maar slapen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee hoor, hierna komen er nog 54.
Nee hoor dat viel best mee, was gewoon een dommerik. Het meeste van die gruwelijkheden kun je op congolees middenmanagement schrijven die de kogels gebruikten om andere stammen te onderdrukken, en daarom het handjes systeem bedachten.quote:
Weet je het zeker? Die andere wedstrijd lijkt mij veel leukerquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ga Canada - Zwitserland kijken.
Dit is NIET gezelligquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:54 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee hoor dat viel best mee, was gewoon een dommerik. Het meeste van die gruwelijkheden kun je op congolees middenmanagement schrijven die de kogels gebruikten om andere stammen te onderdrukken, en daarom het handjes systeem bedachten.
Oh ik bosnië - herzegovinaquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ga Canada - Zwitserland kijken.
Bosnie (en Herzegovina) gaat dat gewoon winnen toch?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk Bosnië op het hoofdscherm, want dat gaat om kwalificatie. Zwitserland - Canada wordt wel het aanzien meer waard denk ik
Bosnie wint 1-0quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk Bosnië op het hoofdscherm, want dat gaat om kwalificatie. Zwitserland - Canada wordt wel het aanzien meer waard denk ik
Topshows.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:52 schreef Coco het volgende:
Woensdag 24 juni 2026
01:00 Panama - Kroatië (Groep L)
04:00 Colombia - Congo (Groep K)
21:00 Zwitserland - Canada (Groep B)
21:00 Bosnië-Herzegovina - Qatar (Groep B)
Ekte bazenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:54 schreef GGMM het volgende:
Oh ja ik vergeet helemaal dat ik gewoon op 2 schermen kan kijken
WAT EEN GENOT
Dan ga ik Bosnie - Qatar kijken.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Die andere wedstrijd lijkt mij veel leuker
Dat lijkt me de juiste keuzequote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan ga ik Bosnie - Qatar kijken.
Potentiële topperquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan ga ik Bosnie - Qatar kijken.
Keurige keuze.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan ga ik Bosnie - Qatar kijken.
Ik ga naar Patrick Laureij (zonder hulphond)quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Idem. Morgen in een hotel en vroeg naar bed.
Bosnië ook niet dus dat blijft wel lang spannend denk ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar Qatar kan er echt niks van
Bosnië is aanvallend toch ook arren moedig? Die hebben nauwelijks iets laten zienquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar Qatar kan er echt niks van
Is dat die van de lama's?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga naar Patrick Laureij (zonder hulphond)
Dzeko heeft zijn dag morgenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bosnië is aanvallend toch ook arren moedig? Die hebben nauwelijks iets laten zien
Veel plezierquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga naar Patrick Laureij (zonder hulphond)
Iedereen heeft het steeds over de Engelsen. Maar de Ghanezen kunnen óók niet voetballen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:52 schreef Caland het volgende:
Ik ben niet echt onder de indruk van de aanval van de Ghanezen
Keurige keuze.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga naar Patrick Laureij (zonder hulphond)
Oh die man die het heel grappig vindt om snel Rotterdams te praten met een hoop gescheld.quote:
Ik ben ook geen groot fan, al is het live altijd een stuk leukerquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel plezier(hoewel ik niet zou weten hoe dat moet lukken bij Patric Laureij)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |