abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 23:53:09 #101
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221133141
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:52 schreef Caland het volgende:
Ik ben niet echt onder de indruk van de aanval van de Ghanezen
Dat die scoorden tegen Pa na ma was ook een wonder.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:53:12 #102
378023 Wotte
wotte!?
pi_221133142
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:50 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik vind het een leuker idee dat men in de verlenging bij een gelijke stand na elke 3 minuten een speler van het veld moet halen. Dan krijg je een mooi steekspel
Ik juich iets toe om uit die muur te ontmoedigen.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:53:13 #103
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221133143
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ghaneesjes kunnen beter plooien.
Ja dat doen ze al de hele wedstrijd prima.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:53:17 #104
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221133144
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Welke gaan we kijken om 21:00?
Schakelkanaal
What can change the nature of a man?
pi_221133145
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:50 schreef RipCity het volgende:
Die VOODOO vrouw levert goed werk af zeg!
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:51 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Hm.

Behekst door de Ghanese medicijnman.
Wat is het nou?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:53:21 #106
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221133146
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:52 schreef Coco het volgende:
Woensdag 24 juni 2026

01:00 Panama - Kroatië (Groep L)
04:00 Colombia - Congo (Groep K)
21:00 Zwitserland - Canada (Groep B)
21:00 Bosnië-Herzegovina - Qatar (Groep B)
Ik sla morgen alles over
VBL SC influencer
Left, right, behind
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 23:53:21 #107
842 Zorro
Z
pi_221133147
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:52 schreef Perox het volgende:
Geen van beide ploegen verdient een overwinning.
Jawel Engeland.
Uiteraard is dit volkomen objectief en heeft het niet te maken met een of ander willekeurig spelletje.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:53:30 #108
35723 crew  GGMM
pi_221133148
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Welke gaan we kijken om 21:00?
Probeer eens een keuze zelf te maken zonder direct hulp van anderen te vragen.
Het zal je verbazen hoeveel zelfvertrouwen je daarvan krijgt
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 23:53:31 #109
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221133150
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:53 schreef GGMM het volgende:

[..]
Oh we hebben nu al de laatste wedstrijden

Wat leuk
Nee hoor, hierna komen er nog 54.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221133151
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:53 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
[..]
Wat is het nou?
Non-binaire heks waarschijnlijk.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221133156
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:53 schreef GGMM het volgende:

[..]
Probeer eens een keuze zelf te maken zonder direct hulp van anderen te vragen.
Het zal je verbazen hoeveel zelfvertrouwen je daarvan krijgt
Ik ga Canada - Zwitserland kijken.
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:54:07 #112
35723 crew  GGMM
pi_221133157
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Nee hoor, hierna komen er nog 54.
Ga maar slapen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:54:17 #113
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221133158
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:52 schreef xzaz het volgende:

[..]
Wat een mother fucker was dat
Nee hoor dat viel best mee, was gewoon een dommerik. Het meeste van die gruwelijkheden kun je op congolees middenmanagement schrijven die de kogels gebruikten om andere stammen te onderdrukken, en daarom het handjes systeem bedachten.
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:54:22 #114
35723 crew  GGMM
pi_221133159
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik ga Canada - Zwitserland kijken.
Weet je het zeker? Die andere wedstrijd lijkt mij veel leuker
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:54:24 #115
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221133160
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:53 schreef RipCity het volgende:

[..]
Non-binaire heks waarschijnlijk.
Glitter op je hoofd Thierry
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 23:54:31 #116
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221133161
Ik kijk Bosnië op het hoofdscherm, want dat gaat om kwalificatie. Zwitserland - Canada wordt wel het aanzien meer waard denk ik
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221133163
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:54 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Nee hoor dat viel best mee, was gewoon een dommerik. Het meeste van die gruwelijkheden kun je op congolees middenmanagement schrijven die de kogels gebruikten om andere stammen te onderdrukken, en daarom het handjes systeem bedachten.
Dit is NIET gezellig
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:54:50 #118
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221133166
Ik kijk ook Bosnië, dat gaat nog ergens om.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:54:53 #119
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221133167
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik ga Canada - Zwitserland kijken.
Oh ik bosnië - herzegovina
What can change the nature of a man?
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:54:55 #120
35723 crew  GGMM
pi_221133168
Oh ja ik vergeet helemaal dat ik gewoon op 2 schermen kan kijken

WAT EEN GENOT
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:54:57 #121
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221133169
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:53 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik sla morgen alles over
Idem. Morgen in een hotel en vroeg naar bed.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:54:59 #122
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221133170
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dit is NIET gezellig
Maar wel de waarheid...
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:55:04 #123
378023 Wotte
wotte!?
pi_221133172
De Engelsen zijn ver van huis ben ik bang.
pi_221133173
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk Bosnië op het hoofdscherm, want dat gaat om kwalificatie. Zwitserland - Canada wordt wel het aanzien meer waard denk ik
Bosnie (en Herzegovina) gaat dat gewoon winnen toch?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221133174
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk Bosnië op het hoofdscherm, want dat gaat om kwalificatie. Zwitserland - Canada wordt wel het aanzien meer waard denk ik
Bosnie wint 1-0
Zwitserland wint 2-1
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')