Topshows.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:52 schreef Coco het volgende:
Woensdag 24 juni 2026
01:00 Panama - Kroatië (Groep L)
04:00 Colombia - Congo (Groep K)
21:00 Zwitserland - Canada (Groep B)
21:00 Bosnië-Herzegovina - Qatar (Groep B)
Ekte bazenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:54 schreef GGMM het volgende:
Oh ja ik vergeet helemaal dat ik gewoon op 2 schermen kan kijken
WAT EEN GENOT
Dan ga ik Bosnie - Qatar kijken.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Die andere wedstrijd lijkt mij veel leuker
Dat lijkt me de juiste keuzequote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan ga ik Bosnie - Qatar kijken.
Potentiële topperquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan ga ik Bosnie - Qatar kijken.
Keurige keuze.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan ga ik Bosnie - Qatar kijken.
Ik ga naar Patrick Laureij (zonder hulphond)quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Idem. Morgen in een hotel en vroeg naar bed.
Bosnië ook niet dus dat blijft wel lang spannend denk ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar Qatar kan er echt niks van
Bosnië is aanvallend toch ook arren moedig? Die hebben nauwelijks iets laten zienquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar Qatar kan er echt niks van
Is dat die van de lama's?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga naar Patrick Laureij (zonder hulphond)
Dzeko heeft zijn dag morgenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bosnië is aanvallend toch ook arren moedig? Die hebben nauwelijks iets laten zien
Veel plezierquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga naar Patrick Laureij (zonder hulphond)
Iedereen heeft het steeds over de Engelsen. Maar de Ghanezen kunnen óók niet voetballen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:52 schreef Caland het volgende:
Ik ben niet echt onder de indruk van de aanval van de Ghanezen
Keurige keuze.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga naar Patrick Laureij (zonder hulphond)
Oh die man die het heel grappig vindt om snel Rotterdams te praten met een hoop gescheld.quote:
Ik ben ook geen groot fan, al is het live altijd een stuk leukerquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel plezier(hoewel ik niet zou weten hoe dat moet lukken bij Patric Laureij)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |