4-0?quote:Op woensdag 24 juni 2026 00:01 schreef vul_maar_in het volgende:
Oh oh wat hadden ze een grote waffel na de 4-0
Nee joh. Heb heerlijk gelachen om kutje Kane.quote:Op woensdag 24 juni 2026 00:01 schreef yvonne het volgende:
Nou de groeten jullie waren leuk, de pot was kut
Volgens mij kun je in theorie nog uitgeschakeld worden, maar normaal gesproken zit je wel bij de beste nummers 3 als je 4 punten hebt.quote:Op woensdag 24 juni 2026 00:02 schreef superniger het volgende:
[..]
En Ghana? Die hebben ook 4 punten.
Nederland is ook nog niet door toch? Tenmiste er zijn uitslagen te bedenken waarbij wij niet doorgaanquote:Op woensdag 24 juni 2026 00:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij kun je in theorie nog uitgeschakeld worden, maar normaal gesproken zit je wel bij de beste nummers 3 als je 4 punten hebt.
echt?quote:Op woensdag 24 juni 2026 00:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Nederland is ook nog niet door toch? Tenmiste er zijn uitslagen te bedenken waarbij wij niet doorgaan
Dat klopt, al zijn we sowieso 3e en de kans is klein dat met het huidige doelsaldo dat je er dan uit ligt.quote:Op woensdag 24 juni 2026 00:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Nederland is ook nog niet door toch? Tenmiste er zijn uitslagen te bedenken waarbij wij niet doorgaan
beste 3e is toch onderhand wel in de tas.quote:Op woensdag 24 juni 2026 00:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat klopt, al zijn we sowieso 3e en de kans is klein dat met het huidige doelsaldo dat je er dan uit ligt.
Ja, die hebben echt helemaal niks te zoeken in de wedstrijden na de poulefase. Van Engeland hebben we de vorige pot gezien dat ze echt wel iets kunnen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 00:00 schreef maxi-mus het volgende:
Leuk voor die Ghanezen. Al hebben ze te weinig wapens om een volgende ronde interessant te maken.
Zeker maar toch mooi die Engelsen even op hun nummer gezet.quote:Op woensdag 24 juni 2026 00:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja, die hebben echt helemaal niks te zoeken in de wedstrijden na de poulefase. Van Engeland hebben we de vorige pot gezien dat ze echt wel iets kunnen.
Achja, vanaf wanneer heb je wat te zoeken na de poulefase.quote:Op woensdag 24 juni 2026 00:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja, die hebben echt helemaal niks te zoeken in de wedstrijden na de poulefase. Van Engeland hebben we de vorige pot gezien dat ze echt wel iets kunnen.
Ik verwacht niet dat WE met hele grote cijfers van Tunesie verliezen (lol)quote:Op woensdag 24 juni 2026 00:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik viel gelukkig aan het begin van de tweede helft in slaap. Mooi niets gemist.quote:Op woensdag 24 juni 2026 00:01 schreef yvonne het volgende:
Nou de groeten jullie waren leuk, de pot was kut
Hoezo bij Australië - Paraguay? Die strijden gewoon nog om de tweede plek en Turkije ligt er al uitquote:Op woensdag 24 juni 2026 00:03 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Bij Australië - Paraguay en Oostenrijk - Algerije
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |