Ik vind het een leuker idee dat men in de verlenging bij een gelijke stand na elke 3 minuten een speler van het veld moet halen. Dan krijg je een mooi steekspelquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:46 schreef Wotte het volgende:
Lijkt me wel een aardige regel dat je een willekeurige speler 5 minuten van het veld moet als de tegenstander 25 keer naar elkaar hebben overgespeeld.
Met hulp is het toch geen zelfmoord meer?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:50 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
bel 113 voor zelfmoordadvies.
Oh nee, hulp.
België approves this messagequote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:50 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Handen afhakken bij verlies? Stukje CONGO
Doe dit maar niet.quote:
Omdenkenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Met hulp is het toch geen zelfmoord meer?
Leuk gevondenquote:
Mede mogelijk gemaakt door Leopold 2?quote:
Hulp als in de beste manier, hoe bereken je een longdrop, hoeveel helium in je exit bax etcquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Met hulp is het toch geen zelfmoord meer?
Doe dit maar nietquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:51 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Hulp als in de beste manier, hoe bereken je een longdrop, hoeveel helium in je exit bax etc
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |