Het was echt heel slecht. Maar we hebben er wat van gemaakt in het topic.quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Blij dat ik hiervoor niet wakker ben gebleven zeg.
Troost je. Kroatie was nog 40-45 keer slechter.quote:Op woensdag 24 juni 2026 10:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Het was echt heel slecht. Maar we hebben er wat van gemaakt in het topic.
4 punten is nagenoeg garantie op volgende ronde.quote:Op woensdag 24 juni 2026 09:00 schreef Durmada het volgende:
[..]
Hoezo bij Australië - Paraguay? Die strijden gewoon nog om de tweede plek en Turkije ligt er al uit
Kut ik moet om 6u starten met arbeiden.quote:Op woensdag 24 juni 2026 07:28 schreef OmniRocket het volgende:
vandaar dat de wedstrijd niet vermakelijk werd... @:capuchon_jongen heeft helemaal niet gekeken.
quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kut ik moet om 6u starten met arbeiden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |