abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:45:13 #1
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221133013
De groep van Engeland en Kroatië mag het opnieuw op de laatste dag laten zien en Engelsen zouden geen Engelsen zijn als ze zichzelf niet gewoon 3x een perfecte tijd geven. Ik heb daar een mening over. Fuck de kleinere Europese landen, alleen de grote landen zijn belangrijk. Typisch, maar het is nu eenmaal hoe commercie werkt.

Van de andere kant, er speelt met Ghana nog een ploeg waarbij het thuisland de tijd wel prettig zal vinden. Ghana was ooit de verrassing op het WK 2010, een penalty verwijderd van de halve finale tegen Nederland. We weten het allemaal hoe dat afliep, maar daarna heeft het land nooit meer dat niveau kunnen halen. Nu zijn ze bepaald geen favoriet en tegen Panama was het absoluut niet goed. Maar hé, wel 1-0 gewonnen in de blessuretijd. Gewoon een mooi resultaat, maar het voetbal moet beter. Anders win je niet van Engeland.

Engeland flitste bij vlagen wel onder Tuchel, ook al kwam een Gordon nauwelijks in het spel voor. Het is toch vooral Rice, Bellingham en Kane. Defensief wist Kroatië ook wel een paar keer door te breken, die waren in de eerste helft ook wel dodelijk efficient met 2 goals. Het begon nog met een pingel die eerst gemist maar overgenomen werd, toch een goal voor Kane. Kane mocht ook vrij inkoppen voor de 2-1. Maar vooral begin tweede helft was het een schiettent, dat Bellingham de enige was die er eentje in prikte was wonderlijk. Na die fase was het weer wat minder bijzonder, maar Engeland kwam ook nauwelijks meer in de problemen en scoorde een vierde. Tegen een land als Kroatië, toch wel een prima land. De anderen die zoveel scoorden deden dat tegen landen met een mindere reputatie. De Engelse aanval is wakker.

Tegen Ghana moet dan ook een eitje worden. Voor Ghana wel een kans om de volgende ronde veilig te stellen, maar ze kunnen ook veel verliezen. Een dikke nederlaag betekent dat een gelijkspel tegen Kroatië echt nodig gaat zijn. 1x eerder speelde Engeland tegen Ghana, in de hoogtijdagen van Ghana en misschien wel het diepste dal van Engeland werd het 1-1. Jagielka, Carroll, Downing.. er is veel verbeterd bij Engeland zullen we maar zeggen. Dus zijn ze ruim favoriet.

What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:45:19 #2
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221133015
Sepo
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221133016
Fipo
pi_221133017
Ja godverdomme
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:45:27 #5
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221133018
schopt er nog 1 onderuit ook
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:45:29 #6
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221133019
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Fipo
_O-
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:45:30 #7
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221133020
Ik denk dat ik nog even een perenijsje pak
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221133021
Belg :D .
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:45:36 #9
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221133022
Engeland heeft geen middenveld. Niemand wil daar de bal hebben.
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:45:37 #10
35723 crew  GGMM
pi_221133023
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:45 schreef Regilio_ het volgende:
Sepo
:') _O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:45:40 #11
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221133024
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Fipo
_O-
What can change the nature of a man?
pi_221133025
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:44 schreef Toby56 het volgende: Die prins hield eerst volkomen onnodig in, en uiteindelijk schiet-ie de bal tegen een medespeler. Omgekocht.
Daar gaat mijn maandloon maar het is het waard. Tijd voor de 1-0
steun FOK! en koop via een van deze links
pi_221133026
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Fipo
Stakker :') .
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:45:47 #14
35723 crew  GGMM
pi_221133027
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Fipo
HAHAHAHAHAHAHA
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:45:47 #15
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221133028
Oh ik dacht ik geef jullie een kans.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:46:13 #16
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221133031
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:45 schreef Regilio_ het volgende:
Sepo
_O-
What can change the nature of a man?
pi_221133032
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:45 schreef Regilio_ het volgende:
Sepo
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Fipo
Hier gaat iets mis
pi_221133033
Laten we snel de focus op het voetbal leggen
pi_221133034
Lijkt me wel een aardige regel dat je een willekeurige speler 5 minuten van het veld moet als de tegenstander 25 keer naar elkaar hebben overgespeeld.
pi_221133035
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:45 schreef Regilio_ het volgende:
Sepo
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Fipo
:D
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:46:21 #21
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221133036
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja godverdomme
zal je volgende keer even een heads up geven.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:46:38 #22
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221133037
Het komt niet thuis
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:46:40 #23
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221133038
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:45 schreef vul_maar_in het volgende:
Oh ik dacht
Ho maar.
What can change the nature of a man?
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 23:46:41 #24
842 Zorro
Z
pi_221133039
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we snel de focus op het voetbal leggen
Deden die spelers dat ook maar eens
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:46:45 #25
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221133040
Ik dacht probeer wat anders :@
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')