abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221081508
We hebben de eerste ronde nu dan echt overleefd. Op naar ronde 2. We beginnen meteen met 2 landen die er echt voor moeten gaan. In de eerste wedstrijd verloren. Dan móet er de tweede wedstrijd eigenlijk gewonnen worden als je tegen de andere verliezer speelt.

Want dat was hoe het ging. De openingswedstrijd van Zuid-Afrika was minder succesvol dan in 2010. Toen werd er nog verrassend gelijkgespeeld tegen Mexico, nu kon het land geen vuist maken. Een snelle 1-0 en vooral veel uitdelen in de vorm van tackles. Vooral Sithole viel negatief op, leidde de tegengoal in en kreeg rood na 60 minuten, juist in een fase dat Zuid-Afrika de grootste problemen achter zich leek te hebben. Zuid-Afrika eindigde zelfs met 9, de eerste ploeg in 20 jaar die dat lukte. Zijn Boulahrouz en Van Bronckhorst mooi uit het recordboekje verdwenen, eindelijk opvolgers. Aanvallend was het land onmachtig. Een schotje en een kopkans en aan het einde van de wedstrijd dwongen ze nog een rode kaart af. Die ook geel had kunnen zijn. Nee, Zuid-Afrika imponeerde eigenlijk op geen enkel vlak, behalve in een erkende schopploeg zijn.

Tsjechië viel misschien wel net zo hard tegen tegen Zuid-Korea. Tegenhouden ging moeizaam, de Koreanen kregen legio kansen maar wist ze flink te verprutsen. Daardoor kon Tsjechië verrassend op 0-1 komen uit een verre ingooi. Het bleek niet genoeg. 2 tegengoals, gevolgd door nog een grote kans voor Sadilek in de laatste seconden. Het oogde defensief kwetsbaar en aanvallend onvoldoende. Hoe vaak hebben we Schick werkelijk in actie gezien?

Voor allebei moet het beter. Tsjechië was in ieder geval nog een paar keer gevaarlijk en dus wel de favoriet. Door het systeem met de beste nummer 3 ben je nog niet uitgeschakeld met 2 nederlagen, zeker als je het doelsaldo binnen de perken houdt. Maar je kunt deze maar beter winnen, want 3 punten is wel echt het minimum wat je nodig gaat hebben. Tsjechië lijkt me wel de favoriet, en na winst is een puntje tegen Mexico sowieso wel voldoende. In de enige eerdere ontmoeting tussen de twee landen werd het gelijk. Toch wel verrassend, want dat was in 1997 op de Confederations Cup. Toen was Tsjechië top en Zuid-Afrika wellicht beter dan nu, maar geen wonderploeg. 2-2 werd het. Komt er in Atlanta wel een overwinning voor een van beide landen?

  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 19:03:08 #2
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221081509
fipo
What can change the nature of a man?
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 19:03:08 #3
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221081510
POLL
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221081515
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[poll=10028]
Een wk poulefase wedstrijd tussen 2 mindere ploegen.
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 19:05:51 #5
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221081521
Ik ga gewoon 2 mini magnums opeten. #viesdik
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221081525
Mijn grootste WK-ergernissen zijn de wave en de viking row.
pi_221081526
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga gewoon 2 mini magnums opeten. #viesdik
Eentje gaat links over je broekriem erbij hangen en de andere rechts
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:07:51 #8
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221081531
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga gewoon 2 mini magnums opeten. #viesdik
De pistache magnum is best lekker.
pi_221081532
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mijn grootste WK-ergernissen zijn de wave en de viking row.
Oke.
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 19:09:30 #10
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221081541
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mijn grootste WK-ergernissen zijn de wave en de viking row.
Als het dat maar is.

Van mij:

De waterbreak die soms onnnodig is

De manier van volksliederen (niet de tradionele manier)
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:09:37 #11
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221081542
Wat een kansen :D
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 19:10:18 #12
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221081547
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:09 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Als het dat maar is.

Van mij:

De waterbreak die soms onnnodig is

De manier van volksliederen (niet de tradionele manier)
Muur van fotografen!
What can change the nature of a man?
pi_221081567
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 18:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die analist op van Sporza: Ze zijn van 5 naar 10 landen gegaan vergeleken met 4 jaar geleden.

Ja natuurlijk we zijn ook van 32 naar 48 landen gegaan...
Europa heeft in verhouding te weinig erbij gekregen. Azie veel teveel.
pi_221081573
Wat gaan we nu kijken?
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 19:14:44 #15
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221081574
Waar is mijn post. wtf
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 19:15:45 #16
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221081583
Ik moet ergens een bericht getypt hebben die voor hier bedoeld is maar blijkbaar in een andere topic
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 19:16:11 #17
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221081587
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Beiden ploegen hebben geen Eredivsie spelers in hun selectie
Stond ik KLB :')
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221081591
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik moet ergens een bericht getypt hebben die voor hier bedoeld is maar blijkbaar in een andere topic
Zal wel in ONZ staan dan
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 19:16:50 #19
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221081592
HaLLO is HIER IEMAND

BEN IK ALLEEN
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:17:13 #20
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221081598
Waar is Capu eigenlijk heen?
pi_221081600
Zodra Zuid-Afrika scoort komen er weer users
pi_221081611
Taai
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 19:18:58 #23
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221081618
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:17 schreef vul_maar_in het volgende:
Waar is Capu eigenlijk heen?
Stel je voor dat je een ghost-ban hebt. Je kan posten zoals normaal. Maar niemand ziet je bericht..

Wel ik heb zo'n ban onder een Youtube kanaal omdat ik teveel kritiek gaf. je kan er gewoon reageren maar niemand ziet je reactie .
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:19:58 #24
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221081625
Ik gun Z.Afrika een goal.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 19:20:36 #25
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221081627
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:18 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Stel je voor dat je een ghost-ban hebt. Je kan posten zoals normaal. Maar niemand ziet je bericht..

Wel ik heb zo'n ban onder een Youtube kanaal omdat ik teveel kritiek gaf. je kan er gewoon reageren maar niemand ziet je reactie .
Gebeurt standaard op reddit.
What can change the nature of a man?
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 19:20:40 #26
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221081628
Als RSA niet kan winnen dan vrees ik dat het einde WK is voor het land.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 19:22:00 #27
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221081635
Ik heb wel meer hoop op Zwitserland - Bosnië/Herzegovina

Iets meer kwaliteit op het veld.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221081636
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als RSA niet kan winnen dan vrees ik dat het einde WK is voor het land.
Vrees ook voor België
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 19:22:33 #29
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221081639
Zou Telstar kunne winnen van Zuid Afrika?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 19:23:15 #30
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221081646
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:22 schreef RipCity het volgende:

[..]
Vrees ook voor België
Als we niet winnen van Iran vrees ik er ook voor.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221081667
Ik heb een bakje lightly salted almonds
pi_221081668
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb wel meer hoop op Zwitserland - Bosnië/Herzegovina

Iets meer kwaliteit op het veld.
Maar dat is geen eerlijke vergelijking want dat zijn 3 teams
Jack does it in real time...
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:26:00 #33
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221081670
Hoezo is dit geen geel?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:26:55 #34
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221081678
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:27:11 #35
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221081682
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 18:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik heb anders goede hoop op Mexico - Zuid-Korea.

Maarja.
Dat is wel een leuk potje ja. Maar de verliezer van die wedstrijd gaat toch wel door. En zelfs dan is het veel te laat

Eigenlijk is dit WK in de VS gewoon kut.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:27:14 #36
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221081683
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou Telstar kunne winnen van Zuid Afrika?
Zou kunnen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221081686
Heerlijk. We gaan weer drinken.
pi_221081687
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou Telstar kunne winnen van Zuid Afrika?
Ja
pi_221081692
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat is wel een leuk potje ja. Maar de verliezer van die wedstrijd gaat toch wel door. En zelfs dan is het veel te laat

Eigenlijk is dit WK in de VS gewoon kut.
Bedoel je hiermee? Begin tijd van 21:00 is toch niet veel te laat.
pi_221081695
Ik ben fan van de verre inworp
pi_221081703
Wat? _O-
pi_221081704
Doe dit dan bij die wissels :')
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:30:30 #43
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221081706
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Heerlijk. We gaan weer drinken.
Alcoholist?
pi_221081707
TO A PLACEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE I BELONG

GENOT
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:31:01 #45
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221081710
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:29 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik ben fan van de verre inworp
Wie was ook alweer die speler die de ballen met een inworp zo de zestien in slingerde? :D
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:31:39 #46
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_221081717
Je zou hier maar de achtste finales van het EK van verloren hebben...
pi_221081720
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:31 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Wie was ook alweer die speler die de ballen met een inworp zo de zestien in slingerde? :D
Een bij Tsjechie, geen idee wie
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 19:32:09 #48
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221081722
Hopelijk duurt het nu 50 jaar tegen dat ze nog eens Noord/Zuid Amerika gaan aandoen. Wat een kuttijden

Maar geef ook geen Australië ofzo. Want dat zou wel eens heel kut kunnen zijn wedstrijden tijdens ontbijt.

Ik herinner me nog de wedstrijden van Zuid Korea / Japan in 2002. Waren ook kut met om 9u wedstrijden

Geef mij maar Europese/Afrikaanse uren en Qatar uren, die kunnen ook nog.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221081728
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk duurt het nu 50 jaar tegen dat ze nog eens Noord/Zuid Amerika gaan aandoen. Wat een kuttijden

Maar geef ook geen Australië ofzo. Want dat zou wel eens heel kut kunnen zijn wedstrijden tijdens ontbijt.

Ik herinner me nog de wedstrijden van Zuid Korea / Japan in 2002. Waren ook kut met om 9u wedstrijden

Geef mij maar Europese/Afrikaanse uren en Qatar uren, die kunnen ook nog.
Zuid-Amerika zal fantastisch zijn. Alles ademt voetbal daar.
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:33:17 #50
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221081731
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:32 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Een bij Tsjechie, geen idee wie
Coufal zegt AI.
pi_221081732
Country roads... Banger
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221081733
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk duurt het nu 50 jaar tegen dat ze nog eens Noord/Zuid Amerika gaan aandoen. Wat een kuttijden

Maar geef ook geen Australië ofzo. Want dat zou wel eens heel kut kunnen zijn wedstrijden tijdens ontbijt.

Ik herinner me nog de wedstrijden van Zuid Korea / Japan in 2002. Waren ook kut met om 9u wedstrijden

Geef mij maar Europese/Afrikaanse uren en Qatar uren, die kunnen ook nog.
We moeten de toernooien wel eerlijk blijven verdelen over de continenten. Als Europa moeten we nu niet gaan denken dat we zomaar alles kunnen maken op deze wereld!

Ik kijk dus uit naar het WK in Australië en Nieuw Zeeland! Mooi excuus om daarheen te gaan.
pi_221081734
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk duurt het nu 50 jaar tegen dat ze nog eens Noord/Zuid Amerika gaan aandoen. Wat een kuttijden

Maar geef ook geen Australië ofzo. Want dat zou wel eens heel kut kunnen zijn wedstrijden tijdens ontbijt.

Ik herinner me nog de wedstrijden van Zuid Korea / Japan in 2002. Waren ook kut met om 9u wedstrijden

Geef mij maar Europese/Afrikaanse uren en Qatar uren, die kunnen ook nog.
Verrassend dat Europese tijden je voorkeur hebben.
pi_221081748
Schick speelt echt een verschrikkelijke wedstrijd.
pi_221081749
Curacao zou Zuid-Afrika met een 3-0 over de knie leggen
pi_221081750
Ze roepen de 1-1 ook over zichzelf af.
  FOK!Fotograaf donderdag 18 juni 2026 @ 19:36:01 #57
842 Zorro
Z
pi_221081761
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:31 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Wie was ook alweer die speler die de ballen met een inworp zo de zestien in slingerde? :D
Erik Gerets
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221081769
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:31 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Wie was ook alweer die speler die de ballen met een inworp zo de zestien in slingerde? :D
Delap
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:37:28 #59
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221081770
Tijd voor een doelpunt
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 19:37:33 #60
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221081771
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk duurt het nu 50 jaar tegen dat ze nog eens Noord/Zuid Amerika gaan aandoen. Wat een kuttijden

Maar geef ook geen Australië ofzo. Want dat zou wel eens heel kut kunnen zijn wedstrijden tijdens ontbijt.

Ik herinner me nog de wedstrijden van Zuid Korea / Japan in 2002. Waren ook kut met om 9u wedstrijden

Geef mij maar Europese/Afrikaanse uren en Qatar uren, die kunnen ook nog.
Anders kijk je voortaan alleen maar het EK.
What can change the nature of a man?
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:38:01 #61
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221081773
Goeie variant

Zuid-Afrikagoden
pi_221081774
Wat een klote variant als je al niet goed bent in voetballen
pi_221081775
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:37 schreef Coco het volgende:

[..]
Anders kijk je voortaan alleen maar het EK.
Misschien heeft hij hier nog wel een leuk idee voor!
pi_221081778
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Misschien heeft hij hier nog wel een leuk idee voor!
Het continent Europa over de wereld schuiven richting de juiste tijdzone.

Per boot of zo, weet ik veel.
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:39:32 #65
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221081783
Nog iets gemist?
pi_221081785
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:39 schreef vul_maar_in het volgende:
Nog iets gemist?
De boot
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:40:17 #67
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221081787
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:39 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
De boot
Story of my life.
pi_221081789
fortuna sittard vs willem II
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:40:22 #69
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221081790
Dit is geel
pi_221081794
We zitten allemaal wel ZA af te kraken, maar Tsjechie bakt er ook niet veel meer van.
  Admin donderdag 18 juni 2026 @ 19:40:56 #71
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221081796
Nu duren 90 minuten wel heeeeeeeel erg lang.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:40:58 #72
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221081797
Apollis appeleert
pi_221081799
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We zitten allemaal wel ZA af te kraken, maar Tsjechie bakt er ook niet veel meer van.
Had je zin in taart dan?
pi_221081807
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:41 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Had je zin in taart dan?
Je kunt veel meer bakken?
pi_221081808
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We zitten allemaal wel ZA af te kraken, maar Tsjechie bakt er ook niet veel meer van.
Die verdienen een keiharde uitschakeling ja
pi_221081810
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We zitten allemaal wel ZA af te kraken, maar Tsjechie bakt er ook niet veel meer van.
Vind het geen verstandige tactiek maar die houden tegen, hopende op een uitval val schelen Schick.

Zijn overigens ook heel slecht.
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:42:06 #77
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221081811
@3rr0r heeft zijn lolbroek maar aangetrokken om deze pot toch nog een beetje op te leuken.
pi_221081814
quote:
17s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:40 schreef yvonne het volgende:
Nu duren 90 minuten wel heeeeeeeel erg lang.
Je moet dit ook slechts half kijken en verder iets anders doen
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:42:16 #79
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221081816
strafschop ZA
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_221081817
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:41 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Vind het geen verstandige tactiek maar die houden tegen, hopende op een uitval val schelen Schick.

Zijn overigens ook heel slecht.
Het is wachten op een knullige 1-1
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:42:18 #81
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221081818
quote:
17s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:40 schreef yvonne het volgende:
Nu duren 90 minuten wel heeeeeeeel erg lang.
Waren het maar 90 minuten.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221081821
Ag ag ag Tsjechie
  FOK!Fotograaf donderdag 18 juni 2026 @ 19:42:32 #83
842 Zorro
Z
pi_221081822
Amerikaanse scheids he.

Kunstmatige spanning is ook spanning
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221081823
PINGEL
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221081825
Ah daar heb je het al
pi_221081827
Sub in Benni.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221081828
Eigen schuld dikke buld
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:42:54 #88
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221081830
PINGELLED GENOT
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:42:56 #89
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221081831
PINGEL!
pi_221081832
PENAL
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:43:06 #91
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221081835
Gerechtigheid!
pi_221081837
Pak uw vuvuzela's!!!
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:43:23 #93
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221081838
Dit kan echt niet joh _O-
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:43:27 #94
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221081839
Wel een makkelijke penalty
AZ
ALKMAAR
pi_221081840
Haha Tsjechië.
pi_221081843
Dit is niks joh man man man
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:43:38 #97
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221081846
Pingelgenot
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:43:41 #98
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221081847
Deze vrouw fluit een prima wedstrijd.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:43:47 #99
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221081850
Ik wilde net typen dat ik ze een gelijkspel gun zodat ze er allebei uitvliegen :D
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:43:53 #100
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221081852
Heel goedkoop inderdaad maar van mij mag het. Betonvoetbal van Tsjechie bah
  FOK!Fotograaf donderdag 18 juni 2026 @ 19:43:58 #101
842 Zorro
Z
pi_221081854
Kovar is ook niet echt een penaltykiller
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221081856
Choke incoming
pi_221081859
Sow
pi_221081862
Hup Tsjechië..

Zuid Afrika kan er niets van..
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221081863
Idioot om hier een strafschop voor te geven
pi_221081864
Dat was een prima penantie.
pi_221081865
Gerechtigheid
pi_221081866
Ze moeten die verdomde camera’s eens uit de goal halen.
pi_221081869
JAAAAAAAA BLACKED
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:44:47 #110
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221081873
En weg zijn mijn punten.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_221081874
Ja verdomme.

Nu pakt die gozer die alleen maar 1-1 voorspellingen aan het gooien was weer punten.
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 19:44:50 #112
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221081875
Zuid Afrika GODEN _O_
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  FOK!Fotograaf donderdag 18 juni 2026 @ 19:44:51 #113
842 Zorro
Z
pi_221081876
Je kan van Afrikaanse ploegen veel zeggen, maar strafschoppen nemen gaat meestal als een malle
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221081877
quote:
6s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:43 schreef Zorro het volgende:
Kovar is ook niet echt een penaltykiller
Die ligt echt altijd al meteen op de grond. Viel me bij psv ook altijd op
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221081878
Dit gaat een van de slechtste nummers 3 worden, dat is wel zeker.
  Admin donderdag 18 juni 2026 @ 19:45:00 #116
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221081879
Nou ff door voetballen. Hup hup.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_221081880
quote:
6s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:43 schreef Zorro het volgende:
Kovar is ook niet echt een penaltykiller
?? dankzij kovar staan ze op het WK :D
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:45:06 #118
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221081882
lekker pingel hoor
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 19:45:07 #119
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221081883
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:37 schreef Coco het volgende:

[..]
Anders kijk je voortaan alleen maar het EK.
De rest vind ik wel leuk

:)
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:45:09 #120
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_221081884
Tsjechië roept het over zichzelf af.
pi_221081885
Kovar en de nul houden blijft een dingetje
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_221081889
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja verdomme.

Nu pakt die gozer die alleen maar 1-1 voorspellingen aan het gooien was weer punten.
:D
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:45:21 #123
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221081891
Daar gaat mijn 1-0 voorspelling maar weer eens
AZ
ALKMAAR
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:45:21 #124
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221081892
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja verdomme.

Nu pakt die gozer die alleen maar 1-1 voorspellingen aan het gooien was weer punten.
Had je ook kunnen doen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:45:23 #125
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221081894
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja verdomme.

Nu pakt die gozer die alleen maar 1-1 voorspellingen aan het gooien was weer punten.
Ik lach me rot hier.
pi_221081897
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:45 schreef PSVCL het volgende:

[..]
?? dankzij kovar staan ze op het WK :D
Jammer dat Denemarken het niet haalde.
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 19:45:47 #127
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221081898
Maar weer eens kut voor mijn pool

@GGMM

Had je 1-0 werk en 0-1 FOK ? :T
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221081900
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:44 schreef RipCity het volgende:
Hup Tsjechië..

Zuid Afrika kan er niets van..
Tsjechië ook niet
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_221081904
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:44 schreef RipCity het volgende:

[..]
Die ligt echt altijd al meteen op de grond. Viel me bij psv ook altijd op
Commentator stelt dat hij altijd links schiet omdat rechts geen succes gaf. Kovar duikt blind de rechterhoek in.
pi_221081905
Waar zijn @Coco en @Pisces29 gebleven?

En waarom zeiden ze geen doei?
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:46:22 #131
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221081909
Hey die is er in de 2e helft ingekomen toch?
pi_221081911
Zijn ook een hoop slechte Europese teams he :')
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  FOK!Fotograaf donderdag 18 juni 2026 @ 19:46:37 #133
842 Zorro
Z
pi_221081912
Ik heb 2-2 dus dit is te hebben
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221081916
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:45 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Jammer dat Denemarken het niet haalde.
Had het Eriksen hartstikke gegund
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:46:47 #135
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221081917
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waar zijn @:Coco en @:Pisces29 gebleven?

En waarom zeiden ze geen doei?
Coco is modknopjes aan het ontdekken.
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:47:11 #136
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_221081921
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En weg zijn mijn punten.
Same, maar de Scorito poule waar ik aan mee doe wordt over 2 dagen toch al afgesloten, of er moet betaald worden. |:)
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:47:14 #137
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221081922
Mooi dat contrast tussen die swingende Afrikanen en de stugge Oostblokkers.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221081926
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:46 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Coco is modknopjes aan het ontdekken.
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:47:40 #139
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221081928
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Same, maar de Scorito poule waar ik aan mee doe wordt over 2 dagen toch al afgesloten, of er moet betaald worden. |:)
:')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_221081929
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:45 schreef Durmada het volgende:
Daar gaat mijn 1-0 voorspelling maar weer eens
De mijne ook.

Gisteren 0-0 Ghana en 2-1 Colombia voorspeld, letterlijk 2x in de laatste minuut extra tijd verpest
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_221081931
quote:
12s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:46 schreef mitt het volgende:
Zijn ook een hoop slechte Europese teams he :')
Misschien is het de hitte :')
  Forum Admin donderdag 18 juni 2026 @ 19:47:52 #142
35723 crew  GGMM
pi_221081933
1-1 werk
2-0 FOK

@capuchon_jongen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221081936
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:45 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Jammer dat Denemarken het niet haalde.
Totaal overbodig land.
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:48:35 #144
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221081943
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:18 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Stel je voor dat je een ghost-ban hebt. Je kan posten zoals normaal. Maar niemand ziet je bericht..

Wel ik heb zo'n ban onder een Youtube kanaal omdat ik teveel kritiek gaf. je kan er gewoon reageren maar niemand ziet je reactie .
WS een spam alert, gaat wel weer over als je je ff koest houd. Of sla je daar nog gekkere taal uit?
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:49:29 #145
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221081950
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:47 schreef GGMM het volgende:
1-1 werk
2-0 FOK

@:capuchon_jongen
Zal wel 2-1 worden.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221081952
Die lui zijn ook helemaal kapot van 90 minuten niks doen _O-
pi_221081954
Hopen dat het 1-1 blijft, dan gaan deze beide k*tploegen naar huis.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  Forum Admin donderdag 18 juni 2026 @ 19:49:59 #148
35723 crew  GGMM
pi_221081955
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:49 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Zal wel 2-1 worden.
Nee joh, dan krijg ik nog punten bij die 2-0 voorspelling

Nee, dit wordt 1-2.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:50:02 #149
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221081956
ZA gaat de 1-2 zo maken
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:50:06 #150
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221081958
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:47 schreef SamCooke het volgende:

[..]
De mijne ook.

Gisteren 0-0 Ghana en 2-1 Colombia voorspeld, letterlijk 2x in de laatste minuut extra tijd verpest
Colombia had ik ook al ja. En mijn Frankrijk Senegal voorspelling werd ook in de laatste minuut verkwanseld. Het zit niet mee :P
AZ
ALKMAAR
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:50:17 #151
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221081961
Zeeen van ruimte maar Tsjechie wil en kan niet
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:50:44 #152
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221081965
man down!
  Forum Admin donderdag 18 juni 2026 @ 19:51:05 #153
35723 crew  GGMM
pi_221081969
Is die scheidsrechter een vrouw?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 19:51:19 #154
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221081973
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:47 schreef GGMM het volgende:
1-1 werk
2-0 FOK

@:capuchon_jongen
Het zal dan 2-1 worden _O-
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221081974
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:50 schreef Durmada het volgende:

[..]
Colombia had ik ook al ja. En mijn Frankrijk Senegal voorspelling werd ook in de laatste minuut verkwanseld. Het zit niet mee :P
Oh ja, Frankrijk. Daar had ik ook 2-1.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:51:33 #156
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221081977
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:50 schreef vul_maar_in het volgende:
ZA gaat de 1-2 zo maken
Dat zou wel mooi zijn.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221081981
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:51 schreef GGMM het volgende:
Is die scheidsrechter een vrouw?
Grens ook
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:51:52 #158
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221081986
Tsjechië begint ineens weer te voetballen. :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221081987
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:51 schreef GGMM het volgende:
Is die scheidsrechter een vrouw?
Wat denk je zelf?
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:52:12 #160
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_221081989
Shiek is een epic naam
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  Forum Admin donderdag 18 juni 2026 @ 19:52:34 #161
35723 crew  GGMM
pi_221081995
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:51 schreef SamCooke het volgende:

[..]
Wat denk je zelf?
Ik zag het niet goed (van achteren)

Dus het kan ook een homo zijn
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221081996
Deze 1-1 is echt woestmakend.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:52:40 #163
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221081997
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:51 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Dat zou wel mooi zijn.
hangt een beetje van hoeveel ET we krijgen af. denk dat ze 6 minuten wel nodig hebben
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:52:48 #164
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_221082001
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:51 schreef GGMM het volgende:
Is die scheidsrechter een vrouw?
Een transgender
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_221082002
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:51 schreef GGMM het volgende:
Is die scheidsrechter een vrouw?
Ze zeggen van wel ja.
pi_221082004
Wel een gunstige uitslag dit voor de andere pouls
pi_221082007
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:52 schreef Anonymousz het volgende:
Shiek is een epic naam
Maar het is Schick
pi_221082010
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:52 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik zag het niet goed (van achteren)

Dus het kan ook een homo zijn
Hoe is dit precies logisch in jouw hoofd?
  Forum Admin donderdag 18 juni 2026 @ 19:53:38 #169
35723 crew  GGMM
pi_221082011
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:52 schreef Anonymousz het volgende:

[..]
Een transgender
Oh

Dan wil ik deze gelegenheid aangrijpen om te vertellen dat daar niks mis mee is :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:53:49 #170
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_221082015
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:51 schreef GGMM het volgende:
Is die scheidsrechter een vrouw?
Wacht maar tot je hoort dat de VAR ook een vrouw is.
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:54:01 #171
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221082017
Schick is een chique naam.
  Forum Admin donderdag 18 juni 2026 @ 19:54:02 #172
35723 crew  GGMM
pi_221082018
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:53 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Hoe is dit precies logisch in jouw hoofd?
Ik zag lang haar
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221082023
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:54 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik zag lang haar
Dus homo, check.
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:54:25 #174
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221082024
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:52 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik zag het niet goed (van achteren)

Dus het kan ook een homo zijn
Of een travestiet.
pi_221082033
Strike one
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 19:55:53 #176
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221082038
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waar zijn @:Coco en @:Pisces29 gebleven?

En waarom zeiden ze geen doei?
Ik ben woedend.
What can change the nature of a man?
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:56:06 #177
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221082040
Alweer een 1-1 incoming.
  Forum Admin donderdag 18 juni 2026 @ 19:57:14 #178
35723 crew  GGMM
pi_221082051
Over 2 jaar heeft iedereen overal 1-1 ingevuld
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:57:35 #179
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221082054
kreeg bassie daar bijna gelijk !
pi_221082056
:')
pi_221082063
Ik wist dat de Afrikaan daar zou gaan schieten.

Oude Afrika Cup _O_
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:58:29 #182
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221082064
Als de Tsjechen gewoon bleven voetballen hadden ze dit simpel gewonnen. Wat een treurige instelling
pi_221082065
Tsjechië stelt ook niets meer voor ;(
Zonder wrijving geen glans
pi_221082066
Stukje tong
pi_221082067
LOLTsjechië
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_221082068
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als de Tsjechen gewoon bleven voetballen hadden ze dit simpel gewonnen. Wat een treurige instelling
Mwah. Tis helemaal niks. Lijken ook veteranen en totaal niet fit.
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:58:54 #187
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_221082069
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:53 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Maar het is Schick
Bedankt hans O+
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_221082070
Beide zijn bij deze terecht uitgeschakeld.
pi_221082072
Weer geen punten voor m’n voorspelling _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Forum Admin donderdag 18 juni 2026 @ 19:59:11 #190
35723 crew  GGMM
pi_221082075
Ik heb zojuist een uitslag goed

Feliciteer mij hier
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221082076
Beiden uitgeschakeld. Prima.
pi_221082077
:W
pi_221082081
Mooi weg met deze rotzooi
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_221082082
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:58 schreef Haags het volgende:
Tsjechië stelt ook niets meer voor ;(
Hup Zweden.
pi_221082085
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waar zijn @:Coco en @:Pisces29 gebleven?

En waarom zeiden ze geen doei?
Ik ben woedend
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 18 juni 2026 @ 19:59:59 #196
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221082087
heerlijk. minimale punten voor deze prutsers.
pi_221082094
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:59 schreef GGMM het volgende:
Ik heb zojuist een uitslag goed

Feliciteer mij hier
Ik weiger. Zonder deze debiele penalty had ik een keer iets goed.
  donderdag 18 juni 2026 @ 20:00:44 #198
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221082095
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:59 schreef vul_maar_in het volgende:
heerlijk. minimale punten voor deze prutsers.
De kans op slechtste nummer 3 lijkt me erg groot. Erg mooi.
  Forum Admin donderdag 18 juni 2026 @ 20:01:23 #199
35723 crew  GGMM
pi_221082106
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 20:00 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Ik weiger. Zonder deze debiele penalty had ik een keer iets goed.
Daar hoef je mij toch niet voor te straffen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 20:01:39 #200
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221082107
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Weer geen punten voor m’n voorspelling _O-
De 1-1 gozer staat weer fier bovenaan.
What can change the nature of a man?
pi_221082111
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 20:01 schreef Coco het volgende:

[..]
De 1-1 gozer staat weer fier bovenaan.
Ja godverdomme.
pi_221082122
Poe hé.

Eén team heeft volgens mij helemaal geen zin in dit WK.

Het andere team denkt "zolang we 0 punten hebben, gaat het goed."

't Is eigenlijk een mirakel dat er nog 2 keer wordt gescoord (wat een mooie pingel).
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221082123
BLESSURE BIJ ORANJE
  donderdag 18 juni 2026 @ 20:03:45 #204
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_221082126
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 20:03 schreef 3rr0r het volgende:
BLESSURE BIJ ORANJE
Ja. Wie?
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_221082127
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 20:03 schreef 3rr0r het volgende:
BLESSURE BIJ ORANJE
RONALD KOEMAN IS GESTOKEN DOOR EEN HOORNAAR.
Ik doe het ff rustig aan.
  donderdag 18 juni 2026 @ 20:03:59 #206
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221082129
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Weer geen punten voor m’n voorspelling _O-
Same
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  donderdag 18 juni 2026 @ 20:04:21 #207
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221082133
Ronald Koeman heeft zijn kleine teen gebroken.
pi_221082136
25 punten uitgelopen op Coco.
pi_221082137
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 20:03 schreef XDo het volgende:

[..]
Ja. Wie?
Dat hoort u na de RECLAME
pi_221082138
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 20:03 schreef Toby56 het volgende:

[..]
RONALD KOEMAN IS GESTOKEN DOOR EEN HOORNAAR.
Ach Ronnie
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221082146
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 20:04 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Dat hoort u na de RECLAME
Blijven bidden.
pi_221082148
Nederland Dalvrij. Zoveel heuvels zijn er niet, laat die paar dalletjes gewoon.
  donderdag 18 juni 2026 @ 20:07:10 #213
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_221082155
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 20:05 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Blijven bidden.
pi_221082162
Frenkie?
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221082169
Come Together.
Ik doe het ff rustig aan.
  donderdag 18 juni 2026 @ 20:10:37 #216
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221082174
Got to be goodlooking cus he's so hard to see.
pi_221082185
2e Timber ook geblesseerd dus
pi_221082194
Groep A gaat niet een van de beste nummers 3 afleveren. Dat scheelt ook weer.
pi_221082208
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 20:10 schreef vul_maar_in het volgende:
Got to be goodlooking cus he's so hard to see.
Van een album dat zeker zo legendarisch is als de WK finale van 1978.

Ik grijp liever terug naar de muziek.

Wat een KUTscheids was me dat zeg.
Ik doe het ff rustig aan.
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 20:15:34 #220
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221082209
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 20:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
25 punten uitgelopen op Coco.
Maar dat kan helemaal niet. Tenzij je loog.
What can change the nature of a man?
pi_221082226
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 20:15 schreef Coco het volgende:

[..]
Maar dat kan helemaal niet.
BMI had hij het over
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 20:17:32 #222
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
  donderdag 18 juni 2026 @ 20:39:25 #223
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221082363
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 20:01 schreef Coco het volgende:

[..]
De 1-1 gozer staat weer fier bovenaan.
Ik word hier met de dag meer boos over.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_221082414
Gezien het niveau van beide landen denk ik dat hun lot wel bezegeld is voor dit toernooi. De kans lijkt me klein dat een van beiden nog 3 punten pakt in die laatste pot, dus als nummer 3 kun je ook wel inpakken
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221082456
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Ik word hier met de dag meer boos over.
Volgende keer moet het systeem dit automatisch cancelen
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 18 juni 2026 @ 21:15:39 #226
284411 crew  heywoodu
pi_221082653
Kooke de hele tijd met zijn gedram over dat het een 'regeltechnische' maar geen 'terechte' penalty was, man man man.

Het was hands, dus penalty. Terecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')