Eentje gaat links over je broekriem erbij hangen en de andere rechtsquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga gewoon 2 mini magnums opeten. #viesdik
De pistache magnum is best lekker.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga gewoon 2 mini magnums opeten. #viesdik
Oke.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mijn grootste WK-ergernissen zijn de wave en de viking row.
Als het dat maar is.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mijn grootste WK-ergernissen zijn de wave en de viking row.
Muur van fotografen!quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als het dat maar is.
Van mij:
De waterbreak die soms onnnodig is
De manier van volksliederen (niet de tradionele manier)
Europa heeft in verhouding te weinig erbij gekregen. Azie veel teveel.quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die analist op van Sporza: Ze zijn van 5 naar 10 landen gegaan vergeleken met 4 jaar geleden.
Ja natuurlijk we zijn ook van 32 naar 48 landen gegaan...
Stond ik KLBquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Beiden ploegen hebben geen Eredivsie spelers in hun selectie
Zal wel in ONZ staan danquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik moet ergens een bericht getypt hebben die voor hier bedoeld is maar blijkbaar in een andere topic
Stel je voor dat je een ghost-ban hebt. Je kan posten zoals normaal. Maar niemand ziet je bericht..quote:
Gebeurt standaard op reddit.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Stel je voor dat je een ghost-ban hebt. Je kan posten zoals normaal. Maar niemand ziet je bericht..
Wel ik heb zo'n ban onder een Youtube kanaal omdat ik teveel kritiek gaf. je kan er gewoon reageren maar niemand ziet je reactie .
Vrees ook voor Belgiëquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als RSA niet kan winnen dan vrees ik dat het einde WK is voor het land.
Als we niet winnen van Iran vrees ik er ook voor.quote:
Maar dat is geen eerlijke vergelijking want dat zijn 3 teamsquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb wel meer hoop op Zwitserland - Bosnië/Herzegovina
Iets meer kwaliteit op het veld.
Dat is wel een leuk potje ja. Maar de verliezer van die wedstrijd gaat toch wel door. En zelfs dan is het veel te laatquote:Op donderdag 18 juni 2026 18:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb anders goede hoop op Mexico - Zuid-Korea.
Maarja.
Zou kunnen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou Telstar kunne winnen van Zuid Afrika?
Jaquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou Telstar kunne winnen van Zuid Afrika?
Bedoel je hiermee? Begin tijd van 21:00 is toch niet veel te laat.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is wel een leuk potje ja. Maar de verliezer van die wedstrijd gaat toch wel door. En zelfs dan is het veel te laat
Eigenlijk is dit WK in de VS gewoon kut.
Wie was ook alweer die speler die de ballen met een inworp zo de zestien in slingerde?quote:
Een bij Tsjechie, geen idee wiequote:Op donderdag 18 juni 2026 19:31 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wie was ook alweer die speler die de ballen met een inworp zo de zestien in slingerde?
Zuid-Amerika zal fantastisch zijn. Alles ademt voetbal daar.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk duurt het nu 50 jaar tegen dat ze nog eens Noord/Zuid Amerika gaan aandoen. Wat een kuttijden
Maar geef ook geen Australië ofzo. Want dat zou wel eens heel kut kunnen zijn wedstrijden tijdens ontbijt.
Ik herinner me nog de wedstrijden van Zuid Korea / Japan in 2002. Waren ook kut met om 9u wedstrijden
Geef mij maar Europese/Afrikaanse uren en Qatar uren, die kunnen ook nog.
We moeten de toernooien wel eerlijk blijven verdelen over de continenten. Als Europa moeten we nu niet gaan denken dat we zomaar alles kunnen maken op deze wereld!quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk duurt het nu 50 jaar tegen dat ze nog eens Noord/Zuid Amerika gaan aandoen. Wat een kuttijden
Maar geef ook geen Australië ofzo. Want dat zou wel eens heel kut kunnen zijn wedstrijden tijdens ontbijt.
Ik herinner me nog de wedstrijden van Zuid Korea / Japan in 2002. Waren ook kut met om 9u wedstrijden
Geef mij maar Europese/Afrikaanse uren en Qatar uren, die kunnen ook nog.
Verrassend dat Europese tijden je voorkeur hebben.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk duurt het nu 50 jaar tegen dat ze nog eens Noord/Zuid Amerika gaan aandoen. Wat een kuttijden
Maar geef ook geen Australië ofzo. Want dat zou wel eens heel kut kunnen zijn wedstrijden tijdens ontbijt.
Ik herinner me nog de wedstrijden van Zuid Korea / Japan in 2002. Waren ook kut met om 9u wedstrijden
Geef mij maar Europese/Afrikaanse uren en Qatar uren, die kunnen ook nog.
Erik Geretsquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:31 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wie was ook alweer die speler die de ballen met een inworp zo de zestien in slingerde?
Delapquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:31 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wie was ook alweer die speler die de ballen met een inworp zo de zestien in slingerde?
Anders kijk je voortaan alleen maar het EK.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk duurt het nu 50 jaar tegen dat ze nog eens Noord/Zuid Amerika gaan aandoen. Wat een kuttijden
Maar geef ook geen Australië ofzo. Want dat zou wel eens heel kut kunnen zijn wedstrijden tijdens ontbijt.
Ik herinner me nog de wedstrijden van Zuid Korea / Japan in 2002. Waren ook kut met om 9u wedstrijden
Geef mij maar Europese/Afrikaanse uren en Qatar uren, die kunnen ook nog.
Misschien heeft hij hier nog wel een leuk idee voor!quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Anders kijk je voortaan alleen maar het EK.
Het continent Europa over de wereld schuiven richting de juiste tijdzone.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Misschien heeft hij hier nog wel een leuk idee voor!
Had je zin in taart dan?quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We zitten allemaal wel ZA af te kraken, maar Tsjechie bakt er ook niet veel meer van.
Die verdienen een keiharde uitschakeling jaquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We zitten allemaal wel ZA af te kraken, maar Tsjechie bakt er ook niet veel meer van.
Vind het geen verstandige tactiek maar die houden tegen, hopende op een uitval val schelen Schick.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We zitten allemaal wel ZA af te kraken, maar Tsjechie bakt er ook niet veel meer van.
Je moet dit ook slechts half kijken en verder iets anders doenquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:40 schreef yvonne het volgende:
Nu duren 90 minuten wel heeeeeeeel erg lang.
Het is wachten op een knullige 1-1quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:41 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vind het geen verstandige tactiek maar die houden tegen, hopende op een uitval val schelen Schick.
Zijn overigens ook heel slecht.
Waren het maar 90 minuten.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:40 schreef yvonne het volgende:
Nu duren 90 minuten wel heeeeeeeel erg lang.
Die ligt echt altijd al meteen op de grond. Viel me bij psv ook altijd opquote:
De rest vind ik wel leukquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Anders kijk je voortaan alleen maar het EK.
quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja verdomme.
Nu pakt die gozer die alleen maar 1-1 voorspellingen aan het gooien was weer punten.
Had je ook kunnen doen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja verdomme.
Nu pakt die gozer die alleen maar 1-1 voorspellingen aan het gooien was weer punten.
Ik lach me rot hier.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja verdomme.
Nu pakt die gozer die alleen maar 1-1 voorspellingen aan het gooien was weer punten.
Tsjechië ook nietquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:44 schreef RipCity het volgende:
Hup Tsjechië..
Zuid Afrika kan er niets van..
Commentator stelt dat hij altijd links schiet omdat rechts geen succes gaf. Kovar duikt blind de rechterhoek in.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die ligt echt altijd al meteen op de grond. Viel me bij psv ook altijd op
Had het Eriksen hartstikke gegundquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:45 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Jammer dat Denemarken het niet haalde.
Coco is modknopjes aan het ontdekken.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waar zijn @:Coco en @:Pisces29 gebleven?
En waarom zeiden ze geen doei?
Same, maar de Scorito poule waar ik aan mee doe wordt over 2 dagen toch al afgesloten, of er moet betaald worden.quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:46 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Coco is modknopjes aan het ontdekken.
quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Same, maar de Scorito poule waar ik aan mee doe wordt over 2 dagen toch al afgesloten, of er moet betaald worden.
De mijne ook.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:45 schreef Durmada het volgende:
Daar gaat mijn 1-0 voorspelling maar weer eens
Misschien is het de hittequote:Op donderdag 18 juni 2026 19:46 schreef mitt het volgende:
Zijn ook een hoop slechte Europese teams he
Totaal overbodig land.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:45 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Jammer dat Denemarken het niet haalde.
WS een spam alert, gaat wel weer over als je je ff koest houd. Of sla je daar nog gekkere taal uit?quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Stel je voor dat je een ghost-ban hebt. Je kan posten zoals normaal. Maar niemand ziet je bericht..
Wel ik heb zo'n ban onder een Youtube kanaal omdat ik teveel kritiek gaf. je kan er gewoon reageren maar niemand ziet je reactie .
Zal wel 2-1 worden.quote:
Nee joh, dan krijg ik nog punten bij die 2-0 voorspellingquote:
Colombia had ik ook al ja. En mijn Frankrijk Senegal voorspelling werd ook in de laatste minuut verkwanseld. Het zit niet meequote:Op donderdag 18 juni 2026 19:47 schreef SamCooke het volgende:
[..]
De mijne ook.
Gisteren 0-0 Ghana en 2-1 Colombia voorspeld, letterlijk 2x in de laatste minuut extra tijd verpest
Het zal dan 2-1 wordenquote:
Oh ja, Frankrijk. Daar had ik ook 2-1.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:50 schreef Durmada het volgende:
[..]
Colombia had ik ook al ja. En mijn Frankrijk Senegal voorspelling werd ook in de laatste minuut verkwanseld. Het zit niet mee
Dat zou wel mooi zijn.quote:
Wat denk je zelf?quote:
Ik zag het niet goed (van achteren)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een transgenderquote:
Hoe is dit precies logisch in jouw hoofd?quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zag het niet goed (van achteren)
Dus het kan ook een homo zijn
Ohquote:
Ik zag lang haarquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:53 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hoe is dit precies logisch in jouw hoofd?
Of een travestiet.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zag het niet goed (van achteren)
Dus het kan ook een homo zijn
Ik ben woedend.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waar zijn @:Coco en @:Pisces29 gebleven?
En waarom zeiden ze geen doei?
Mwah. Tis helemaal niks. Lijken ook veteranen en totaal niet fit.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als de Tsjechen gewoon bleven voetballen hadden ze dit simpel gewonnen. Wat een treurige instelling
Bedankt hansquote:
Ik ben woedendquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waar zijn @:Coco en @:Pisces29 gebleven?
En waarom zeiden ze geen doei?
Ik weiger. Zonder deze debiele penalty had ik een keer iets goed.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:59 schreef GGMM het volgende:
Ik heb zojuist een uitslag goed
Feliciteer mij hier
De kans op slechtste nummer 3 lijkt me erg groot. Erg mooi.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:59 schreef vul_maar_in het volgende:
heerlijk. minimale punten voor deze prutsers.
Daar hoef je mij toch niet voor te straffenquote:Op donderdag 18 juni 2026 20:00 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik weiger. Zonder deze debiele penalty had ik een keer iets goed.
De 1-1 gozer staat weer fier bovenaan.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Weer geen punten voor m’n voorspelling
Ja godverdomme.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:01 schreef Coco het volgende:
[..]
De 1-1 gozer staat weer fier bovenaan.
Ja. Wie?quote:
Samequote:Op donderdag 18 juni 2026 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Weer geen punten voor m’n voorspelling
Ach Ronniequote:Op donderdag 18 juni 2026 20:03 schreef Toby56 het volgende:
[..]
RONALD KOEMAN IS GESTOKEN DOOR EEN HOORNAAR.
Van een album dat zeker zo legendarisch is als de WK finale van 1978.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:10 schreef vul_maar_in het volgende:
Got to be goodlooking cus he's so hard to see.
Maar dat kan helemaal niet. Tenzij je loog.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
25 punten uitgelopen op Coco.
Ik word hier met de dag meer boos over.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:01 schreef Coco het volgende:
[..]
De 1-1 gozer staat weer fier bovenaan.
Volgende keer moet het systeem dit automatisch cancelenquote:Op donderdag 18 juni 2026 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik word hier met de dag meer boos over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |