abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221082111
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 20:01 schreef Coco het volgende:

[..]
De 1-1 gozer staat weer fier bovenaan.
Ja godverdomme.
pi_221082122
Poe hé.

Eén team heeft volgens mij helemaal geen zin in dit WK.

Het andere team denkt "zolang we 0 punten hebben, gaat het goed."

't Is eigenlijk een mirakel dat er nog 2 keer wordt gescoord (wat een mooie pingel).
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221082123
BLESSURE BIJ ORANJE
  donderdag 18 juni 2026 @ 20:03:45 #204
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_221082126
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 20:03 schreef 3rr0r het volgende:
BLESSURE BIJ ORANJE
Ja. Wie?
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_221082127
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 20:03 schreef 3rr0r het volgende:
BLESSURE BIJ ORANJE
RONALD KOEMAN IS GESTOKEN DOOR EEN HOORNAAR.
Ik doe het ff rustig aan.
  donderdag 18 juni 2026 @ 20:03:59 #206
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221082129
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Weer geen punten voor m’n voorspelling _O-
Same
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  donderdag 18 juni 2026 @ 20:04:21 #207
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221082133
Ronald Koeman heeft zijn kleine teen gebroken.
pi_221082136
25 punten uitgelopen op Coco.
pi_221082137
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 20:03 schreef XDo het volgende:

[..]
Ja. Wie?
Dat hoort u na de RECLAME
pi_221082138
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 20:03 schreef Toby56 het volgende:

[..]
RONALD KOEMAN IS GESTOKEN DOOR EEN HOORNAAR.
Ach Ronnie
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221082146
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 20:04 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Dat hoort u na de RECLAME
Blijven bidden.
pi_221082148
Nederland Dalvrij. Zoveel heuvels zijn er niet, laat die paar dalletjes gewoon.
  donderdag 18 juni 2026 @ 20:07:10 #213
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_221082155
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 20:05 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Blijven bidden.
pi_221082162
Frenkie?
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221082169
Come Together.
Ik doe het ff rustig aan.
  donderdag 18 juni 2026 @ 20:10:37 #216
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221082174
Got to be goodlooking cus he's so hard to see.
pi_221082185
2e Timber ook geblesseerd dus
pi_221082194
Groep A gaat niet een van de beste nummers 3 afleveren. Dat scheelt ook weer.
pi_221082208
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 20:10 schreef vul_maar_in het volgende:
Got to be goodlooking cus he's so hard to see.
Van een album dat zeker zo legendarisch is als de WK finale van 1978.

Ik grijp liever terug naar de muziek.

Wat een KUTscheids was me dat zeg.
Ik doe het ff rustig aan.
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 20:15:34 #220
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221082209
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 20:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
25 punten uitgelopen op Coco.
Maar dat kan helemaal niet. Tenzij je loog.
What can change the nature of a man?
pi_221082226
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 20:15 schreef Coco het volgende:

[..]
Maar dat kan helemaal niet.
BMI had hij het over
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 20:17:32 #222
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
  donderdag 18 juni 2026 @ 20:39:25 #223
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221082363
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 20:01 schreef Coco het volgende:

[..]
De 1-1 gozer staat weer fier bovenaan.
Ik word hier met de dag meer boos over.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_221082414
Gezien het niveau van beide landen denk ik dat hun lot wel bezegeld is voor dit toernooi. De kans lijkt me klein dat een van beiden nog 3 punten pakt in die laatste pot, dus als nummer 3 kun je ook wel inpakken
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221082456
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Ik word hier met de dag meer boos over.
Volgende keer moet het systeem dit automatisch cancelen
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 18 juni 2026 @ 21:15:39 #226
284411 crew  heywoodu
pi_221082653
Kooke de hele tijd met zijn gedram over dat het een 'regeltechnische' maar geen 'terechte' penalty was, man man man.

Het was hands, dus penalty. Terecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')