Het zal dan 2-1 wordenquote:
Oh ja, Frankrijk. Daar had ik ook 2-1.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:50 schreef Durmada het volgende:
[..]
Colombia had ik ook al ja. En mijn Frankrijk Senegal voorspelling werd ook in de laatste minuut verkwanseld. Het zit niet mee
Dat zou wel mooi zijn.quote:
Wat denk je zelf?quote:
Ik zag het niet goed (van achteren)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een transgenderquote:
Hoe is dit precies logisch in jouw hoofd?quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zag het niet goed (van achteren)
Dus het kan ook een homo zijn
Ohquote:
Ik zag lang haarquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:53 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hoe is dit precies logisch in jouw hoofd?
Of een travestiet.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zag het niet goed (van achteren)
Dus het kan ook een homo zijn
Ik ben woedend.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waar zijn @:Coco en @:Pisces29 gebleven?
En waarom zeiden ze geen doei?
Mwah. Tis helemaal niks. Lijken ook veteranen en totaal niet fit.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als de Tsjechen gewoon bleven voetballen hadden ze dit simpel gewonnen. Wat een treurige instelling
Bedankt hansquote:
Ik ben woedendquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waar zijn @:Coco en @:Pisces29 gebleven?
En waarom zeiden ze geen doei?
Ik weiger. Zonder deze debiele penalty had ik een keer iets goed.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:59 schreef GGMM het volgende:
Ik heb zojuist een uitslag goed
Feliciteer mij hier
De kans op slechtste nummer 3 lijkt me erg groot. Erg mooi.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:59 schreef vul_maar_in het volgende:
heerlijk. minimale punten voor deze prutsers.
Daar hoef je mij toch niet voor te straffenquote:Op donderdag 18 juni 2026 20:00 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik weiger. Zonder deze debiele penalty had ik een keer iets goed.
De 1-1 gozer staat weer fier bovenaan.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Weer geen punten voor m’n voorspelling
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |