Tsjechië ook nietquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:44 schreef RipCity het volgende:
Hup Tsjechië..
Zuid Afrika kan er niets van..
Commentator stelt dat hij altijd links schiet omdat rechts geen succes gaf. Kovar duikt blind de rechterhoek in.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die ligt echt altijd al meteen op de grond. Viel me bij psv ook altijd op
Had het Eriksen hartstikke gegundquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:45 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Jammer dat Denemarken het niet haalde.
Coco is modknopjes aan het ontdekken.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waar zijn @:Coco en @:Pisces29 gebleven?
En waarom zeiden ze geen doei?
Same, maar de Scorito poule waar ik aan mee doe wordt over 2 dagen toch al afgesloten, of er moet betaald worden.quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:46 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Coco is modknopjes aan het ontdekken.
quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Same, maar de Scorito poule waar ik aan mee doe wordt over 2 dagen toch al afgesloten, of er moet betaald worden.
De mijne ook.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:45 schreef Durmada het volgende:
Daar gaat mijn 1-0 voorspelling maar weer eens
Misschien is het de hittequote:Op donderdag 18 juni 2026 19:46 schreef mitt het volgende:
Zijn ook een hoop slechte Europese teams he
Totaal overbodig land.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:45 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Jammer dat Denemarken het niet haalde.
WS een spam alert, gaat wel weer over als je je ff koest houd. Of sla je daar nog gekkere taal uit?quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Stel je voor dat je een ghost-ban hebt. Je kan posten zoals normaal. Maar niemand ziet je bericht..
Wel ik heb zo'n ban onder een Youtube kanaal omdat ik teveel kritiek gaf. je kan er gewoon reageren maar niemand ziet je reactie .
Zal wel 2-1 worden.quote:
Nee joh, dan krijg ik nog punten bij die 2-0 voorspellingquote:
Colombia had ik ook al ja. En mijn Frankrijk Senegal voorspelling werd ook in de laatste minuut verkwanseld. Het zit niet meequote:Op donderdag 18 juni 2026 19:47 schreef SamCooke het volgende:
[..]
De mijne ook.
Gisteren 0-0 Ghana en 2-1 Colombia voorspeld, letterlijk 2x in de laatste minuut extra tijd verpest
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |